Ga naar inhoud

Voorstel *NewMember*


sarahjones

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal! 

Mijn naam is sarah jones, Ik ben 24 jaar jong en studeer nog. ik wil al 5 jaar lang een borst vergroting doen, maar damn wat blijft het lastig om die knoop door te hakken! Ik vind het ook zeer lastig omdat ik het gevoel heb, dat er in NL niet zoveel goeie keuze is! Als ik in Amerika zou zijn, zou ik precies weten bij wie ik het zou laten doen en met een gerust hart operatie kamer betreden. Mja helaas is dat niet het geval! Ik zoek een zeer uitstekende arts die super veel ervaring heeft en echt weet wat hij/zij doet! Ik ben namelijk een diabeet en wil het liefst dat het in 1 x goed gaat en dat ik zeer tevreden zal zijn over me new boobies. 
Ik last dat vele van jullie voorkeur hebben voor polvier in brussel. Maar dat is helaas toch iets te ver voor mij! Het liefst iets dichterbij! Wat zijn de kosten eigenlijk van dr. polvier ?

Ben super blij dat deze forum bestaat! Shout out naar al deze prachtige dames die mekaar ondersteunen en helpen!  echt top~! <3 xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei sarahjones:

Hoi allemaal! 

Mijn naam is sarah jones, Ik ben 24 jaar jong en studeer nog. ik wil al 5 jaar lang een borst vergroting doen, maar damn wat blijft het lastig om die knoop door te hakken! Ik vind het ook zeer lastig omdat ik het gevoel heb, dat er in NL niet zoveel goeie keuze is! Als ik in Amerika zou zijn, zou ik precies weten bij wie ik het zou laten doen en met een gerust hart operatie kamer betreden. Mja helaas is dat niet het geval! Ik zoek een zeer uitstekende arts die super veel ervaring heeft en echt weet wat hij/zij doet! Ik ben namelijk een diabeet en wil het liefst dat het in 1 x goed gaat en dat ik zeer tevreden zal zijn over me new boobies. 
Ik last dat vele van jullie voorkeur hebben voor polvier in brussel. Maar dat is helaas toch iets te ver voor mij! Het liefst iets dichterbij! Wat zijn de kosten eigenlijk van dr. polvier ?

Ben super blij dat deze forum bestaat! Shout out naar al deze prachtige dames die mekaar ondersteunen en helpen!  echt top~! <3 xxx

He meis, en welkom, 

Ja dat is dan lastig als je in Amerika wel je weg zou weten, maar hier hebben we ook hele goede artsen.

Kijk anders eens naar Dr. Nio , deze pc staat ook enorm goed aangeschreven, en zit in het OLVG west in Amsterdam, voordeel is ook dat dat een ziekenhuis is, je hebt als je op consult gaat wel een verwijskaart nodig.

Kijk maar eens via de zoekbalk naar OLVG of SLAZ want de zoekbalk gaat vanaf 4 letters.

Heel veel zoek en leesplezier.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor je feedback! 

Weet je trouwens wel wat de prijzen ongeveer zijn van Dr.Nio En in een ziekenhuis is eigenlijk nog een beter idee ja! Veel veiliger dan een prive kliniek toch. Maar je hebt een verwijskaart nodig van je huisarts dus ??

Ik wil echt zo iets!!! Ik vind dit zo prachtig! Ik heb een kleine A, Als ik een arts kan vinden die het zou zo kunnen doen,nou dan zou ik ziels gelukkig worden!

Dankjewell nogmaals!!! xxx

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei sarahjones:

Dankjewel voor je feedback! 

Weet je trouwens wel wat de prijzen ongeveer zijn van Dr.Nio En in een ziekenhuis is eigenlijk nog een beter idee ja! Veel veiliger dan een prive kliniek toch. Maar je hebt een verwijskaart nodig van je huisarts dus ??

Ik wil echt zo iets!!! Ik vind dit zo prachtig! Ik heb een kleine A, Als ik een arts kan vinden die het zou zo kunnen doen,nou dan zou ik ziels gelukkig worden!

Dankjewell nogmaals!!! xxx

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Nou, dan is Nio echt de aangewezen persoon. Neem deze foto's mee en hij maakt het voor je!

