Chrisje088

Chrisje088 : 16 december 2016 : Dr. Damen : Privekliniek in Rotem

Recommended Posts

14 uur geleden zei Juniper:

Hoi hoi

Ik wordt 18 augustus geholpen door dr. Damen en ben zeer benieuwd naar hoe het resultaat er nu uit ziet, ik heb nog niets voorbij zien komen van foto's van dr. Damen zijn werk.

Groetjes juniper

Hee Juniper,

ooh spannend!! Hoeveel CC heb je gekozen? 

Ik heb een foto bijgevoegd ;)

Ik ben persoonlijk heel tevreden over hem.

liefs x

Hoi Dames,

ook ik krijg een bv bij dr damen in zijn prive kliniek, over 2 weekjes al!!^_^ ik vind niet echt veel foto's van zijn werk zijn er meiden die ook door hem geopereerd zijn en waar ik foto's van mag zien?

ik heb zelf gekozen voor 300cc dat zou nog mooi bij mijn lichaam passen, natuurlijk twijfel ik of ik niet meer zal doen.

13 uur geleden zei Coco1:

Hoi Dames,

ook ik krijg een bv bij dr damen in zijn prive kliniek, over 2 weekjes al!!^_^ ik vind niet echt veel foto's van zijn werk zijn er meiden die ook door hem geopereerd zijn en waar ik foto's van mag zien?

ik heb zelf gekozen voor 300cc dat zou nog mooi bij mijn lichaam passen, natuurlijk twijfel ik of ik niet meer zal doen.

Hi Coco

spannend!! Ik heb zelf 350 cc gekozen bij dr Damen en ben er nog altijd super gelukkig mee want ik vind het er heel natuurlijk uitzien (zie foto erboven)

liefs x

@Chrisje088 ja ze zijn echt super mooi!! Wat was jou voorsituatie en welk merk prothese ect is dit? Is dit trouwens high profile?

liefs 

11 minuten geleden zei Coco1:

@Chrisje088 ja ze zijn echt super mooi!! Wat was jou voorsituatie en welk merk prothese ect is dit? Is dit trouwens high profile?

liefs 

@Coco1 ik heb mijn voorsituatie bijgevoegd ;) durf je even niet meer te zeggen welk merk prothese dit is maar Damen gebruikt dit altijd. Ja dit is wel high profile ^_^

liefs x

@Chrisje088 Is wel een beetje vergelijkbaar met mij. En wat dat high profile betreft daar hebben wij het niet over gehad eigenlijk.. denk dat hij gewoon kijkt wat het mooiste past bij het lichaam en de wensen? 

16 minuten geleden zei Coco1:

@Chrisje088 Is wel een beetje vergelijkbaar met mij. En wat dat high profile betreft daar hebben wij het niet over gehad eigenlijk.. denk dat hij gewoon kijkt wat het mooiste past bij het lichaam en de wensen? 

@Coco1 je kan er zeker vanuit gaan dat hij doet wat mooi is bij je lichaam geen twijfel aan! Ken hem al wat langer als voor de operatie en hij is goed in wat hij doet ^_^