Ga naar inhoud

Borstlift met prothesen, dokter Van Eeckhout, Aalst


Lieselot

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen :)

Ik ben 25jaar en heb reeds 2 schatten van kindjes (4jaar en 8maanden). Heb aan allebei borstvoeding gegeven. Na deze 2 zwangerschappen en borstvoedingen zijn mijn borsten enorm gaan hangen en ze zien er helemaal 'leeg' uit. Het heeft zo een grote invloed op mijn zelfvertrouwen. Ik kan niet meer zonder Bh bij mijn vriend zijn ik schaam me er gewoon te veel voor ook al zegt hij dat hij ze nog altijd even mooi vindt. 

Eerst dacht ik aan een borstvergroting en maakte ik een afspraak bij een ps in Brussel. Een grote teleurstelling... Ik kreeg te horen dat ik niet in aanmerking kwam voor een borstvergroting maar wel kon geholpen worden met een borstlift. Deze ps deed alleen maar borstvergrotingen en verwees me daarom door naar ps Van Eeckhout in Aalst. Een 3tal weken terug ben ik bij hem op consultatie geweest. Hij raad me een lift met prothesen aan. 

Ik ben wat bang voor de littekens van een borstlift... en ben benieuwd naar andere ervaringen van vrouwen die een borstlift met prothese hebben gedaan. Ik heb al wat gelezen op het forum naar ervaringen van andere vrouwen. Ik vind het een heel leuk forum. Iedereen begrijpt je hier en vindt het ook niet erg om er veel over te praten. 

Als iemand zijn ervaring met mij zou willen delen en wat tips en eventueel mij een foto kunnen laten zien van hun lift zou ik dat heel erg leuk vinden :)

 

Liefs Lieselot 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Welkom op forum :)

Heb zelf geen borstlift gehad dus kan je er zelf niet uit eigen ervaring over vertellen maar daar hebben we genoeg topics over als je meer wilt weten. Maar ...weet wel dat in veel gevallen een borstlift te snel wordt geadviseerd. Hiernaast kan mij ik wel goed indenken dat je er tegenop zie ivm de littekens alhoewel ze wel mooi genezen als ik de foto's bekijk van andere forumleden en uiteindelijk ook mooi resultaat zie zoals bijv bij een bv. 

Ik zou je eigenlijk willen adviseren om een consult te plannen bij Plovier en de Meyere. Zijn PC's die zeer goed staan aangeschreven en mooi resultaat kunnen leveren zowel bij een bv als borstlift! Best kans dat je bij hun wellicht geen borstlift nodig hebt ;) 

Fin dat je het een leuk forum vindt..vind ik ook :45: .. Is wel verslavend hoor dus pas op...al die tietenverhalen hier hihihi 

Succes met inlezen en hou ons maar op de hoogte xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lieselot

He meis en welkom, 

Het klopt dat er een aantal pc's in Belgie zijn die dames doorsturen naar Dr. van Eeckhout, heb deze arts toevallig pas nog in een topic genoemd zien worden.

Als je heel erg twijfelt over een lift, dan zou je kunnen overwegen om een consult aan te vragen bij een andere pc,want sommige pc's kunnen borsten opvullen zonder dat er een lift nodig is, maar het ligt er wel een beetje aan hoeveel je borsten hangen, want als dat heel erg is ( wat je zelf een beetje aangeeft) heb je kans dat het met een lift toch mooier kan worden.

Ook ligt het er aan hoe groot je zelf zou willen, want lege borsten met veel hang hebben wel grotere protheses nodig om netjes "opgevuld" te worden om het maar even oneerbiedig te zeggen.

Overigens vallen de littekens bij een lift reuze mee, het enige wat je blijft zien zijn witte lijntjes, die je eventueel later zelfs nog kunt laten tatoeëren.

Maar een consult elders zou ik zeker doen, want iedere pc heeft zijn eigen werkwijze en adviezen, wat betreft heb je niets te verliezen, maar krijg je een extra advies.

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.