Ga naar inhoud

Verwisselde cc links/rechts


Sylvana1992

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, 

Ik heb een poosje zitten googlen en ik kon over dit onderwerp dus helemaal niks vinden op het internet.

Ik heb 2 weken geleden een borstvergrotong ondergaan, en omdat mijn ene borst groter is als de andere, werd er gekozen voor 350, en 375 cc. Maar nu heb ik het idee dat ze de kleine in de kleine borst hebben gedaan en de grote in de grote borst. Met controle werd er gezegd dat ik zonaar eens gelijk zou kunnen hebben en nu is er dus een afspraak gepland bij de pc. Ik vraag mij af of meer mensen dit hebben mee gemaakt en wat de oplossing is geworden uiteindelijk. Er werd mij verteld dat als dit het geval is ik dan eerst 6 a 9 maanden moet genezen en dat mijn kleine borst dan een grotere krijg. Maar nu ben ik bang dat ik dalijk moet gaan betalen voor een fout die hun hebben gemaakt. Dus mijn vraag is heeft iemand dit hier ook meegemaakt?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Het komt wel eens een enkele voor dat protheses per ongeluk verwisseld word, maar de normale procedure is dat bij het aftekenen het aantal cc op de borsten gezet, en daarna word de prothese in de verpakking nog gecontroleerd op de goede cc, en maken ze eigenlijk altijd maar 1 verpakking tegelijk open.

Nu is het wel vaak in het begin dat als er een verschillend aantal cc in zit, het lijkt alsof de grootst borst ineens nog groter is, dus ik denk dat je het nog even de kans moet geven om te wachten tot de protheses zijn ingedaald en netjes op hun plek zitten.

Er kan ook nog vocht zitten, dus geduld is hier echt nodig, want je bent nog maar zo kort po, je kunt er nu nog niets van zeggen.

Mocht het inderdaad fout zijn gegaan dan ligt deze fout bij de kliniek, en zou het niet meer dan normaal zijn dat het wisselen kosteloos gebeurt.

Staat het op je prothese paspoort wel goed vermeld?

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi, dank voor jullie reactie. 

Ben net bij de pc geweest en die vertelde idd dat het de zwelling was. Dus nu is het nog 3 maanden wachten voor de definitieve controle en kijken of het idd een zwelling is/was. 

Volgens de gegevens zitten ze wel op de goede plek. Dus nu een questie van het de tijd geven en afwachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah kijk, nou hopelijk ben je nu ook door je pc een beetje meer gerustgesteld.

Zwelling doet echt een hoop hoor, je krijgt daardoor een heel ander beeld, en het heeft inderdaad tijd nodig om weg te trekken, goed drinken en dan het liefst water en brandnetelthee.

Maar fijn dat je nu bevestiging hebt dat ze volgens de gegevens op de goede plek zitten, nu rustig aan verder herstellen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.