Ga naar inhoud

beertje1 : 2 mei 2017 : Dr. Bronckaers : Turnhout


Aanbevolen berichten

Hoi,  ik ben 37 jaar, heb 2 kindjes en loop al jaren met hangborsten. Nu zijn m'n borsten de laatste jaren nog iets gegroeid, en door bv nog erger gaan hangen, heb nu 65G. Ik ben 1m55 en weeg 57kg.

Ik ben vorige maand bij dr Bronckaers op consultatie geweest, gaf me goede uitleg. Afspraak voor bvk ligt vast in mei volgend jaar, best wel lang wachten. Ik zou gaan naar een D.

Heeft er iemand ervaring met deze dokter? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij wel het is allemaal inclusief de lift tepelhof verkleining  en borstverkleining.maar niet als je dat niet wilt natuurlijk.heb zelf ook aan gegeven ook d.m.v fotoos welke maat tepel ik wilde hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij waren ze prima ik heb ze dus in zijn geheel meegenomen. En juist aangegeven dat ik ze zo goed vond. Dat is eigenlijk pas ter sprake gekomen tijdens het aftekenen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
  • 1 month later...

Dag Beertje,

Ik heb jou ook al regelmatig gelezen in reacties. Het ziet ernaar uit dat jij de volgende bent die aan de beurt is. Ik heb het verhaal van die vrouw ook gelezen een paar dagen geleden en ik ben er toch ook niet goed van geweest. Het heeft me zelfs een hele nacht bezig gehouden in mijn hoofd. Wat erg voor haar. Toch denk ik dat dergelijke complicatie maar heel uitzonderlijk  voorvalt. 

We staan nu een paar weken voor onze operatie ; wij moeten er nog door maar het zal ons lukken! We moeten het gewoon over ons laten komen!

Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beertje voor jou begint het nu toch wel echt te korten hoor! Jij bent ook al zo lang aan het wachten he. Nog een week te gaan.  Hoe voel je je nu? Is het in orde gekomen met die bh? Zelf moet ik die niet bijhebben. Ik krijg plakkers en een steunverband. Na drie dagen moet ik op controle en dan stuurt hij me naar een lingeriewinkel waar het ziekenhuis mee samenwerkt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net mijn laatste dagje gewerkt voor de operatie, nu lijkt het écht dichtbij!

Ik had een bh besteld via Bol, maar de omtrek is wat klein. Ik heb juist ontdekt dat er in Wijnegem een winkel van Triumph is, zal daar maar eens naartoe rijden.

Ik twijfel alleen nog aan mijn cupmaat, ik heb echt schrik om wakker te worden met veel te kleine borsten. :)

Tja, de stress begint te komen nu, volgende week moet ik nu binnen om 12u. Nog een weekje alles poetsen en in orde brengen, en dan is het zover...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wellicht verkopen ze die in de Innovation ook wel maar dan moet je ook naar Antwerpen denk ik. Tja die cupmaat he. Jij gaat voor een D. Ik vind C of D mooi. Voor mezelf hoop ik op een goeie C en dit zou mogelijk zijn. Ik heb lang genoeg met te grote borsten rondgelopen.  Ik heb het gehad. Nog een goeie poetsweek en dan is het zover. Alvast het allerbeste maar ik lees je wellicht nog wel deze week. zie uit naar je verslag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had daar geen schrik voor, voor de operatie. Maar de eerste 2 dagen was het met die nieuwe maat wel wennen en vond ik ze klein. Na de 2e dag vond ik ze toch nog groot eigenlijk. Nu ben ik ze al goed gewoon na bijna 6 weken een sportbh te dragen. Maar nu ik dit weekend gewone bh's ben gaan halen ben ik een beetje teleurgesteld. In een gewone bh is het toch anders als een sportbh. Snap je?Begrijp me niet verkeerd want ik weet dat ik niet mag blindstaren op de maat en ik ben dolgelukkig met de operatie, maar toch... Ik had ze liever een maatje kleiner... 

 

Ja de omtrek van die sportbh is klein he. Maar na 2 weken zat die van mij heel goed! Ik had er tijdelijk een tussenstukje tussen gedaan... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zit erop, en ik ben zooo blij dat ik het gedaan heb!! :)

Ik zal even m'n verhaal doen over de operatie.

Ik moest dinsdag om 12u binnengaan, was er iets na half 12 al. Op kamer aangekomen zei de verpleegster me dat ik me direct mocht klaarmaken, ze gingen er zo aan beginnen. Dat viel al mee, ik had de hele dag nog geen zenuwen gehad, die hadden dus ook geen kans meer om te komen.

Iets daarna zijn ze me komen halen, dan mocht ik wachten in de pre-operatieruimte of zoiets. Infuus komen steken, en dan wachten... Dr Bronckaers is me nog even komen halen om af te tekenen, en dan nog 5 minuutjes wachten zei hij.

Rond 13u05 lag ik op de operatietafel (ijskoud was het daar ;)) en dan is het licht uitgegaan.

Tegen 15u werd ik wakker, en rond 15u45 was ik terug op mijn kamer.

De operatie was goed verlopen, ik had aan beide kanten een drain zitten. Pijn viel ook goed mee.

Ik mocht vanaf 20u een beetje water drinken, als dat lukt mocht ik iets eten.  Maar iets daarna moest ik naar toilet, en terug in bed kwam het water er weer uit, dus niet gegeten tot 's morgens. Waarschijnlijk lag dat aan lage bloeddruk (95/60)

Prima geslapen, de dag erna ook alles goed, enkel wat last van de linkerdrain.

Dan de tweede nacht ben ik rond 12u wakker geworden van de pijn aan de linkerdrain, die was precies verkeerd gaan zitten. Ik wist niet meer hoe te liggen of zitten. Met dafalgan toch iets kunnen slapen, maar meer niet dan wel. 's Ochtends zijn ze dan de verbanden komen verversen (stond allemaal mooi) en de drains verwijderen. Die linkse deed erg pijn, maar na enkele minuten was dat ook voorbij. En vanaf toen enkel nog het gevoel van fameuze blauwe plekken en stijfheid, verder geen pijn. Ik neem nog wel om de 6u Dafalgan in.

Ze hebben aan beide kanten ongeveer 430g weggenomen, hier schrok ik wel erg van, wist niet dat het zoveel zou zijn. Nu heb ik een 75D aan, en mijn borsten zitten zo mooi hoog, zalig gewoon!!

Nu rustig verder genezen, en hopelijk een mooi litteken.

Het leuke was, zowel de verpleegster die mijn opname regelde, als diegene die infuus stak voor operatie, hadden een bvk gehad, en ze waren er allebei heel positief over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Beertje,

Wat fijn je te horen! Je bent er vanaf meisje! Ik heb zoveel aan je gedacht! Ik wou dat ik in jouw plaats was nu. Proficiat met je kleinere mooie borsten! Ik wens je een heel goed herstel nu; ik blijf je lezen! Vele groetjes van een g-cup die met een bang hart aan het aftellen is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Joyce87

Proficiat! Het zit er eindelijk op en nu kan je herstellen... Ik had ook last van 1 drain. Maar toen die eruit was, was de last ook weg! Goed rusten hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.