Ga naar inhoud

Basti :18 november 2016 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Ik heb me recent aangemeld omdat ik een borstvergroting laat uitvoeren. Ik heb hier al ontzettend veel gelezen, al veel tips en ideeën opgedaan waarvoor nu alvast mijn dank :) Mijn datum ligt inmiddels vast en ik zal zo meteen ook even een topic aanmaken. 18 november mag ik gaan, het kort nu heel erg af. Ik krijg 320cc achter de spier, prothesen van Sebbin.

Veel liefs,
Basti

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal!

Op 18 november 2016 gaat Dr. Verdonck mij voorzien van 320cc Sebbin, achter de spier. Ik had al begrepen dat hij meestal achter de spier plaatst? Ik heb nu een zeer slappe A-cup als gevolg van mijn zwangerschap enkele jaren geleden, en de borstvoeding zit er vermoedelijk ook wel voor iets tussen. Ik kijk er ongelooflijk hard naar uit!

Is er iemand die foto's heeft van de prothesen van Sebbin? Ik lees zowel positieve als minder positieve berichten... Ik ben zelf 1.67m en 65 kg. Ik denk dat Sebbin wel mooi zal zijn omdat ik een smal bovenlichaam heb (maat 34 - 36 zoiets)...

Verdere tips en adviezen zijn uiteraard welkom!

Veel liefs,
Basti

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog een paar vraagjes: kopen jullie de sport-bh allemaal vooraf ? Ik krijg 2 weken een verband, dus kan hem pas daarna aan. . . 

Als je vooraf koopt, hoe bepaal je dan de maat? Ik heb nu 75A en krijg 320cc  van Sebbin bij. 

Ik zag bij de H&M ook een mooie (zie foto). Maten gaan in S - M - L. En welk zou mijn maat worden in die van de Hema? 

Een week na m'n operatie moet ik met familie op restaurant, zij weten niks van de bv en dat wil ik zo houden . Haalbaar qua pijn denken jullie? 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Basti:

Ik heb nog een paar vraagjes: kopen jullie de sport-bh allemaal vooraf ? Ik krijg 2 weken een verband, dus kan hem pas daarna aan. . . 

Als je vooraf koopt, hoe bepaal je dan de maat? Ik heb nu 75A en krijg 320cc  van Sebbin bij. 

Ik zag bij de H&M ook een mooie (zie foto). Maten gaan in S - M - L. En welk zou mijn maat worden in die van de Hema? 

Een week na m'n operatie moet ik met familie op restaurant, zij weten niks van de bv en dat wil ik zo houden . Haalbaar qua pijn denken jullie? 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Oe meid, een week na operatie al gaan uiteten? Zou ik persoonlijk toch niet doen hoor. Kans dat je je eten zelf nog niet tegoed kan snijden enzo. Plus de hele tijd rechtop zitten zal toch belastend zijn denk k. Kan je het niet uitstellen? 

heel mooie sport bh trouwens 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei JESSICAD:

Oe meid, een week na operatie al gaan uiteten? Zou ik persoonlijk toch niet doen hoor. Kans dat je je eten zelf nog niet tegoed kan snijden enzo. Plus de hele tijd rechtop zitten zal toch belastend zijn denk k. Kan je het niet uitstellen? 

heel mooie sport bh trouwens 

Ik ben de dag van de operatie uit eten geweest en de dag erna ook! Ging hartstikke goed alleen een beetje rekening houden met wat je kiest als eten! Mijn vriend en ouders wisten het wel dus mijn vriend sneed mijn vlees haha. Qua pijn was het in ieder geval zeker goed uit te houden vond ik! @Basti

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel meiden! Kijk, zo'n zaken als eten snijden enzo, daar denk je dus niet bij na hé :)  Het is een etentje voor iemands verjaardag, dus lastig uit te stellen. . . Ik zie wel die week. . . Ik eet meestal toch vis dus da's al niet zo moeilijk ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.