Ga naar inhoud

princessalice : 9 maart 2017 : Dr. Plovier : Beclinic


Aanbevolen berichten

Hallo

Heb sinds enkele maanden beslist om een bv te laten doen. Ik heb dit forum gevonden en beslist om bij dr Verdonck een afspraak te maken. Ik wil graag de operatie in februari laten doorgaan en mijn afspraak in januari te zetten, is dit redelijk?

Ik ben 1m64 en weeg 47 kg en heb een 70C en wil graag een 70E. 

Het enige waar ik een beetje bang voor ben is de herstelling en hoe vlug ik weer aan het werk kan. Ik zit momenteel in proefperiode als verkoopster en wil niet teveel profiteren van het ziektebriefje van de pc. Daarom wil ik graag een deel van mijn vakantie opnemen tijdens de herstelling. Weet er iemand trouwens welke gegevens van de pc er op het ziektebriefje staat?

groetjes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!

Hm.. je hebt nu al een 70C.. Als ik heel eerlijk ben, vind ik dan Verdonck niet de aangewezen pc voor jou.. Hij maakt hele mooie borsten, begrijp me niet verkeerd, maar ik heb het vaak mis zien gaan bij meiden die meer dan een A cup van te voren hadden.. Op de een of andere manier heeft hij dan vaak 'last' van een soort double bubble..
Uiteindelijk bepaal jij natuurlijk zelf waar je naartoe gaat, maar ik wil je toch even gewaarschuwd hebben :)

Een ziektebriefje wordt in Belgie idd nog wel vaker gegeven, in Nederland is dat niet echt aan de orde... Maar goed, alleen maar handig als dat kan :)

Twee pc's die wel om kunnen gaan met jouw volume en dat vergroten, zijn dr. de Meyere (gent) en dr. Plovier (Overijse)
Plovier plaatst vaak de prohtese dual plane/achter de spier en demeyere meestal voor de spier.

Beide staan goed aangeschreven op dit forum.. misschien een bezoekje waard?

Ik wil je dus niet van Verdonck af praten, maar in jouw situatie heb ik toch zo mijn bedenkingen.... Je zult ook naar dit soort ervaringen op zoek zijn, neem ik aan, want dat is toch wat je ook zoekt op een forum, toch? :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu maandag mag ik gaan voor mijn consultatie:D ik hoop om operatie in juli in mijn verlof te laten doorgaan. Toen ik 2 maanden geleden had gebeld hadden ze me vertelt dat ik nog geen optie moest nemen op die dag dat het nog ver was! Maar nu hoop ik wel dat ik dan echt nog kan als ik al hoor dat jij je consultatie in januari hebt

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-11-2016 om 08:46 zei Stefanie1991:

Nu maandag mag ik gaan voor mijn consultatie:D ik hoop om operatie in juli in mijn verlof te laten doorgaan. Toen ik 2 maanden geleden had gebeld hadden ze me vertelt dat ik nog geen optie moest nemen op die dag dat het nog ver was! Maar nu hoop ik wel dat ik dan echt nog kan als ik al hoor dat jij je consultatie in januari hebt

x

Wat spannend !Veel success maandag! Ik denk wel dat het mogelijk is om het in juli te laten doen. Ik zal vragen voor zo snel mogelijk mijn operatie te laten doorgaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi hoi

Als je iemand tagt, dan moet je dat idd zo doen als je het geschreven hebt hierboven, maar dan moet je de juiste optie nog kiezen die te voorschijn komt (soms moet je daar even iets voor naar beneden scrollen om de opties te kunnen zien :)

Yes, een operatiedatum!!
Ik ga je titel aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen!!

Heel veel plezier met aftellen nog!! :35:

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 10-1-2017 om 01:21 zei princessalice:

hallo! ik ben vandaag op consult geweest en heb al mijn operatiedatum op 9 maart 2017 kunnen vastleggen! Ik laat het doen in BeClinic bij dr. Plovier. @best_boobie wil je aub mijn bericht verplaatsen ? 

proficiat allemaal spannend he, ik ben al maanden aan het aftellen en heb er nog 6 te gaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-1-2017 om 16:07 zei Stefanie1991:

proficiat allemaal spannend he, ik ben al maanden aan het aftellen en heb er nog 6 te gaan

dank je ik zal iedereen op de hoogte houden hoe het geweest is :) ik kijk er zo naar uit ! Een vraagje, was de afspraak ook snel voorbij bij jou ? dr plovier heeft een aantal afmetingen genomen en zal een protese plaatsen tussen 375 en 400 cc. Hiermee zal ik een E of F cup kunnen krijgen omdat ik smal ben en al een C cup had . Heb hem een aantal foto's getoont wat ik precies wil hebben en het zal geen probleem zijn :) .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-1-2017 om 21:51 zei princessalice:

dank je ik zal iedereen op de hoogte houden hoe het geweest is :) ik kijk er zo naar uit ! Een vraagje, was de afspraak ook snel voorbij bij jou ? dr plovier heeft een aantal afmetingen genomen en zal een protese plaatsen tussen 375 en 400 cc. Hiermee zal ik een E of F cup kunnen krijgen omdat ik smal ben en al een C cup had . Heb hem een aantal foto's getoont wat ik precies wil hebben en het zal geen probleem zijn :) .