Je hebt voor het ziekenhuis idd wel een verwijskaart nodig van je huisarts. De ene geeft dit iets makkelijker dan de ander, maar eigenlijk hebben ze er niks over te zeggen ;) 

Bij Nio betaal je 3100 euro als je in het OLVG-west gaat.
Hij werkt ook in Rotterdam in de parkkliniek en daar is het 700 euro duurder, en komt er een toeslag op de cc's hoger dan 500. Ik denk dat jij wel iets meer dan 500 zult kunnen hebben, en ook graag wilt, dus zou echt naar Olvg gaan :)

Succes!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor je feedback! 

Weet je trouwens wel wat de prijzen ongeveer zijn van Dr.Nio En in een ziekenhuis is eigenlijk nog een beter idee ja! Veel veiliger dan een prive kliniek toch. Maar je hebt een verwijskaart nodig van je huisarts dus ??

Ik wil echt zo iets!!! Ik vind dit zo prachtig! Ik heb een kleine A, Als ik een arts kan vinden die het zou zo kunnen doen,nou dan zou ik ziels gelukkig worden!

Dankjewell nogmaals!!! xxx

Dankjewel voor je reactie!!! 
Nee ik wil niet hoger gaan dan 500 cc dat vind ik veelste veel 

Maar het bedrag valt wel mee ja. Maar ook wel fijn dat het in het ziekenhuis is, ook aangezien ik diabetes heb. En veiligheid staat bij mij op nummer 1 ! En weet ook niet hoe ik dat kan gaan doen om nuchter te bljiven tot me operatie. Ben bang dat me suiker of teminste weet wel zeker dat me suiker dan wel laag zou schieten als ik zo lang niks eet. 
Maar ben wel erg benieuwd naar een consult met dr.Nio. Is de wachtijd ook erg lang om een datum te plannen voor je  operatie na je consult gesprek ?? 

Ik wil trouwens ook heel graag onder de spier doen. Ik sport ook 4 x in de week en ben een fanatieke sporter en doe veel kracht training. Alleen train ik nooit me chest! Ik heb een 70 A soms 75 A. Hele kleine borsten dus lol

Thanks voor ej reactie, 
Voel me al gelijk fijn hier!! Dankje wel! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei sarahjones:



Dankjewel voor je reactie!!! 
Nee ik wil niet hoger gaan dan 500 cc dat vind ik veelste veel 

Maar het bedrag valt wel mee ja. Maar ook wel fijn dat het in het ziekenhuis is, ook aangezien ik diabetes heb. En veiligheid staat bij mij op nummer 1 ! En weet ook niet hoe ik dat kan gaan doen om nuchter te bljiven tot me operatie. Ben bang dat me suiker of teminste weet wel zeker dat me suiker dan wel laag zou schieten als ik zo lang niks eet. 
Maar ben wel erg benieuwd naar een consult met dr.Nio. Is de wachtijd ook erg lang om een datum te plannen voor je  operatie na je consult gesprek ?? 

Ik wil trouwens ook heel graag onder de spier doen. Ik sport ook 4 x in de week en ben een fanatieke sporter en doe veel kracht training. Alleen train ik nooit me chest! Ik heb een 70 A soms 75 A. Hele kleine borsten dus lol

Thanks voor ej reactie, 
Voel me al gelijk fijn hier!! Dankje wel! xxx

Nou.. je moet gewoon eens gaan passen bij hem. Er zijn veel meiden die maar een bepaald aantal cc willen en dan moeten ze passen bij Nio, op basis van hun voorbeeldfoto, zonder dat ze weten hoeveel cc ze krijgen en dan blijkt dat beetje meer toch net iets mooier te zijn ;) 

Voor diabetici zal een speciaal protocol zijn. Zou het even aangeven aan Nio, en op tijd de afspraak maken met de anesthesist als je besluit in dat ziekenhuis te gaan.
Afhankelijk van het protocol kunnen ze je evt een infuus geven met suikeroplossing.

Onder de spier is geen probleem voor Nio

Uhm er zit meestal maar een paar weken tussen consult en operatie bij hem, en je kunt meestal vrij snel terecht voor consult :) 

Eerst verwijsbrief regelen, dan ff bellen voor een afspraak. Hij doet zijn consulten in het OLVG meestal op maandag. Dikke kans dat als je belt, dat je niet aanstaande maandag, maar de maandag erna op consult kunt gaan

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja precies, doordat je diabetes hebt gaf ik ook aan dat Dr. Nio in een ziekenhuis dan een hele veilige keuze is, want dat is gewoon heel erg belangrijk.

