Ga naar inhoud

Voorstel *NewMember*


sarahjones

Aanbevolen berichten

12 minuten geleden zei sarahjones:

@Desert-Rose Dankjewel superlief van je!!! :blush: 
Ja hoop het echt, dat is de plan namelijk om een boost te krijgen van zelfrvertrouwen!! Lijkt me echt geweldig om zo zelfzekerd te zijn! 

En misschien heb je wel gelijk, zal wel nog een keer een afspraak maken. Ik zat daar trouwens met me mams. Maar zij weet er niet veel van, ze kwam alleen mee voor support en omdat ik me rijbewijs nog niet heb.

Wat is het verschilt met 5.1 en 5.3 projectie ?? Hoe hoger projectie hoe beter ?? moet ik het zo zien ?

Hij zei trouwens ook als je kapsel vorming krijgt of infectie of je implantaat scheurt.Dus als je implantaat verwijderd moet worden etc dat je verzekering  je operatie vergoed! Dat wist ik echt niet! Ik ben verzekerd bij Dsw top verzekerd. Weet niet of dat ook bij hun is. Maar neem aan van wel ??

Liefs xxxx

Ok fijn dat je moeder bij je was, en daar gaat het toch om, de morele support.

Ja natuurlijk krijgt je zelfvertrouwen een enorme boost,met mooie boobs in de spiegel kunnen kijken, een keer mooie lingerie kunnen kopen,met een gevulde bikini op het strand.

Projectie is hoeveel je borsten naar komen zeg maar.

Overmatige kapselvorming heb je in 4 gradaties, de zogenaamde Bakers, en heb je nu bijv 3 of 4 dan vergoed de verzekering bijna altijd de operatie, maar komen de kosten voor nieuwe protheses voor jezelf, en dan moet je over het algemeen rekenen tussen de 1000 en 1500 euro, maar heb je nu bijv een scheur in de prothese dan word over het algemeen de operatie vergoed door verzekering, en krijg je de protheses vergoed door de fabrikant, dat betekend, dat de pc die gescheurde protheses opstuurt naar de fabrikant, die beoordelen of het vergoed word.

Verwijdering door infectie, valt heel vaak onder de nazorg van de kliniek of ziekenhuis.

En inderdaad, voor je eigen gemoedsrust een extra afspraak plannen,daar zal ie echt niet raar van opkijken, en jij moet wel zekerheid van dingen hebben , en als je besluit tot een operatie daar ook volledig achter staan.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose Goeiemorgen!

Oh oke nu begrijp ik het veel beter, dankjewel voor je uitleg. Jij moet gewoon consults uitvoeren hahaha je legt het allemaal zo goed uit =P Echt tof van je!
En ik ga zeker weer bellen voor een gesprekje en hem gewoon zeggen, leg me alles rustig uit. Want hoe hij vorige x zo snel was met uitleggen etc. Toen dacht ik omg hoe is hij dan wel niet in de operatie kamer. Kan je nagaan zo angstig was ik lool. 

Ik ga denk ik wel voor de 450 cc Lijkt me wel groot genoeg. Denk dat 500 cc weer iets te groot zal zijn voor mij. En hopelijk valt 450 cc weer niet te klein, maar dat betwijvel 

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sarahjones

Dank je wel voor het compliment :blush:  en graag gedaan, en zal eens gaan kijken of ik tijd over heb om consulten te doen hahaha:drag_10: 

Ja precies meis, je wilt graag weten en goed begrijpen hoe het zit, en daar heb je ook recht op. ook door stress neem je veel minder informatie op, soms word het voor artsen een soort routine praatje,omdat het natuurlijk voor hun dagelijkse kost is, maar het is niet zomaar even een operatie, en je wilt gewoon goede uitleg.

Je moet gewoon beiden maten nog eens passen, en op moment dat jij trots en met een glimlach naar je spiegelbeeld kijkt, weet je dat die keuze de juiste is.

