Ga naar inhoud

8 weken PO en rechter borst niet ingedaald


Aanbevolen berichten

Na hoeveel tijd na je bv ben je weer gaan werken?

En het kan idd dat borsten naar buiten schieten bij bepaalde bewegingen, als ze dual plane of achter de spier zijn geplaatst,dat is helaas een euvel bij dit soort plaatsingen, en de 1 heeft daar wel last van en de ander niet.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Desert-Rose:

Na hoeveel tijd na je bv ben je weer gaan werken?

En het kan idd dat borsten naar buiten schieten bij bepaalde bewegingen, als ze dual plane of achter de spier zijn geplaatst,dat is helaas een euvel bij dit soort plaatsingen, en de 1 heeft daar wel last van en de ander niet.

xx

 

Ik ben na 2 weken terug gaan werken op mijn kantoor job. Ik heb in die 2 weken heel rustig gedaan. Na 4 weken ben ik gaan sporten (enkel benen trainen, dit mocht van de PC) en sinds 6 weken werk ik terug als fitnessinstructor. Ik probeer het trainen van mijn armen wel te beperken, aangezien dit nog niet goed voelt. Lopen doe ik al vanaf 6 weken. 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok na 2 weken een kantoorjob dat moet kunnen inderdaad,want dan belast je niet intensief de borstspier.

Hardlopen na 6 weken vind ik persoonlijk vrij snel en er zijn pc's die hard lopen de eerste 3 maanden afraden.

Als ik jou was zou ik dan maar even die borstspieren en armen met rust laten,helemaal als je last hebt, is het werken met gewichten niet aan te raden.

FF pas op de plaats meid 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hallo EllenW,

 

Zou ik eens naar je foto's mogen kijken. Jou situatie lijkt mogelijk erg op de situatie waar ik nu in zit. Linkerborst wil ook niet verder zakken en heb zelf ook de borstband 8 weken moeten dragen zonder (tot nu toe) bevredigend resultaat. Sport veel en misschien is mijn spier eveneens te strak? Ben benieuwd hoe het nu met je gaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag BettyBoop,

 

Ondertussen ben ik 25 weken PO. Mijn borst is nog gezakt. Er is nu een minimaal verschil. Enkel als je het weet valt het op. Die borst blijft ook hard, vermoedelijk zit er overmatig kapsel op. Ik moet nu afwachten tot ik een half jaar PO ben. Als het dan nog zo is wordt het kapsel weggehaald. 

Dus wat betreft het indalen.... heel veel geduld hebben... 

 

groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei EllenW:

Dag BettyBoop,

 

Ondertussen ben ik 25 weken PO. Mijn borst is nog gezakt. Er is nu een minimaal verschil. Enkel als je het weet valt het op. Die borst blijft ook hard, vermoedelijk zit er overmatig kapsel op. Ik moet nu afwachten tot ik een half jaar PO ben. Als het dan nog zo is wordt het kapsel weggehaald. 

Dus wat betreft het indalen.... heel veel geduld hebben... 

 

groetjes 

Hoi dames,

Hier dus ook een linkerborst die nog steeds hoog zit. Ik ben nu 9 wkn po. Ik draag nog steeds de borstband maar nog zonder resultaat. Omdat hij mij behoorlijk belemmerd bij de meeste kleding, heb ik hem deze week ook een paar keer afgelaten overdag en meteen bij thuiskomst weer ongedaan. Ik heb met 3 mnd mijn controle en heb in de tussentijd meerdere malen het aangekaart bij de kliniek maar krijg steeds te horen dat ik geduld moet hebben. Hopelijk zakt hij vanzelf nog maar na 9 wkn heb ik daar een hard hoofd in.. Goed om te lezen dat dat bij jou dus wel is gebeurd!  Heb je daar dus geen ingreep voor nodig gehad? En vanaf hoeveel weken merkte jij verschil op? Zoek ff naar bemoedigende woorden,  haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

@EllenW mag ik vragen hoe het is afgelopen? Ik ben nu namelijk vandaag ook 8 weken po en mijn rechterborst is ook nog steeds niet ingedaald. Zou ik misschien eens foto's van je mogen zien? Weet niet of jij nog actief bent op het forum...

 

Gisteren heb ik contact gehad met dr Verdonck. De borstband mag bij mij vandaag ook gewoon af. Over 2 a 3 maanden langs komen dan gaat hij kijken of ik ook kapselvorming heb.

Linkerborst is al ingedaald voelt zacht rechts wil gewoon niet echt en ik blijf veel last houden van rechts... voelt hard strak aan en ik vind hem ook wat afgeplat bovenop 

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...
Op 1-9-2017 om 07:59 zei Tries79:

@EllenW mag ik vragen hoe het is afgelopen? Ik ben nu namelijk vandaag ook 8 weken po en mijn rechterborst is ook nog steeds niet ingedaald. Zou ik misschien eens foto's van je mogen zien? Weet niet of jij nog actief bent op het forum...

 

Gisteren heb ik contact gehad met dr Verdonck. De borstband mag bij mij vandaag ook gewoon af. Over 2 a 3 maanden langs komen dan gaat hij kijken of ik ook kapselvorming heb.

Linkerborst is al ingedaald voelt zacht rechts wil gewoon niet echt en ik blijf veel last houden van rechts... voelt hard strak aan en ik vind hem ook wat afgeplat bovenop 

 

Groetjes

Hi hoe gaat het nu als ik vragen mag? Is je borst al goed gezakt en heb je kapselvorming ? Ben benieuwd heb nu na 5 weken een birstvand gekregen om de borsten dichterbij elkaar te krijgen en de rechter iets te laten zakken. Ook voelt van binnen qua gevoel de rechtborst hard dus ben benieuwd . Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.