Dus inderdaad een verwijskaart , afspraak, van te voren even al je vragen opschrijven want tijdens een consult vergeet je heel vaak dingen, en dan hoor je van hem ook hoe ze met diabetes patienten en nuchter blijven omgaan.

Deze foto's kun je ook laten zien tijdens je consult,maar je gaat ook bij hem passen, en op het moment dat jij zegt, he dit vind ik mooi, zegt hij hoeveel cc het is.

Fijn om te horen dat je je gelijk fijn voelt hier op het forum.

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor je feedback! 

Weet je trouwens wel wat de prijzen ongeveer zijn van Dr.Nio En in een ziekenhuis is eigenlijk nog een beter idee ja! Veel veiliger dan een prive kliniek toch. Maar je hebt een verwijskaart nodig van je huisarts dus ??

Ik wil echt zo iets!!! Ik vind dit zo prachtig! Ik heb een kleine A, Als ik een arts kan vinden die het zou zo kunnen doen,nou dan zou ik ziels gelukkig worden!

Dankjewell nogmaals!!! xxx

Dankjewel voor je reactie!!! 
Nee ik wil niet hoger gaan dan 500 cc dat vind ik veelste veel 

Maar het bedrag valt wel mee ja. Maar ook wel fijn dat het in het ziekenhuis is, ook aangezien ik diabetes heb. En veiligheid staat bij mij op nummer 1 ! En weet ook niet hoe ik dat kan gaan doen om nuchter te bljiven tot me operatie. Ben bang dat me suiker of teminste weet wel zeker dat me suiker dan wel laag zou schieten als ik zo lang niks eet. 
Maar ben wel erg benieuwd naar een consult met dr.Nio. Is de wachtijd ook erg lang om een datum te plannen voor je  operatie na je consult gesprek ?? 

Ik wil trouwens ook heel graag onder de spier doen. Ik sport ook 4 x in de week en ben een fanatieke sporter en doe veel kracht training. Alleen train ik nooit me chest! Ik heb een 70 A soms 75 A. Hele kleine borsten dus lol

Thanks voor ej reactie, 
Voel me al gelijk fijn hier!! Dankje wel! xxx

 

 

Ja precies jullie hebben helemaal gelijk! ziekenhuis is idd veiligste optie! Vind het wel beetje raar dat ik tegen me huisarts een verwijsbrief moet vragen voor een borstvergroting. mja spreekt voor zich want het is ene ziekenhuis natuurlijk. Alleen ben wel beetje verlegen om dat zo te zeggen tegen hem!

Ik heb zowieso al me vragen al opgeschreven voor me eerste consult. Hoe zit het trouwens met garantie bij DR. NIO. Als je niet blij bent met het resultaat wat gebeurd er dan ??

Ik las ook dat vele sporters het boven de spier plaatsen. Maar dat lijkt mij voor mij echt geen goed idee. want heb al best weinig borstweefsel. Gaat het veel effect hebben op me boobies dan als ik het achter me borstspier plaats en nog steeds fanatiek blijf fitnessen ??

Zijn er ook voorbeelden van vrouwen die bij dr.nio zijn geweest in dit forum en before en after posten ??

Dankjewel nogmaals!! xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bovenin de zoekbalk typen dr nio parkkliniek of olvg.3 letters pakt hij niet.Dan komen alle topics met evt fitoos tevoorschijn. Nio is heel goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

In principe hoef je niet tegen je huisarts te zeggen waar het voor is, je kunt ook alleen vragen voor een verwijskaart plastische chirurgie, maar op zich zal een huisarts nooit moeilijk doen, en aan de andere kant is het ook wel fijn als een huisarts op de hoogte is, als je een bv krijgt, je weet nooit of je hem voor iets nodig hebt tijdens herstel.

Verwijskaart is inderdaad voor de verzekering omdat het een ziekenhuis is.

Garantie heb je op als er bijv complicaties ontstaan door een fout van de arts, maar als je niet tevreden bent over resultaat, bijvoorbeeld omdat je de grote niet mooi vind, dan zit daar geen garantie op, en dan zou het aan de coulance van een arts liggen of die jou tegemoet zou komen met een passende oplossing.

Verder zit de gehele nazorg erbij, alle controles, als er tussendoor iets is,kun je hem altijd mailen,en krijg je heel snel antwoord.