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose 

Ja daar dacht ik ook aan ja. Het klonk ook echt als een routine praatje! Dr.Nio zei ook tegen mij dat er nog nooit een patient bij hem een infectie heeft gehad. dat klonk wel goed. Alleen word het trouwens wel door de verzekering vergoed om MRI scan te doen om te kijken of er een scheur zit in je implants ? Vraag me af hoe je  op controle gaat dan en om de hoeveel tijd. 
Het is echt vervelend dat je siliconen niet zo goed kan nachecken als saline. Dat maakt het ook best lastig allemaal

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Jammer is dat dan he, maar ok, hopelijk dat hij bij de volgende afspraak wel alles uitlegt.

Als je bijv heel veel klachten hebt, en er word dus door een pc of huisarts een MRI aangevraagd, dan krijg je die vergoed.wil je het zelf als bijv check up, dan betaal je het zelf.

Mocht je om wat voor reden dan ook bijv een mammografie nodig hebben, altijd erbij vermelden dat je protheses hebt, dan stellen ze de machine anders in zodat er toch meer te zien valt, lukt dat niet, word er een echo gedaan, of MRI.

Het ligt aan de pc hoe vaak je op controle komt,de 1 zegt laatste controle is na een half jaar, andere bij 1 jaar, en dan zijn er die zeggen komt iedere 2 jaar voor controle, bij andere is verdere controle niet nodig, dus dit is echt per pc verschillend.

Je voelt het misschien iets minder, maar je kunt echt nog wel de borsten controleren op onregelmatigheden.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt Nio komt heel haastig over en is snel klaar. Ging na mijn consult ook weg met een rotgevoel. Ik ben ook 2 keer op consult geweest en nog een belafspraak voor ik beslist heb dat ik het liet doen. Maar hij is echt goed en precies in zijn werk en ze worden toch zo hoe jij het wenst. En denk zelf dat hij liever opereert dan de gesprekken voert. Het aftekenen bij mij heeft zelfs langer geduurd dan mijn consult. Maar ik ben blij dat ik toch voor hem gekozen heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lovertje Ahw dat is toch fijn om te horen dat ik niet de enige was die zich ongemakkelijk voelde bij hem. Ja het was echt haastig niet normaal. Welke protheses heb je uit eindelijk gekozen ?? Mij werd 450 cc of 500 cc verteld. Maar ik twijvel nog. Wil zeker nog  op 2e consult gaan. Dankjewel voor je reactie! was fijn om het weer te horen

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose Ik heb gebeld voor een 2e consult maar hij is helaas druk bezig. Dus zie hem pas weer over 2 weken. Alleen ik vraag me af of hij december maand ook nog zal opereren. Dat wil ik wel het liefst. Zat zelf te denken 20 december. Ik weet dat kerst in die week valt. Maar dat is wel de beste optie voor mij. 
Vind het echt jammer dat ik niet eerder op consult kan =( Vind het vervelend dat ik nog met veel vragen zit en me zorgen maak. Mja hoop alleen dat als ik voor hem kies, dat ik dan echt geopereerd kan worden in december!

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei sarahjones:

@Desert-Rose Ik heb gebeld voor een 2e consult maar hij is helaas druk bezig. Dus zie hem pas weer over 2 weken. Alleen ik vraag me af of hij december maand ook nog zal opereren. Dat wil ik wel het liefst. Zat zelf te denken 20 december. Ik weet dat kerst in die week valt. Maar dat is wel de beste optie voor mij. 
Vind het echt jammer dat ik niet eerder op consult kan =( Vind het vervelend dat ik nog met veel vragen zit en me zorgen maak. Mja hoop alleen dat als ik voor hem kies, dat ik dan echt geopereerd kan worden in december!

Liefs xxx

He meis, 

Wat je misschien wel kunt doen is vragen of je al een optie kunt nemen op een operatie datum( optie kun je altijd afzeggen)  en dan tevens ook vragen, als er iemand uitvalt voor spreekuur, of ze jou dan willen bellen, omdat je toch echt nog heel veel vragen hebt.

