Ga naar inhoud

Bv of mommy make over


bucket1

Aanbevolen berichten

Hallo, omwille van privacy verkies ik zoals velen om niet mijn echte naam te gebruiken. Bucket 1 omdat ik de laatste tijd tot het besef gekomen ben dat mijn lichaam, maar vooral mijn ontevredenheid erover, mijn in het leven toch veel plezier ontneemt. Het is 1 van de to do's op mijn bucket list.
Sinds ik vorig jaar 30 werd ben ik wat gaan vastlopen in het leven. Nogal cliché, maar ik wil het over een andere boeg gooien. Zowel op professioneel vlak, maar ook privé wil ik graag aan mijn ontevredenheden gaan werken. Na 2 zwangerschappen en borstvoedingsperiodes blijft van mijn 'mooi gevormde 90C' niets meer over. Ik weet zelfs niet welke maat ik nu heb want ik weiger die te laten meten, ik gok een kleine B.
Nooit gedacht dat ik het echt zou aandurven. In mijn vriendenkring wordt er ook nogal veel poeha rond gemaakt en blijft dit een onderwerp waar met opengesperde ogen over wordt gesproken. Ik hang het dus zeker niet aan de grote klok, maar ben nu wel op een punt waar ik voor mezelf wil kiezen... denk ik... want de twijfel blijft toch ergens hangen.
Ik heb ooooooo zoveel schrik om verkeerde keuzes te maken en nadien met spijt te moeten terugkijken op het lichaam dat ik nu heb. Je leest en hoort toch nog veel horrorverhaal... en om eerlijk te zijn... ik ben nog niet echt ingelezen en ben dus een dummie op het gebieden van borstvergroting. Toch nu ik de beslissing heb genomen kan het niet snel genoeg gaan... Vandaar vraag ik jullie hulp!

Ik ben dus 31jaar, regio brugge, heb 2kids van 2 en 4 jaar. Ongeveer 1m72 en 63kg. Ik wil heel graag natuurlijke borsten, niet groot maar wat ik zeeeeeer belangrijk vind is een decolleté.
Ik heb nog geen enkel idee over welk ziekenhuis, welke dokter, kostprijs, ... Ik lees enkel veel over dr verdonck en het daar een richtprijs van €2700 - €3400. Daar ik ontevreden ben over een klein buikje vroeg ik mij ook af of ik mij moet informeren over de mommy make over!

Alle info is dus welkom!! Ik dank jullie alvast bij voorbaat :-P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey welkom ! 

Heel erg goed van je dat je jezelf nu op 1 zet. Als mama is dat al niet zo gemakkelijk. Je bevind je trouwens op het juiste forum want we helpen je van begin tot einde. Van voor je BV tot na je BV komt helemaal goed hier! 

Qua horrorverhalen.. Die heb je altijd. En die heb ik bewust niet gelezen (op enkele na , die volgde ik) Maar zoiets kun je ook niet altijd vermijden. Er is altijd die ene kleine kans dat er iets kan gebeuren.. Maar daar mag je niet aan denken.

Je moet denken aan je nieuwe begin. Je nieuw lichaam, carrière... :) Ben blij voor je dat je de stap neemt. En qua vrienden.. Ja als ze er zo moeilijk over doen zou ik erover zwijgen. Je kiest tenslotte voor jezelf en je doet dit ook voor jezelf. Bij mij weet niemand het behalve mijn man & schoonmoeder (en 1 chatvriendin die ik al jaren ken). Het vertellen aan anderen is natuurlijk geheel aan jezelf. Maar je moet je zeker niet verplicht voelen. 

Ik denk dat je bij dokter De meyere ook nog wel goed zit voor een bv. Ik ben bij hem geweest en hij is voorstander voor voor de spier, maar als tussen / achter de spier jou meer aanstaat denk ik dat hij dit ook nog wel zal doen. Hij zal ook nooit over the top gaan. Hij houdt van natuurlijke borsten. MAAR ik weet niet wat zijn prijs is als je ronde prothesen neemt. Ik heb de anatomische en deze waren erg duur. En ben ook niet zeker of je er terecht kunt voor een mommy make over. Misschien dat @best_boobie dit weet?