Er zijn wel artsen die bij ook bij fanatiek sporten dual plane of geheel achter de spier plaatsten, maar dat word allemaal verteld tijdens een consult, en je word volledig ingelicht daarover.

Zowieso mag je de eerste 6 weken niet sporten,en sommige sporten worden ook 3 maanden afgeraden.

Dus gewoon alles vragen tijdens consult.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi!! Ja je hebt gelijk! makes sense.. Heb een afspraak staan met me huisarts voor een verwijsbrief! vind dat al spannend hahaha

Ik ben erg benieuwd naar Dr.Nio na jullie reacties!! Ben ook erg blij dat hij ook in een ziekenhuis werkt! Ik wil het  liefst allemaal al achter de rug hebben, en gewoon herstellen en blij zijn met nieuwe boobies haha! Na 5 jaar lang wachten. begin je het zat te raken =P 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha nou die stap is gezet, en ik merk echt dat je nu al helemaal enthousiast bent,heerlijk om te lezen.

Ja idd, nu is het nog even een droom, maar die gaat echt snel uitkomen.

Kan me dat heel goed voorstellen, ziekenhuis is toch beter uitgerust als het om bepaalde ziektes/aandoeningen gaat als je een operatie krijgt.en dan is het beter om geen enkel risico te nemen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ja ben ook enthousiast! Ik voel me echt heel onzeker dat ik niet eens durf te daten. Vind me kleine cup a echt zo niet passen bij me lichaam! Kan echt niet wachten om het resultaat te krijgen die ik al 5 jaar in me hoofd heb. Ik ben eigenlijk niet zo bang voor alles. Het is meer dat ik bang ben voor het resultaat. Ik weet precies wat ik wil, maar nu iemand vinden (hopelijk is dat dr.Nio) die echt op dezelfde lijn zit als ik en me wens kan laten uitkomen!! Ben wel blij dat me family al achter me staat en me erin steunt! dat is ook al heel wat! 

Kunnen mannen trouwens het verschil voelen tussen real boobs nd fake boobs ?? 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames!! Ik heb eindelijk me verwijsbrief gekregen! 
Ik ben met me mams langs geweest! Alleen me huisarts keek me zo raar aan, toen ik vroeg om een verwijsbrief om een borstvergroting te doen. 

Hij zei: 
-Denk je dat mannen je anders niet aantrekkelijk gaan vinden ?
-Heb je laatst wel het nieuws bekeken ?
-Silicone zijn gevaarlijk voor je lichaam ?
-ik zou het niet doen... etc

Ik voelde me gelijk heel erg klote en was goed door de war. En me moeder zat daar ook maar een beetje. Ik heb nu wel een afspraak gekregen voor een consult. Maar me hoofd trip een beetje. Dit is niet wat ik wou horen.. Vooral omdat ik er al zo erg mee struggle. Nu vind ik alles gelijk weer zo eng. En twijvel heel erg. Terwijl ik dit zeker al zo langg wil doen.  =( 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, 

Niet gaan twijfelen, sommige huisartsen hebben nu eenmaal een uitgesproken mening, terwijl ik vind dat ze die mening voor hun moeten houden,het is goed dat ze een patient voorlichten ,maar niet onnodig kwetsen of bang maken.Of mannen je anders niet aantrekkelijk vinden is helemaal niet aan de orde, een bv doe je voor jezelf, zodat jij trots in de spiegel kunt kijken, en natuurlijk zit er een risico aan, maar dat is bij iedere operatie.

En natuurlijk is er weer een ophef over siliconen protheses, maar dat is ieder jaar,dus dat zou ik echt met een hele grote korrel zout nemen,en het zal best dat er een hele kleine waarheid in zit, en dat er een hele kleine kans is dat vrouwen met bijvoorbeeld een auto immuun ziekte last zouden kunnen krijgen, maar de link of dat echt helemaal gerelateerd is aan de siliconen is nog steeds na jaren onderzoek niet gelegd,maar laat dat je niet tegenhouden om mooie borsten te krijgen.

Ook is er altijd een keus om voor Monobloc hydrogel te gaan,deze hebben een andere vulling, maar daar kun je bijv weer eerder rimpelvorming krijgen, ook valt deze prothese in verhouding met andere kleiner uit, dus het is ook maar net hoe groot je zou willen gaan, maar je kunt dat ook altijd eens vragen bij Nio.

