Ga naar inhoud

Chrisje088 : 16 december 2016 : Dr. Damen : Privekliniek in Rotem


Aanbevolen berichten

42 minutes ago, Sonja1985 said:

Wauw!!! Ziet er super uit meid!

hier gaat het prima! Vandaag wat meer steken in mijn rechterborst, de prothese zit daar ook nog wat hoger dus dat zal wel meespelen. Dus mijn rechterarm krijgt vandaag wat meer verlof.

slapen gaat me echt prima af, wordt enkel wakker als het PCM tijd is en kan dan weer terug in slapen. Overdag ook nog lekker een power napje. Morgen gaan de kindjes weer naar school, zal ook een stukje meer rust geven. Al zijn ze superlief en helpen ze me waar ze kunnen.

Dankjewel! :7:

ooh dat klinkt goed! Lekker rust houden en laten verwennen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik ga toch maar eens beginnen aan mijn operatieverslagje.

vrijdag 16 dec. Na een goede nachtrust en pas om 9 uur wakker te zijn geworden lekker onder de douche gesprongen. Mn haartjes fijn gewassen en redelijk op mn gemak me verzorgd.

Om 10 uur zijn we thuis weggereden richting Rotem. Het zijn gelukkig maar max. 20 minuten dus we waren goed optijd daar. Ik had verwacht zenuwachtiger te zijn maar ik was lekker rustig. We moesten nog even wachten voordat we naar binnen mochten. Voor mij kwam een meisje naar buiten en ik hoopte gewoon dat ik zo niet Zou reageren op de narcose.

Eenmaal binnen de laatste dingen besproken. Afscheid genomen van mn vriend en toen mocht ik naar binnen. Ik mocht gaan liggen en het infuus werd geprikt. Nog wat gelachen met de Dokter (zo kende ik m niet maar was wel erg prettig). Ik kan me verder niet meer herinneren dat ik weg ben gevallen maar alleen dat ik wakker werd en t klaar was.

Blij dat t achter de rug was. Dr. Damen kleedde me aan en toen was mn vriend ook alweer daar. Voordat ik t wist zat ik in de auto naar huis. 

Eenmaal thuis lekker boven in bed gaan liggen en een aantal uurtjes nog geslapen. Erna nog flink misselijk geweest maar dat had ik wel al verwacht. Gelukkig heb ik veel steun aan mn vriend  en maakt dat t allemaal wat fijner.

keep you posted.

 

liefs x

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
26 minutes ago, Guusje78 said:

Hé! 

Hoe is het nu met je? Al goed aan het herstellen? 

Fijne jaarwisseling! 

Liefs Guusje78

Hee Guusje,

jaa gaat super na 5 dagen was ik al weer lekker op de been. Nu nog even genieten van de laatste paar dagen vrij. Zal zo even proberen een foto in mn album te zetten :wub:

Hoe is t met jou?

voor jou ook al het goeds voor 2017!

 

liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

Hoi hoi

Ik wordt 18 augustus geholpen door dr. Damen en ben zeer benieuwd naar hoe het resultaat er nu uit ziet, ik heb nog niets voorbij zien komen van foto's van dr. Damen zijn werk.

 

Groetjes juniper

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Juniper:

Hoi hoi

Ik wordt 18 augustus geholpen door dr. Damen en ben zeer benieuwd naar hoe het resultaat er nu uit ziet, ik heb nog niets voorbij zien komen van foto's van dr. Damen zijn werk.

 

Groetjes juniper

 

Hee Juniper,

 

ooh spannend!! Hoeveel CC heb je gekozen? 

Ik heb een foto bijgevoegd ;)

Ik ben persoonlijk heel tevreden over hem.

 

liefs x

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames,

 

ook ik krijg een bv bij dr damen in zijn prive kliniek, over 2 weekjes al!!^_^ ik vind niet echt veel foto's van zijn werk zijn er meiden die ook door hem geopereerd zijn en waar ik foto's van mag zien?

ik heb zelf gekozen voor 300cc dat zou nog mooi bij mijn lichaam passen, natuurlijk twijfel ik of ik niet meer zal doen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Coco1:

Hoi Dames,

 

ook ik krijg een bv bij dr damen in zijn prive kliniek, over 2 weekjes al!!^_^ ik vind niet echt veel foto's van zijn werk zijn er meiden die ook door hem geopereerd zijn en waar ik foto's van mag zien?

ik heb zelf gekozen voor 300cc dat zou nog mooi bij mijn lichaam passen, natuurlijk twijfel ik of ik niet meer zal doen.

 

 

Hi Coco

 

spannend!! Ik heb zelf 350 cc gekozen bij dr Damen en ben er nog altijd super gelukkig mee want ik vind het er heel natuurlijk uitzien (zie foto erboven)

 

liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Coco1:

@Chrisje088 ja ze zijn echt super mooi!! Wat was jou voorsituatie en welk merk prothese ect is dit? Is dit trouwens high profile?

 

liefs 

 

@Coco1 ik heb mijn voorsituatie bijgevoegd ;) durf je even niet meer te zeggen welk merk prothese dit is maar Damen gebruikt dit altijd. Ja dit is wel high profile ^_^

 

liefs x

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Coco1:

@Chrisje088 Is wel een beetje vergelijkbaar met mij. En wat dat high profile betreft daar hebben wij het niet over gehad eigenlijk.. denk dat hij gewoon kijkt wat het mooiste past bij het lichaam en de wensen? 

@Coco1 je kan er zeker vanuit gaan dat hij doet wat mooi is bij je lichaam geen twijfel aan! Ken hem al wat langer als voor de operatie en hij is goed in wat hij doet ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.