En als je vragen hebt kun je ze altijd hier in je topic plaatsen en denk dat er altijd wel dames zijn die je vragen hier lezen & antwoordde. 

Succes met je zoektocht! 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Danku miss s! Zoals ik eerder zei: ik weet echt nog niet wat ik wil, ik vermoed:
- achter de spier, omwille van controle op borstkanker, ... later?! Maar misschien begrijp ik dit helemaal verkeerd
- ronde, daar ik niet graag al te groot wil gaan maar toch een decolleté wil

Heb wel enkel vriendinnen real life, waarmee ik erover kan praten. De anderen bedoelen het goed; ik heb inderdaad een 'normaal' figuur en ik moet niet klagen... maar ik weet wat ik heb gehad en wat ik nu mis ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hehe graag gedaan. Goh dat durf ik niet zeggen of voor of achter de spier beter is omwille van die controle .. Dat durf ik niet zeggen. Ik weet dat ik deze vraag ook al gesteld heb maar weet de antwoord niet meer :45: 

Hehe dat is ook al wat hé ! En dat snap ik, mijn man vond het goed zoals het was maar ik zat er met momenten toch onderdoor .. Je hebt wat gehad en je ziet je lichaam dan veranderen naar iets dat niet meer is zoals het was dus ik snap je wel ;) 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op dit forum!!

Nou, kijk!! Iedereen krijgt volgens mij wel zo een periode dat je denkt: oke, we gaan het anders doen, want zo bevalt het me niet meer. Goed dat je dan ook je gaat oriënteren en zo hier beland bent.

Ik ben zelf geopereerd door dr. De Meyere (in Gent) waar Miss.s het over heeft, en ik kan hem je aanbevelen. Hij zal zelf aangeven wat er mogelijk is bij je borsten, en ook denk ik dat hij heel correct en eerlijk is over evt de combinatie, dus een mommy make over. Ik heb wel resultaten gezien van hem, van een mommy make over, maar weet even niet meer hoe de meiden heetten.. Je zou eens onder het onderwerp; mommy make over, hier op het forum kunnen kijken (linksboven op 'borstenforum' klikken, en dan naar beneden scrollen totdat je de categorie tegenkomt) en dan kom je vast wel ergens zijn naam tegen.

Hij is idd voorstander van prothesen voor de spier, en als jij nu nog een kleine B hebt, dan kom je daar zeker voor in aanmerking.. Ik ben zelf 1.69 en weeg 65 kg. Had ook een kleine b (70B) en heb ook ronde prothesen voor de spier gekregen van hem. Is echt (al zeg ik het zelf :P ) heel natuurlijk geworden, en heb ze nu al bijna 4,5 jaar.
Ik kan De Meyere alleen maar aanraden..

Ik zou eens een consult bij hem plannen, hij is echt heel correct.
Consult kost 30 euro (als dat nog steeds zo is) en een bv met ronde prothesen kost bij hem 3500 euro.. Wat wel een goede prijs is trouwens, zeker voor Belgie..

Ik zou in jouw geval Verdonck afraden.. Hij is echt een pc die goed is met een platte borstkas, en daar borsten op maakt, maar niet als je al iets van jezelf hebt. Ik heb bij hem te vaak iets te hoog geplaatste prothesen gezien, in die gevallen.
Wil hem niet afkraken, maar ik denk gewoon dat hij in jouw geval niet de juiste pc is :) 

Lees hier wat rond, je kunt de naam 'demeyere' ingeven in de zoekbalk en verhalen lezen, en ook zoek op categorie, zoals ik net al aangaf.