Ga gewoon lekker op consult en ga zorgen dat die droom uit gaat komen,stel al je vragen en laat je goed voorlichten.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey!!  @Desert-Rose  

Ja je hebt gelijk.. het was gewoon echt niet leuk om mee te maken. Maar ik ben vandaag toch op consult geweest. En voel nu dat ik helemaal door de war ben. Ik had veel van dr.Nio verwacht. Ik zat daar ook zo paniekerig. 

Maar hij sprak zo snel en leek net of hij haast en hij het zat was om alles steeds te herhalen. Ik zat daar wel 40 minuten daarna zei hij wel dat hij weer verder moest..
En toen ik aan het passen was nam hij ook gewoon ze telefoon op tijdens mijn consult. En hij is 2 x weggegaan en bleef ik daar alleen om te passen. Dat vond ik ook een beetje raar.  Heb hem trouwens wel foto s laten zien van wat ik wel en niet mooi vind en wat ik echt echt HEEL graaag als resultaat wil. Hij zei ook dat me tepels niet echt recht naar voren kijken. Maar klein beetje aan de buitenkant, hebben meerdere vrouwen dit gehad ?? En zo ja hoe gaat dat er uit zien dan na je borstvergroting

Toen ik hem vroeg over low profile en high profile etc. Zei hij dat ik al die dingetjes aan hem moest over laten. Hij zei je zegt me wat je wilt en ik geef je wat je wilt.. Hij adviseerde me 450 cc of 500 cc (Ik dacht zelf aan 375 cc) Maar 450 cc zag er zeker niet slecht uit maar twijvel nu tussen die twee. 

Het word zowieso dual plan methode. Maar ik was ook zwaar aan het stressen daar. Hij heeft wel al me standaarde vragen beantwoord. Ik vond het ook zo raar dat hij zei je hoeft je borsten helemaal niet te masseren en ook dat hij geen traumeel geeft. Massage voor je borsten is toch juist ultra belangrijk.

 

Hij bood me moltiva aan. 100% gevuld want die zweten minder volgens hem. Ik heb nog nooit van dat merk gehoord. Ik dacht zelf aan mentor. Maar oefff vind het echt zo kut dat het zo gegaan is. Voelde me eerlijk gezegd 1 van de zoveel patienten. En door deze borstforum had ik wle echt veel van hem verwacht.. Misschien ligt het ook aan mezelf. Ik weet nu gewoon niet wat ik moet kiezen. =( 

 

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sarahjones

Dit had ik je van tevoren kunnen vertellen! Nio lijkt soms wat afwezig en vluchtig in zijn consult. Maar blijkbaar zit dat in hem. Bijna alle meiden die bij hem zijn geweest vonden dat. Hij is ontzettend goed in zijn werk en daar gaat het om. Nio werkt trouwens niet met Mentor. Meestal is het dus Eurosilicone of Motiva. 

Dus alles niet te persoonlijk opvatten ;) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, ik kan me voorstellen dat je nu helemaal in de war bent,en bij grote twijfel kun je een paar dingen doen, of nog een keer naar Nio,doen er heel veel,  om nog een keer te passen en de rest van je vragen te stellen waar je geen antwoord op hebt gehad, of een consult plannen bij een andere pc.

Om de protheses hoef je je geen zorgen te maken, de Motiva is een hele goede prothese, meerdere meiden hier hebben die,dus dat zit goed.

De motiva is er in 3 verschillende hardheid gradaties,dus dan kun je ook nog even vragen met welke Nio werkt en welke hij jou dan aan wil raden.

Qua maat/cc is het inderdaad zo dat Nio en bijv ook Plovier aan de  hand van een foto zien, ok die maat wil je, dat gaan we doen.

Massage na een bv mag je dus absoluut niet doen bij geruwde protheses,  want als je ruwe gaat masseren, dan ga je tegen de aanmaak van het kapsel in, en heeft het geruwde geen zin meer.Het word nog wel gedaan bij de gladde protheses, maar die worden niet veel meer gebruikt,

Traumeel word eigenlijk alleen in Belgie voorgeschreven om te gebruiken,bijv Dr, Plovier geeft dit advies.

Laat het voor nu even rustig bezinken, en ga dan eens denken wat je wilt,want het gaat er wel om dat je je vertrouwd voelt bij een pc.

