Ga naar inhoud

mandydebruin : 6 december 2016 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hallo allen,

Bij deze mijn ervaring:

Ik was eerder benieuwd of er mensen rechtstreeks bij kliniek amstelveen geweest waren. Dit omdat ik toch ook veel negatieve reacties had gelezen over praktijk diana gabriels. Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en gebeld. En inderdaad... je kunt ook zeker rechtstreeks een afspraak maken bij kliniek Amstelveen. Ik heb vorige week donderdag een afspraak gemaakt en kon vandaag terecht. Ik ben net op consult geweest bij dokter Schiettecatte, ik moest een vragenlijst invullen en daarna was ik vrij snel aan de beurt. Wat een leuke dokter, ik had een heel goed gesprek en mij is een borstvergroting geadviseerd met ronde protheses 350 cc ik ben niet heel groot en dit was een goede maat. Ook heb ik een 3D afbeelding gemaakt bij de consulente, hierop kan je gelijk zien hoe het eruit gaat zien en ja hoor.. ik was meteen dol enthousiast. Na het consult had ik nog een gesprek met de consulente en daar heb ik gelijk een datum besproken. Ik ben nu vooral heel zenuwachtig mijn operatie staat gepland voor 6 december. 

 

groetjes Mandy

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, 

Wat fijn dat e een goede indruk hebt gekregen van zowel de kliniek als de pc, want daar gaat het om,dat het vertrouwen er is.

Ik heb gelijk je titel aangepast, in dit topic kun je  nu al je updates, vragen en ook na je operatie je verslag neerzetten.

Nu lekker aftellen

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

De operatie was op 6 december en ben nu precies een week verder! Alles is super goed verlopen.


De dag van de operatie verliep meer dan prima. Ik was om 7.30 uur bij de kliniek werd gelijk heel vriendelik ontvangen aan de balie en er werden nog wat vragen gesteld. Daarna mocht ik mee naar boven lopen om me om te kleden. Gelijk daarna kwam de anesthesioloog zich voorstellen en werd door de verpleegkundige mijn infuus geprikt. (hiervoor was ik heel zenuwachtig maar dit stelt echt helemaal niks voor) Toen kwam dokter schiettecatte naar mij toe en begroette mij vriendelijk. Hij heeft mijn borsten afgetekend en het aantal cc nogmaals besproken. Toen daarna mocht ik naar de operatie kamer en stond het hele team klaar. Allemaal vrolijke en lieve mensen. Na de operatie werd ik wakker op de uitslaap kamer, heel moe en vooral heel blij met mijn nieuwe borsten. Echt dit is een van de mooiste momenten in mijn leven geweest. In eens is het daar.. iets waar je zolang op gewacht heb... ik was in de zevende hemel! De mensen bij kliniek amstelveen nemen je echt aan de hand in het traject, hierdoor ben ik heel goed voorbereid en verliep alles zoals gezegd. 

Na wat gegeten te hebben en nog wat gekletst met de verpleegkundige voelde ik me al snel goed genoeg om naar huis te gaan. Toch duurde dit nog wel even.. ik moest namelijk nog naar het toilet. Daarna kwam dokter schiettecatte nog bij me kijken en mocht ik gaan. 

Een maal thuis heeft mijn moeder de medicatie opgehaald bij de apotheek. Je krijgt diclofenac als pijnstiller. Ik heb deze voor het slapen gaan ingenomen en heb eigenlijk een goede nacht gehad. (behalve dan op je rug liggen is een beetje vervelend als je dat niet gewend bent). De volgende ochtend nog wel wat pijn met rechtop komen. Vlug weer een pijnstiller genomen en dat heeft goed geholpen. Na 3 dagen hoefde ik geen pijnstiller meer te slikken. De dag na de operatie ben ik gelijk gebeld door de assistente. Ik had nog wat vragen maar hier wist ze gelukkig alle antwoorden op.

