Ga naar inhoud

borstvergroting en borstlift drs Koeijers! Iemand ervaring?????


Aanbevolen berichten

Ik wil al heel erg lang een borstvergroting omdat Door zwangerschappen mijn borsten erg slap zijn geworden! Tot mijn teleurstelling heb ik het advies gekregen om ook een borstlift te doen! Niet zo zeer de kostte maar vooral de littekens en het idee van verplaatsen van mijn tepel vind ik een erg eng idee! Zijn hier mensen die die dit advies ook hebben gekregen en toch alleen een borstvergroting hebben gedaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis, en welkom,

Heel vaak word er een lift aangeraden en zijn de meeste net zoals jij bang voor de littekens,terwijl dat over het algemeen heel erg meevalt,natuurlijk zie je een litteken lopen,maar dat word na verloop van tijd wel een dun streepje, maar dit even terzijde. 

Je zou eens een keer op consult kunnen gaan bij Dr. Nio, deze arts staat erom bekend, dat als een lift echt niet nodig is,hij dat dus ook niet doet en de borsten vaak op kan vullen met alleen protheses, hij zit in het OLVG in A'dam , hier heb je wel een verwijskaart nodig omdat het een ziekenhuis is, hij zit ook in Park Medisch Centrum in R'dam ,maar daar is het een behoorlijk stuk duurder.

Via de zoekbalk rechts bovenin kun je ook heel veel info vinden, zoek dan op SLAZ of OLVG, want de zoekbalk pakt 3 letters niet.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben 2 jaar geleden op consult geweest in kliniek Veldhoven bij Stietecatte die me een borstvergroting ronde met 300 cc adviseerde boven de spier! Hier had ik niet het gevoel bij dat ik dan het gewenste resultaat zou krijgen ook zou ik kans hebben de randjes van de prothese te voelen! Ik heb namelijk Door zwangerschappen erg slappe borsten! 

Nu ben ik 17 oktober terug geweest en gekozen voor een consult bij drs koeijers hij zou geen borstvergroting zonder borstlift doen en vind dit dus toch wel eng omdat het toch meer risico brengt en ik ook verhalen heb gelezen die minder mooi zijn uitgevallen! 

Wie heeft ervaringen met drs koeijers en hebben ook borstlift met borstvergroting van hem gehad??

En rond of anatomisch?

 

12 dec ga ik nog een keer op consult en wil dan echt de knoop door hakken doen of niet doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, 

Ik heb even je topics samengevoegd,anders heb je 2 topics die beide over een lift etc gaan, en op deze manier heb je het bij elkaar staan en blijft het overzichtelijk.

Ik had ook al eerder op je andere topic gereageerd,omdat je twijfelt over een lift, maar misschien heb je die niet gezien, maar misschien is het toch een idee om bij twijfel een andere pc te raadplegen, mijn reactie kun je hierboven lezen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha meid,

 

Thanks voor je reactie, ga ook op consult bij Frans straat! Heb Niro gegoogeld moet zeggen bij zijn album dat hij mooie resultaten bereikt alleen dat de borsten dan toch nog erg laag hangen en je niet een echt decolleté hebt! 

Enige rare vind ik dat ik bij plaatjes vind van borstliften dat de tepels ook echt na beneden wijzen en moet zeggen dat mijn tepels op de prima plek zitten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh Dr. Straten is ook een goede pc,ik zou het even afwachten wat hij gaat zeggen, en ben je er dan nog niet uit,kun je altijd eens langs bij Dr. Nio, 

Er zijn hier echt een heleboel dames heel blij door hem geworden, en het ligt er echt aan hoeveel hang je hebt of het ook zonder lift te doen is.

Maar ik heb hier echt al heel veel foto's voorbij zien komen van meiden die allemaal een heel mooi gevulde bovenkant hebben het ligt natuurlijk ook aan de prothese die er geplaatst gaat worden, en met ronde krijg je toch iets meer die bolling aan de bovenkant.

Hou het gewoon in gedachten,je zit nergens aan vast.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.