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose Dankje dankje voor je reactie!!!!!!!! :blush:

Ja het werd me ff teveel vooral na me huisarts bezoek en dan dit nog erboven op. Maar ja als dat is hoe hij is. Dan kan ik er niet veel aan doen. Als hij me het resultaat kan geven wat ik wil, dan doe ik het wel. Ook al voelt de connectie echt niet goed aan. Mja.. Ik vertrouwde jullie erop toen jullie zeiden ga naar d. NIO Want hij is amazing. Alleen ik heb alleen foto's gezien op ze website. Maar wil toch echt meer voorbeelden zien. 

En vind je dat er veel verschil zit tussen 450 cc en 500 cc ?? Ik heb nu 75 A met padded beha. 
Ik wil een zo natuurlijk mogelijk implantaat,Wil ook niet dat een man kan voelen van oke her boobs are fake. Ik ben namelijk echt heeeel onzeker. Was al zwaar onzeker toen ik hoorde dat ik suikerziekte kreeg. Was nog zo jong 10 jaar en zoveel meegemaakt in die tijd. En heb ik dat eindelijk geaccepteerd en nu zit ik al 7 jaar lang met me boobs. Heb ook geen relatie gehad ofzo. Want durf gewoon niet, wil niet zo onzeker voor iemand staan. Vind me boobs totaal niet passen bij me figuur. En dit is ook de eerste keer dat ik ervoor kies om iets voor mezelf te doen. En das ook best angstig want dan wil je natuurlijk dat het gelijk geod gaat.

Dus Ik wil het liefst natuurlijke implantaten die goed aanvoelen maar die ook erg veilig zijn en niet gaan lopen zweten of snel kunnen lekken etc. En ja weet niet of motiva nou beter is dan mentor en eurosilicone. en veel steviger is. Ik kreeg ook bijna tranenn in me ogen omdat ik zo gestresst daar zag. en moest aan al die protheses voelen, maar ik weet gewoon niet hoe een normale borst zou aanvoelen. Want ik heb ze zelf niet... En dat was wel echt een harde klap. Dus kon ook moeilijk me besluit nemen. zucht sorry dat ik zoveel heb gezegd en dat ik beetje scheef praat, heb ik altijd als ik paniekerig en gestresst ben. Neem me alsjeblieft gniet kwalijk!!  (Ben trouwens half zuid-afrikaans en half latina)

Super bedankt dat je reageert!!!!! 

Heel veel liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sweetboobs16 Oh ja dat zei hij niet. Ik kreeg alleen te horen 450 of 500 maar als er 475 is dan ga ik denk ik voor die. Maar zat zelf wel te denken aan moderate profile. Nemen ook veel vrouwen volgens mij ? Vind high profile weet te bol en hoog zitten. Vooral voor mijn frame want ben best slank van boven. 

Neem jij ook motiva btw ? Nio zei wel dat ik hem gewoon kan bellen, maar hij heeft niet eens ze mobiele nummer gegeven of email adres niks..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sarahjones 

Je hebt verschillende types van Motiva. Ik zou als ik jou was even vragen om welk type het gaat dus qua hoogte. Als ik het zo bekijk is het denk ik dus de moderate profile. Dat denken heel veel meiden maar een extra hoog profiel kan juist ook natuurlijk ogen als het onder de spier (dual plane) geplaatst word :) 

Nee ik krijg Eurosilicone vrijdag. Je kan ook gewoon de afdeling plastische chirurgie bellen hoor die noteren het!

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei sarahjones:

@Desert-Rose Dankje dankje voor je reactie!!!!!!!! :blush:

Ja het werd me ff teveel vooral na me huisarts bezoek en dan dit nog erboven op. Maar ja als dat is hoe hij is. Dan kan ik er niet veel aan doen. Als hij me het resultaat kan geven wat ik wil, dan doe ik het wel. Ook al voelt de connectie echt niet goed aan. Mja.. Ik vertrouwde jullie erop toen jullie zeiden ga naar d. NIO Want hij is amazing. Alleen ik heb alleen foto's gezien op ze website. Maar wil toch echt meer voorbeelden zien. 