Mijn borsten zien er nu al fantastisch uit! Ik ben er zo blij mee... Ik kan zeggen dat ik al de hele week op een roze wolk leef. Alle credits voor kliniek amstelveen en dokter schietecatte.

Volgende week moet ik op controle en zal ik jullie het beloop laten weten.


Groetjes Mandy,

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mandy..!

ik volg je even ik word 10 januari geopeerd door schiettecatte ik heb nu a70 en het advies van de pc is 330 cc dual plane!

hoeveel cc heb jezelf gekregen en welke cupmaat draag je? 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mandy,

 

Fijn dat alles zo goed is bevallen bij dr schiettecatte. Ik ben 3 dagen geleden door hem geopereerd in amstelveen :). Ik heb een vraagje aan jou, na hoelang heb jij de tape van je borsten afgehaald?

 

xS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @mandydebruin

Ik word volgende week woensdag geopereerd in Amstelveen door dr schiettecatte! Super fijn om goede verhalen ik ben ook benieuwd na cc!  Ik heb 75a en krijg 400cc, Heeft hij je nog speciale adviezen gegeven? Voor de komende tijd? En heb je ook de care fix Anna bh? Omdat je zegt dat hij zo goed zit! En kun je me vertellen waarom dr schiettecatte die tape er over heen doet? Ik geloof dat ik ergens had gelezen dat dit voor 48 uur was maar ik snap nog steeds niet waarvoor hij het doet en anders pc's niet.. 

Ik heb er nu al zoveeeel zin in!

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-12-2016 om 19:17 zei lucy26:

ik ga 11 januari bij hem en krijg 375cc

wel fijn om te horen dat jij tevreden bent

Hoi Lucy!

wat leuk dat je 11 januari gaat

ik ga 10 januari, bij de heer schiettecatte!

Ga je in de kliniek in Amstelveen?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-12-2016 om 12:06 zei saarie:

Hoi Mandy,

 

Fijn dat alles zo goed is bevallen bij dr schiettecatte. Ik ben 3 dagen geleden door hem geopereerd in amstelveen :). Ik heb een vraagje aan jou, na hoelang heb jij de tape van je borsten afgehaald?

 

xS

Hoi saarie, 

Ik mocht de tape na 2 dagen verwijderen. Hoe gaat het nu met jou? Ik ben zo goed als pijnvrij.

Heerlijk, ik doe wel al weer veel.. maar soms met zware dingen tillen voel ik wel even dat dat misschien nog te veel is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-12-2016 om 20:15 zei ndaa:

Hoi Mandy, 

Fijn dat je tevreden bent! geniet er van. heb jij de siliconen onder of boven de spier? Ik heb 4 januari mijn bv in kliniek amstelveen en vind het toch wel heel erg spannend. 

Hoi, ik heb 350 cc dual plane! echt heel mooi, ik had van mezelf weinig maar wel een ronde vorm. Ben zo blij dat ik het heb laten doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-12-2016 om 11:53 zei Chan1989:

Hoi Mandy..!

ik volg je even ik word 10 januari geopeerd door schiettecatte ik heb nu a70 en het advies van de pc is 330 cc dual plane!

hoeveel cc heb jezelf gekregen en welke cupmaat draag je? 

Groetjes 

Hi chan,

Ik heb 350 cc gekregen en ze zijn super mooi vol maar niet te overdreven. Ik moet de sportbh nog 4 weken dragen en ga daarna pas kijken voor nieuwe bhs.. Ik weet dus nog iet exact welke maat bh ik heb. Een ding weet ik wel.. mijn oude pas ik zoiezo niet meer(haha). Mijn borsten waren in het begin nog best veel gezwollen dit nam tot nu toe nog wat af. Ik wil zeker zijn van de juiste bh dus ik wacht mijn 4 weken sport bh nog even af. Toch vind ik de sport bh mega fijn zitten!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-12-2016 om 20:41 zei Brendax:

Hoi @mandydebruin

Ik word volgende week woensdag geopereerd in Amstelveen door dr schiettecatte! Super fijn om goede verhalen ik ben ook benieuwd na cc!  Ik heb 75a en krijg 400cc, Heeft hij je nog speciale adviezen gegeven? Voor de komende tijd? En heb je ook de care fix Anna bh? Omdat je zegt dat hij zo goed zit! En kun je me vertellen waarom dr schiettecatte die tape er over heen doet? Ik geloof dat ik ergens had gelezen dat dit voor 48 uur was maar ik snap nog steeds niet waarvoor hij het doet en anders pc's niet.. 