Veel leesplezier! En een consult kan je misschien wel helpen!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankuwel BB voor uw reactie,

Deze middag al gemail voor dr Verdonck maar is inderdaad misschien beter om verschillende consults te doen vooraleer te beslissen.
Gent zou wel makkelijk zijn vanuit brugge natuurlijk ;-) Niet het meest belangrijke, maar toch handig.

Het is voor mij van allergrootste belang dat ze natuurlijk zijn! Mag ik vragen hoeveel je hebt genomen want ik zie dat onze afmetingen wel wat overeenstemmen!
Mijn vriendin die ook bv liet doen raadde mij aan om achter de spier te kiezen ifv controle naar borstkanker in de toekomst... Klopt dit?!

Misschien een ook wat vreemde vraag, maar hoe/waar kan ik resultaten van Demeyere terugvinden?! Hoe kan ik mensen volgen?....

Wat de mommy make over betreft. Ik vermoed dat ik het bij een gewone bv houd maar wil wel eens rondhoren. Een vriendin liet haar buik doen en ik weet niet wat ik het ergst zou vinden... een klein buikje of een litteken over mijn buik... Hier dus nog veel denkwerk, maar idd een consult zal mij het verst helpen!

 

merciiiii!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou! En zeker met die Belgische wegen :45:
Dan ga je niet voor je lol heel België doorkruisen na een bv ;) (ja ik deed dat wel, van Gent naar Zuid-limburg in Nederland hahaha, maar alleen omdat ik persé door Demeyere geopereerd wilde worden :) )

Uhm, hoe je foto's kunt zien.. Je zoekt eerst topics van meiden die door demeyere of verdonck of wie dan ook, waarvan je foto's wilt zien, op en dan zie je wie door hem geopereerd is.. Als je interesse hebt, dan kun je op de profielfoto van de topic-poster klikken en kom je op haar profiel. Op je gsm scroll je dan naar beneden totdat je ziet staan; 'activiteit' en daar klik je op. Zie je dan 'album' staan, dan zijn de foto's openbaar. Anders moet je diegene even een pb sturen (via het envelopje rechtsboven, of op gsm eerst de streepjes klikken en dan het envelopje)
Zit je op de computer, dan kun je ook naar iemands profiel gaan, via de profielfoto, maar dan staat er een tabblad 'albums' Als dat er niet staat, dan even dezelfde procedure van pb volgen ;)

Als iemand je toevoegt, dan kun je daarna wel het tabblad albums zien.

Ik zal jou even toevoegen, heb een album van a tot z van de afgelopen 4,5 jaar.. ook mijn voorsituatie staat erin..

Demeyere heeft bij mij een hersteloperatie gedaan omdat ik 3 maanden voor die operatie veel te brede prothesen gekregen had bij een andere pc.. Daarom zijn de eerste foto's niet zo super.. Er moest nogal wat gebeuren vanbinnen..
Tepelhoogteverschil had ik van te voren al, en viel me pas op toen ik erop gewezen werd.. In de situatie na de operatie viel het me wel op, maar was toen ook erg gefocust op mn borsten uiteraard :P

Ik voeg je ff toe, heb 450 cc High profile, ronde prothesen. Kijk maar eens. (deze 450 is wel op mijn verzoek geplaatst, hij had liever wat kleiner geplaatst, had ik het idee haha)

Controle op borstkanker kan ook bij voor de spier.. Oke, wel is het zo dat de prothese erg zichtbaar is, maar ze kunnen het licht anders instellen, waardoor evengoed je borst goed bekeken kan worden.. Aanvullend aan de mammografie wordt dan ook een echo gedaan. Heb het zelf al gehad, zo een controle, en heb er geen last van gehad. :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

thx voor alle overduidelijke info!! Eeuwige dankbaarheid hiervoor!! :D
:116:
ga dan eens een kijkje nemen naar je boobies :tatice_04:

en een afspraak maken bij De Meyere, ik vermoed dat ik een operatie (als die al snel kan) beter plan na nieuwjaar?!
Ik schrok toch wel even te lezen dat er toch aanbevolen wordt ze na 15jaar te vervangen, dacht dat dit al volledig voorbijgestreefd was. Maar heb liever dat ze eerlijk zijn en je dus weet dat het kan...
Hopelijk houden de kids zich wat rustig na een operatie :connie_39: zoonlief nog klein en dochterlief een dramaqueen ...