ja de afspraak was zeer snel boorbij, hij deed eerst een paar metingen en toen mocht ik da fotos laten zien en zei hij van je toch een 500 cc voor een mooie C cup te bekomen. ik had dan ook verwacht dat ik iets moest passen om te zien maar hij zei dat ze dat niet doen want dat het een verkeerd beeld geeft. ja hij zei ook gewoon neem op dag van operatie de fotos nog eens mee en dan weet ik genoeg^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op 25/01/2017 om 21:51 zei princessalice:

dank je ik zal iedereen op de hoogte houden hoe het geweest is :) ik kijk er zo naar uit ! Een vraagje, was de afspraak ook snel voorbij bij jou ? dr plovier heeft een aantal afmetingen genomen en zal een protese plaatsen tussen 375 en 400 cc. Hiermee zal ik een E of F cup kunnen krijgen omdat ik smal ben en al een C cup had . Heb hem een aantal foto's getoont wat ik precies wil hebben en het zal geen probleem zijn :) .

 

 

:wub: ik probeer en private message maar ik kan niet ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Maya maya:

 

 

:wub: ik probeer en private message maar ik kan niet ?

 

Je kunt namelijk pas ‘premium member’ worden vanaf het moment dat je naast je voorsteltopic, ook nog vijf berichten geplaatst hebt. Dit kunnen reacties zijn op andermans discussies/topics, of op je eigen voorsteltopic. Na 5 berichten verhoog je je status automatisch naar premium member. Vanaf nu heb je de beschikking over 2 albums!

 

zou nu moeten lukken?  :) Je hebt ondertussen je premium member status!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 01/03/2017 om 19:33 zei BrownieG:

 

Je kunt namelijk pas ‘premium member’ worden vanaf het moment dat je naast je voorsteltopic, ook nog vijf berichten geplaatst hebt. Dit kunnen reacties zijn op andermans discussies/topics, of op je eigen voorsteltopic. Na 5 berichten verhoog je je status automatisch naar premium member. Vanaf nu heb je de beschikking over 2 albums!

 

zou nu moeten lukken?  :) Je hebt ondertussen je premium member status!!

xx

Dank je brownie :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hoi hoi ik ben nu 1 week OP ! Ik wil even een verslagje schrijven over mijn ervaring bij Beclinic.

 Ik moest om 12 u bij Be clinic aanwezig zijn daar heb ik nog een uurtje gewacht voor mijn operatie. De verpleegster en Dr Plovier kwamen nog in dat uurtje langs voor mij nog eens gerust te stellen en hij vroeg mij nog eens om de fotos te laten zien van wat ik precies wou hebben.

Wat was ik een zenuwachtig wrak maar ja eens op de operatietafel met het maskertje en weg ben je xD ze hebben mij na de operatie terug in mijn kamer gelegd waar ik niet veel later terug wakker kwam met een bakster en de borstband aan. Mijn vriend stelde verschillende vragen maar dat weet ik dus totaal niet meer xD Het eerste half uurtje deed geen pijn maar dan kwam de misselijkheid (had de laatste 22 u niks gegeten) en pijn, heb 2 keer moeten overgeven maar het viel allemaal wel best mee. Verpleegster stond altijd klaar om je te helpen! 6 uur later om 8 uur savonds zijn we naar huis gegaan.

 

De eerste paar dagen deden pijn (in borsten en ook veel in mijn rug) en vooral rechtkomen was echt moeilijk, ik had altijd hulp nodig. Ik nam 6 soorten pillen en heb ook nog voltaren erbij genomen wegens de rugpijn. Een paar dagen later deed mijn linkerborst heel naar, echt heel pijnlijke steken. Heb een email verstuurd naar de verpleegster die me geruststelde dat dat allemaal normaal was en dat die pijntjes zeer onregelmatig kan voorkomen. Daar heb ik nu gelukkig niet veel last meer van. Duwen, trekken en heffen doen natuurlijk nog altijd pijn. Maar ik voel me al heel wat beter en dat na slechts een week. Ik slaap nog wel altijd in de zetel (doordat ik daar meer steun heb) want op mijn zij liggen lukt nog niet.

 

Over mijn borsten, ik ben heel tevreden van de grootte en vorm (ik weet dat ik het nog niet echt kan zeggen). Ik heb 525 cc dual plane in beide en ik denk dat ik toch wel een E of F cup bereikt heb (wat mijn wens was). Ze zijn niet over the top, maar wel mooi groot!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
1 uur geleden zei Inew:

@best_boobie Ik las net je comment over Verdonck en vraag me af wat je bedoelt :P En als je muggenbeetjes hebt, is hij dan wel een goed aangewezen chirurg? Je doet me twijfelen :unsure:

muggenbeetjes hihi.
Ik wil wel ff met je meekijken, maar stuur me ff een pb. Nu komt dit in het topic van iemand anders :)
Geen probleem verder, maar verder erover praten is makkelijker 1 op 1.

Ik denk dat hij voor jou wel een goede pc is hoor, maar stuur maar ff pb, dan kletsen we erover verder :35:

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.