Ga naar inhoud

beertje1 : 2 mei 2017 : Dr. Bronckaers : Turnhout


Aanbevolen berichten

Fijn hoor, eindelijk borsten die bij je lijf passen!  In alle rust herstellen, laat jezelf maar even verwennen de komende weken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog eens even een update.

Ik heb niet echt pijn meer, sinds gisteren geen Dafalgan meer genomen, en de vorige dagen was het al niet meer echt om de 6u maar alleen indien nodig.

Het enige waar ik nog last van heb, is gespannen en dik onder mijn oksels, op het einde van het litteken.  Ik probeer nu extra veel te drinken, in de hoop dat het vlug verdwijnt. Heeft nog iemand daar last van (gehad)?

Alleen het rusten is moeilijker dan ik dacht, ik voel me niet ziek, dus ben iets vaker uit de zetel dan misschien zou mogen, maar ik probeer erop te letten.

Maandag moet ik op controle en worden de knoopjes verwijderd.  Hopelijk zijn de wonden dan mooi dicht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ja hoor, alles prima hier. Ik ben daarstraks mijn eerste bh in nieuwe maat gaan kopen, het is een 70D geworden, dr heeft dat goed gedaan. :) En vorige nacht voor het eerst zonder bh geslapen, dat deed deugd!

Ik heb wel last gehad van wondjes. Bij het verwijderen van de knoopjes voelde ik het direct prikken aan de drielandenpunten.  Dr heeft daar isobetadinezalf met plakkers opgedaan, die moest ik er na 2 dagen afdoen en het zou genezen zijn. Niet dus...

Aan mijn linkse kant was het tamelijk open(nu driehoekig litteken van 2 op 1 cm), mijn rechter kant waren meerdere kleine wondjes (nog klein littekentje van halve cm lang). Ik ben zelf verpleegkundige, dus heb het zelf verzorgd met Flaminal Hydro (1 van de betere zalven voor wondgenezing momenteel, voor diegenen die wondjes hebben :) ) Sinds vorige week woensdag (5 weken po) is alles dicht. Nu ben ik dus volop littekenzalf aan het smeren, in de hoop dat het nog wat verdwijnt. Maar ja, littekens zitten helemaal onderaan mijn borsten, dat ziet niemand.

Ik ben vooral heel blij dat ik het laten doen heb, pijn in nek is weg, met dit warme weer geen zakdoeken meer tegen het zweet, ... en kleedjes en tshirts aan die voorheen niet konden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.