Idd...die Belgische wegen...vandaar...Gent is 25min rijden :153:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn dochtertje is 2.5 jaar en het gaat prima. Ik weet natuurlijk niet hoe oud je kindjes zijn @bucket1 

En dokter de meyere is heel nuchter en heel eerlijk. Hij zal je geen dingen wijsmaken of weet ik het. Hij is gewoon vriendelijk en eerlijk in hetgeen hij voor je kan verwezenlijke ;) 

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kids zijn 2 en 4 en nogal heavy :77::92:

ik heb een afspraak volgende week woensdag! Wordt nu toch wel spannend! :126:

Wat dr verdonck betreft twijfel ik nu toch of ik ook daar een afspraak maak als ze mij opbellen (na mijn mail dit weekend) Had me voorgenomen 2 consulten te doen om toch wat vergelijking te kunnen maken... maar twijfel nu door je tip hoor BB! ;-)
Moet ook zeggen dat ik nog niet al teveel foto's heb bekeken en ook door't bos de bomen of beter borsten niet meer zie :help:
Wie zouden jullie dan evt aanraden als second opinion?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zullen het wel begrijpen als je duidelijk maakt dat je pijn hebt. En dat zullen ze ook wel zien. Ik ga er vanuit dat je partner wel thuis is gedurende je herstel?

Spannend !! komt echt helemaal goed ;)

Ik zelf zou geen afspraak maken bij dokter verdonck. Ik weet niet echt welke pc in belgië ik je nog zou aanraadden. Ik heb mijn consult gehad bij de meyere en ik was meteen overtuigt dat hij mijn pc ging worden. 

Qua foto's je kunt de zoekbalk gebruiken. Afbeeldingen (ipv alle bijdragen) en dan 'verdonck' of 'de meyere' :) dan vind je wel foto's. Ik kan je toevoegen in mijn album. Ik kom wel van een AA en heb 245cc (anatomische want ik had niet genoeg borstweefsel om ronde voor de spier te krijgen) en denk dat ik nu een C - D zou hebben. Als je ze wilt zien laat maar weten. Dan voeg ik je toe ;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

merci voor het advies meiden

ik bekijk je foto's graag es Miss S Ik denk zelf ook een grote C kleine d te willen
Manlief is thuis maar wij hebben een zaak aan het huis verbonden dus ik moet er waarschijnlijk geen tekening bij maken ;-) Ik ga de kleine wat meer naar creche doen en mama zal wel even helpen. Ik hoop om na 1 of 2 weken terug zelfstandig te zijn.

Ik heb de afspraak die ze mij doorstuurden voor verdonck toch laten staan, maar ga voordien naar demeyer dus kan nog steeds annuleren dan... zien wel.

Wat zouden jullie in mijn geval doen mocht het nog voor de feestdagen kunnen? Wetende dat wij 1 januari wel gaan vieren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voeg je dan toe meid dan kan je mijn foto's al zien ;) 

En gelukkig dat je mama je dan komt helpen want die hulp ga je wel nodig hebben. :) het is toch pittig, wetend dat je niet veel mag, huishouden gaat niet, koken kan in begin niet, (later alleen lichte, niet repeterende dingen ) mijn dochtertje haar luier aandoen ging in het begin helemaal niet, pas vanaf 1 - 1.5week dat ik haar een luier aandeed en dan hielp ze mee door haar poep omhoog te doen enz.. Dus je gaat echt alle hulp nodig hebben. 

