Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hi dames, ik heb over 1 week mijn borstvergroting gepland staan met dr Peters, nu zei hij ineens heel haastig op het laatst: oh ik noteer even dat er misschien wat huid moet worden weggehaald ivm dat je tepels iets hangen.... Heeft iemand hier ervaring mee? Ik vind dit wel meevallen en er gaat 375 cc in, lijkt me dat dat het wel recht trekt? Hier de foto van mijn borsten nu: 

 

ik hoop trouwens dat ik dit in het goede topic heb geplaatst ik ben alles nog aan het uitvinden hier X

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Blueeyesandpeonies:

Hi dames, ik heb over 1 week mijn borstvergroting gepland staan met dr Peters, nu zei hij ineens heel haastig op het laatst: oh ik noteer even dat er misschien wat huid moet worden weggehaald ivm dat je tepels iets hangen.... Heeft iemand hier ervaring mee? Ik vind dit wel meevallen en er gaat 375 cc in, lijkt me dat dat het wel recht trekt? Hier de foto van mijn borsten nu: 

 

ik hoop trouwens dat ik dit in het goede topic heb geplaatst ik ben alles nog aan het uitvinden hier X

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hoi meis.

Ik ben hier een leek maar waarom zou er bij jou huid moeten verwijderen.Ik weet niet welke methode Dr.peters  toepast bij jou borsten maar zo als leek te zien de dual plane.

Bespreek over de huid verwijderen nog even met je PC of dit echt nodig is.

@best_boobieen @Desert-Rose zijn hier de deskundige ;)

XX Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Dank je voor de tag  @Ank

Voor zover ik kan zien lijkt het mij ook niet nodig dat er bij jou huid word weggehaald, Huid weghalen doe je eigenlijk alleen maar als er echt teveel huidoverschot is,en bij jou is dat echt zo minimaal, en ik denk dat enkel en alleen opvullen met de protheses het  zogenaamde "hangen" van de tepels is opgelost.

Ik zou het hier nogmaals even met hem over hebben,niet dat je dadelijk voor een onverwachte verrassing komt te staan.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Ank:

Hoi meis.

Ik ben hier een leek maar waarom zou er bij jou huid moeten verwijderen.Ik weet niet welke methode Dr.peters  toepast bij jou borsten maar zo als leek te zien de dual plane.

Bespreek over de huid verwijderen nog even met je PC of dit echt nodig is.

@best_boobieen @Desert-Rose zijn hier de deskundige ;)

XX Ank

Bedankt voor je antwoord en tags! 

Ja klopt dual plane.. toen ik borstvoedong gaf waren mijn borsten goed gevuld (zie profielfoto) en toen had ik ook geen vel over :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Desert-Rose:

He meis,

Dank je voor de tag  @Ank

Voor zover ik kan zien lijkt het mij ook niet nodig dat er bij jou huid word weggehaald, Huid weghalen doe je eigenlijk alleen maar als er echt teveel huidoverschot is,en bij jou is dat echt zo minimaal, en ik denk dat enkel en alleen opvullen met de protheses het  zogenaamde "hangen" van de tepels is opgelost.

Ik zou het hier nogmaals even met hem over hebben,niet dat je dadelijk voor een onverwachte verrassing komt te staan.

xx

 

Bedankt voor je bericht! Nee precies dat leek mij ook, hij zei het zo vluchtig dat ik er nu pas bij stil sta.. ik ga straks maar gelijk even bellen, vraag ik meteen of het HP is want daar is mij ook niks over verteld. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.