En vind je dat er veel verschil zit tussen 450 cc en 500 cc ?? Ik heb nu 75 A met padded beha. 
Ik wil een zo natuurlijk mogelijk implantaat,Wil ook niet dat een man kan voelen van oke her boobs are fake. Ik ben namelijk echt heeeel onzeker. Was al zwaar onzeker toen ik hoorde dat ik suikerziekte kreeg. Was nog zo jong 10 jaar en zoveel meegemaakt in die tijd. En heb ik dat eindelijk geaccepteerd en nu zit ik al 7 jaar lang met me boobs. Heb ook geen relatie gehad ofzo. Want durf gewoon niet, wil niet zo onzeker voor iemand staan. Vind me boobs totaal niet passen bij me figuur. En dit is ook de eerste keer dat ik ervoor kies om iets voor mezelf te doen. En das ook best angstig want dan wil je natuurlijk dat het gelijk geod gaat.

Dus Ik wil het liefst natuurlijke implantaten die goed aanvoelen maar die ook erg veilig zijn en niet gaan lopen zweten of snel kunnen lekken etc. En ja weet niet of motiva nou beter is dan mentor en eurosilicone. en veel steviger is. Ik kreeg ook bijna tranenn in me ogen omdat ik zo gestresst daar zag. en moest aan al die protheses voelen, maar ik weet gewoon niet hoe een normale borst zou aanvoelen. Want ik heb ze zelf niet... En dat was wel echt een harde klap. Dus kon ook moeilijk me besluit nemen. zucht sorry dat ik zoveel heb gezegd en dat ik beetje scheef praat, heb ik altijd als ik paniekerig en gestresst ben. Neem me alsjeblieft gniet kwalijk!!  (Ben trouwens half zuid-afrikaans en half latina)

Super bedankt dat je reageert!!!!! 

Heel veel liefs xxx

Ah meis, ik begrijp je echt helemaal, en ik neem je niks kwalijk, praat maar even lekker van je af hoor, de onzekerheid en de stress werden vandaag gewoon een beetje teveel , idd eerst die huisarts, en dan nu dit, en dat geeft ook helemaal niet, maar je hebt al een hoop overwonnen, en dit ga je ook overwinnen, je gaat gewoon zorgen dat je mooie boobs gaat krijgen, en inderdaad eindelijk eens iets voor jezelf gaan doen. 

By the way, ik vind dat je heel goed de taal beheerst.

Als jij dadelijk mooie boobs hebt, dan ga je ook meer zekerheid uitstralen,en dan moet een man gek zijn als die daarom niet zou accepteren, maak je daar alsjeblieft geen zorgen om.

Wat ik je dan toch aan wil raden is, maak nog een keer een afspraak, want je zit goed bij Nio en daar komt natuurlijk ook bij dat het safe is in het ziekenhuis, wat zei hij daar over, dat je diabetes hebt?

 Is er niemand die eventueel met je mee zou willen, moeder, goede vriendin, dan voel je je misschien net even iets sterker, en 2 horen altijd meer dan 1.

De Motiva die je krijgt is een Full ,dus moderate profile en het verschil:

450 cc - 12.5 breed - 5.1 projectie

500 cc - 13 breed - 5.3 projectie

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose Dankjewel superlief van je!!! :blush: 
Ja hoop het echt, dat is de plan namelijk om een boost te krijgen van zelfrvertrouwen!! Lijkt me echt geweldig om zo zelfzekerd te zijn! 

En misschien heb je wel gelijk, zal wel nog een keer een afspraak maken. Ik zat daar trouwens met me mams. Maar zij weet er niet veel van, ze kwam alleen mee voor support en omdat ik me rijbewijs nog niet heb.

Wat is het verschilt met 5.1 en 5.3 projectie ?? Hoe hoger projectie hoe beter ?? moet ik het zo zien ?

Hij zei trouwens ook als je kapsel vorming krijgt of infectie of je implantaat scheurt.Dus als je implantaat verwijderd moet worden etc dat je verzekering  je operatie vergoed! Dat wist ik echt niet! Ik ben verzekerd bij Dsw top verzekerd. Weet niet of dat ook bij hun is. Maar neem aan van wel ??

Pss: Nee hij zei als je een lage bloedsuiker zou krijgen snachts (want je moet nuchter blijven toch dan neem je gewoon dextro in ) En dat ik als eerste geopereerd zou kunnen worden. Maar dan moet dat echt strikt gelijk gebeuren. Want ik kan echt niet zo lang zonder voedsel rondlopen. Dan ga ik echt last krijgen van lage bloedsuikers.

Liefs xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.