Ehem... Goh.. Hangt er vanaf wat je met nieuwjaar wil vieren.. :) 

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei bucket1:



Wat zouden jullie in mijn geval doen mocht het nog voor de feestdagen kunnen? Wetende dat wij 1 januari wel gaan vieren?

Nou.. je moet oppassen met alcohol, de eerste, en misschien ook nog wel de tweede week...
Daarna zou ik ook nog niet volledig 'los' gaan, omdat met drank op, de kans op je ellebogen hoger heffen dan toegestaan, wel wat groter is ;) 
Dansen met armen langs je zij lukt alleen zonder alcohol volgens mij :45: 

Ik vond rondlopen op hakken echt een hel trouwens, de eerst weken.. Terwijl mijn schoonzus dag 4 op hakjes liep te trippelen. Maarja, zij loopt ook altijd op hakjes haha

Ga je niet echt op stap, en kunnen werkzaamheden over genomen worden (bij hapjes maken en uitserveren enz) dan zou je het wel kunnen overwegen :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

De zenuwen nemen hier toch wat toe... iedere vrije minuut op zoek naar de ideale boobs. Manlief die iedere keer van zijn sokkel geblazen wordt, omdat ik weer vraag wat hij nu van die of die borsten vindt...terwijl ik hem anders ne lap rond zijn oren zou geven mocht hij er zelf naar aan't kijken zijn :92:

Heb intussen al wat foto's bekeken, zowel van Demeyer als van Verdonck. Puur op mijn smaak zijn er bij beide mooie en minder mooie...
Heb nog niet echt gevonden wat je precies bedoeld met het 'te hoog' bij bestaande cup best_boobie. Dus mocht je mij er ergens privé op zo op kunnen wijzen ;-)

Anders nog tips voor mijn consulten? Foto's meenemen, spannend topje dragen...? Welke soorten protheses zijn het 'best', rekening houdend met mijn siliconen allergie (latex).
Zou het veel verschil maken in herstel, pijn, ...achter of voor de spier...

Heb verder jullie advies gevolgd een ook een aantal mensen die door deze dokters werden geopereerd een persoonlijk bericht gestuurd, maar spijtig genoeg geen reactie :102:
Dus zij die zicht geroepen voelen om mij te laten volgen...nogmaals een warme oproep...

:help:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ik deed dat ook met mijn man. het is al dagelijkse gewoonte zelfs in de winkels enz 

13 uur geleden zei bucket1:

Heb nog niet echt gevonden wat je precies bedoeld met het 'te hoog' bij bestaande cup best_boobie. Dus mocht je mij er ergens privé op zo op kunnen wijzen ;-)

Het is mss makkelijker als je dit zelf privé stuurt naar bb? :)

@saskias misschien??

@Margot1988 ??

@Feather2 ???

Nu ze zijn niet meer erg actief... dus ik kan je al niet echt helpen, je hebt mijn blogs gezien en die van bb... Qua Verdonck zijn er op het moment erg veel actief. 

Je zou ook @Stephanie1979 kunnen volgen zij is 2 dagen geleden geopereerd door de meyere. :)

Verder qua consult, het komt goed, het is een erg vriendelijke man, en rustig. Idd strak topje aandoen, voorbeeld foto's opslaan en al je vragen opschrijven. Dan vergeet je ze niet. :) dus over je siliconen allergie (latex) gewoon opschrijven allemaal en vragen aan hem. :) X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Hey, je kan mij inderdaad volgen , ;-). Ik twijfelde ook enorm, elk vrij momentje ook op zoek. Ik ben nu dag 2 po en ik heb het gevoel dat de pijn iets minder is. Qua resultaat denk ik dat het wel mooi zal worden, nu wat teveel gezwollen natuurlijk . Ik trek regelmatig foto's en zal ze dan ook in een album plaatsen hier. Voor de rest enkel positieve commentaren gehoord over Demeyere en zijn team. 

Succes :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen mijn eerste 'borstenconsult' dus vandaag nog extra voorbereidingen treffen.