Hij opereert wel op 20 december, maar dat is in Park Kliniek,Rotterdam, dus die dag zal het denk ik niet gaan worden.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose

Ohja dat is een goeie tip! Dan bel ik morgen gelijk weer en vraag naar operatiedatum. En jammer dat hij 20 december bezet is. Dan kijken of het voor die datum kan of na de 20ste. Hoop het echt!! Maar zal gelijk morgen vroeg even bellen! Dankjewel voor je reactie!

Ik zit nu onderzoek te doen naar motiva implants en  monobloc hydrogel. Soms denk ik f** it en ik neem wel gewoon siliconen en hopen voor het beste en ergens denk ik weer shit wil ik wel echt die risico nemen. Stel het gaat dalijk echt fout. Het vervelende van siliconen is dat ze gewoon gaan zweten in je lichaam en dat is nu de issue waar ik ook mee zit of als ze scheuren/lekken. Dat je daaar ook echt niet snel achter kan komen. Maarja saline implants worden ook snel rimpelig en dat geklots geluid wat je hoort.. 

En ik ben een personal coach en train 5 x in de week. Dus heb zeker iets nodig wat lang zal meegaan in me sportieve wereldje. Het is wat hoor!! 

Liefs, xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sarahjones

Ja toch, gewoon vragen,nee heb je , ja kun je krijgen.

Aan ieder implantaat zit een risico,en scheuren/lekken dat kan ook met Monobloc gebeuren, nadeel van die is ook dat ze sneller kunnen gaan rimpelen en dat is ook niet wat je wilt, en in verhouding tot andere protheses hebben ze minder projectie, en de kans dat een implantaat scheurt is met de nieuwere generatie protheses steeds minder aan het worden.

Zweten ( gel bleed ) ja dan doen ze inderdaad, maar in hoeverre, en hoeveel er inderdaad rond gaat zweven weet niemand, Monobloc zweet natuurlijk ook,maar in veel mindere mate, omdat die alleen maar een envelop heeft van siliconen, en geen silicone vulling, 

Een scheur bij een silicone prothese merk je over je over het algemeen wel hoor, je ervaart dan toch pijn en het kan gebeuren dat je een bult ziet,meestal houd het kapsel de inhoud van de prothese wel vast.

En met de Monobloc weet je wel sneller dat er een scheur in zit, omdat die leegloopt.

Ik denk dat je de vraag ook nog eens bij Nio neer moet leggen, ook in verband met je werk, hij kan jou toch het beste antwoord geven welke prothese het beste bij jou gaat passen.

Want wil je het meest safe gaan om gezondheidsredenen, dan is de Monobloc beter, maar wil je meer safe gaan op minder snel scheuren dan is de Motiva weer beter denk ik, want met de Monobloc heb je toch meer kans dat die eerder scheurt.

De Motiva heb je in 3 verschillende gradaties,dus van heel soepel aanvoelend tot iets stugger.

Wat ik hier op het forum in alle jaren heb gezien dat protheses inderdaad gescheurd waren, waren protheses van meer dan 10 jaar geleden, en dan ging het bijna altijd om de Mc Ghan, de voormalige Natrelle , en er is natuurlijk zo ontzettend veel verbeterd de laatste jaren, neemt niet weg dat het risico er altijd is.

Ja het is allemaal niet zo simpel, is echt een hele studie.en het is ook eigenlijk een beslissing die je samen met je pc neemt, wij kunnen hier wel onze voorkeur aangeven, maar dat is natuurlijk allemaal zo persoonlijk, en ik denk ook dat onze voorkeur jou niet mag beïnvloeden.Wij kunnen natuurlijk alleen maar advies geven.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei sarahjones:

@lovertje Ahw dat is toch fijn om te horen dat ik niet de enige was die zich ongemakkelijk voelde bij hem. Ja het was echt haastig niet normaal. Welke protheses heb je uit eindelijk gekozen ?? Mij werd 450 cc of 500 cc verteld. Maar ik twijvel nog. Wil zeker nog  op 2e consult gaan. Dankjewel voor je reactie! was fijn om het weer te horen

xxx

 

Ik heb 400 cc eurosilicone uhp mijn fotoos staan openbaar bij borstverkleiningen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.