Ik heb er nu al zoveeeel zin in!

Liefs 

Hoi Brenda,


Sorry dat ik niet eerder heb gereageerd op je berichtje, Ik ben benieuwd hoe het allemaal gelopen is. Ik heb geen speciale adviezen gekregen mijn tape mocht er na 2 dagen vanaf. Ik denk dat dit meer druk geeft dan de sportbh en daarom fijn is na de operatie. 

 

Laat je even weten hoe het met je gaat!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nog een berichtje over mijn verloop! 
Ik ben nu 2 weken verder en gisteren op controle geweest. De controle verliep prima. Ik was me nogal aan het stressen over de hechtingen maar dit viel echt super mee, ik heb het niet eens gemerkt dat ze eruit gehaald werden. Het litteken ziet er nu al heel goed uit, nog wat rood maar dat trekt wel bij. Het zijn kleinere litttekens geworden dan ik had gedacht dus alleen maar beter! Dokter schiettecatte is een held, ik ben ongeveer het gelukkigste mens op aarde en iedereen om mij heen vind dat ik straal! Het is als thuiskomen in de kliniek, echt allemaal hele leuke mensen. Gelukkig mag ik over 3 maanden nog een keer mijn borsten laten zien voor de na controle. 

Als jullie vragen hebben.. laat het weten ik heb zelf ook veel op het forum gelezen en hier veel informatie vandaan gehaald.

groetjes Happy MANDY

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-12-2016 om 14:23 zei lucy26:

ja jij ook?

Hoi Lucy! 

Ja ik ga ook in Amstelveen de zenuwen beginnen per dag sterker te worden ik vind het echt reuze spannend:63:

een mooi begin voor het jaar 2017:1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-12-2016 om 12:16 zei mandydebruin:

Hi chan,

Ik heb 350 cc gekregen en ze zijn super mooi vol maar niet te overdreven. Ik moet de sportbh nog 4 weken dragen en ga daarna pas kijken voor nieuwe bhs.. Ik weet dus nog iet exact welke maat bh ik heb. Een ding weet ik wel.. mijn oude pas ik zoiezo niet meer(haha). Mijn borsten waren in het begin nog best veel gezwollen dit nam tot nu toe nog wat af. Ik wil zeker zijn van de juiste bh dus ik wacht mijn 4 weken sport bh nog even af. Toch vind ik de sport bh mega fijn zitten!

 

Hoi Mandy.! 

Dat wil ik graag geloven dat die sport bh's mega fijn zitten!  

wat heb je tegen de zwelling gedaan? Of kan je daar iets tegen doen? En wat voor pijn voel je ongeveer? Na de operatie :D

Laat me maar weten misschien kan ik me dan alvast een beetje voorbereiden Hahah..! 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-12-2016 om 18:46 zei Chan1989:

Hoi Mandy.! 

Dat wil ik graag geloven dat die sport bh's mega fijn zitten!  

wat heb je tegen de zwelling gedaan? Of kan je daar iets tegen doen? En wat voor pijn voel je ongeveer? Na de operatie :D

Laat me maar weten misschien kan ik me dan alvast een beetje voorbereiden Hahah..! 

Groetjes!

Hi chan,

Ik heb niets gedaan tegen de zwelling nu is het zo goed als verdwenen. De pijn viel wel mee hoor.. het is te doen maar kan natuurlijk bij iedereen anders zijn.

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.