Ik heb me wat ingelezen op sites van breastclinic, demeyer, doktercoenen, ... Ik wordt er eigenlijk allemaal niet wijzer op, integendeel... hoe meer ik lees hoe meer verwarring er ontstaat.
De ene dokter adviseert voor de spier, de ander net niet, ... ook het advies van borstbanden dragen, bhs dragen wel/niet... zijn overal verschillend.
Ok ik begrijp dat veel afhankelijk is van het lichaam, dat is me wel duidelijk... maar er zou toch een algemeen 'beste advies' moeten zijn? Daarmee wil ik zeggen, in het beste geval kiest je het best voor die prothese, op die plaats en die nabehandeling... Een advies die wetenschappelijk onderbouwd zou moeten zijn en bij alle dokter hetzelfde of ben ik dan echt zo'n dummy of zo naïef??!!

Dus dames aub ...:help:

Wat zijn de voordelen en nadelen van voor/achter/dual?!
Wat zijn de voordelen en nadelen van sebbin/mentor/...
Wat zijn de voordelen en nadelen van rond of anatomisch?
Wat zijn de voordelen en nadelen van gebruik van bh en/of borstband...??

En als laatste, namen jullie de foto's mee op USB stick??

Groetjes

Bucket

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste vraag kan de meyere u duidelijk vertellen morgen

Foto's had ik op mijn tablet staan maar zo ver is het niet gekomen lol :-P 

Succes morgen !!! Schrijf je verslag in je topic. Ben erg benieuwd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze ochtend consult gehad bij dr de meyere.

BV met een ronde mentor prothese van 250-300cc is zijn advies.
Ik wil geen 'grote'borsten dus op zich geen bezwaar; al leek het wel 'klein' als hij ze voorhield.
Ik heb een optie voor 9/12/16. Hij kon eigenlijk al volgende dinsdag maar wij gaan met de kids op weekend 1-4/12 met een zwembad en ik wou hun dit niet ontnemen. Hij denkt dat ik dan net klaargestoomd zal zijn om op 1/1/17 een stapje te kunnen zetten als ik geen wildebras ben.

Ik heb nu nog een consult staat bij dr verdonck komende maandag en twijfel dus.
Ik moet mijn optie normaal deze week bevestigen of annuleren...

Geen buikwandcorrectie want daarvoor is niet voldoende huid, volgend hem kan het wel maar in een driehoek en kan het litteken niet voldoende laag. Enige is eventueel wat vet wegzuigen, maar hij zegt dat er eigenlijk niet veel vet is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou op de meyere vertrouwen. Hij is echt heel kundig & eerlijk, ivm je buikwandcorrectie.. Als hij zag dat je veel vet had had hij zit niet gezegd.. :) En ik vond dat ook van mijn prothesen toen hij hem vasthield.. Dacht ik ook wel ''dat ziet er klein uit'' .. Maar nu.. Ik zit op een C cup & het kan nog veranderen :P 

misschien dat best_boobie je kan vertellen op welke cup je uit komt met 250- 300cc.. Even een pb'tje sturen naar haar met welke prothesen je krijgt en wat je NU hebt :) 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je trouwens geen foto's van je beginsituatie?? Of van je buik? :) 

Dat is natuurlijk ook voor ons makkelijk om ons mening hier over te geven. Ben toch benieuwd, je mag me de foto's (als jij je er goed bij voelt natuurlijk ;) ) altijd in pb eens sturen 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-11-2016 om 13:59 zei bucket1:

Heb wel enkel vriendinnen real life, waarmee ik erover kan praten. De anderen bedoelen het goed; ik heb inderdaad een 'normaal' figuur en ik moet niet klagen... maar ik weet wat ik heb gehad en wat ik nu mis ;-)

Haha heel herkenbaar! Knap dat je hebt besloten dat jouw gevoel en mening het belangrijkste is!! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.