Ga naar inhoud

Chrisje088 : 16 december 2016 : Dr. Damen : Privekliniek in Rotem


Aanbevolen berichten

Hello Ladies :48:

Mijn naam is Christianne en ben 24 jaar. Heb een tijdje verhalen kunnen lezen en moet zeggen ben erg blij dat ik lid ben geworden hier. Heb al veel nuttige tips kunnen lezen waar je eerder niet aan zou denken.
17 december is D-day voor mij en het wachten duurt me nu erg lang. :21:
Mijn PC is Dr. Damen en ik zal in zijn privékliniek in Rotem worden geopereerd. Er zal bij mij 350 cc worden geplaatst en ben erg benieuwd hoe het gaat worden.

Ik moet zeggen tot nu toe ben ik blij met de keuze die ik gemaakt heb als het gaat over de arts. Hij is een kundig arts en is erg recht voor zn raap. Hier moet je tegen kunnen.

Uhmmm tsja kort maar krachtig maar dit is mijn verhaal ^_^

Liefs,
Christianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis, 

Omdat ik zie dat je een datum hebt, heb ik gelijk je titel aangepast en je topic verhuisd naar een andere categorie, hier in dit topic kun je nu alles schrijven, ook dadelijk na je operatie kun je hier als je het leuk vind je verslag neerzetten.

Nu lekker af gaan tellen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik zal as donderdag geopereerd worden door dr. Damen. Ook ik was erg te spreken over hem. Gewoon recht voor zijn raap inderdaad. Hij houdt niet van tè grote borsten en vertelde over hoe zonde het was je lichaam te vernielen door er te grote inplanten in te stoppen. Ook dat het beeld van de vrouwen nu op "natuurlijke" borsten zo vertekend is door wat ze zien op tv enzo. Ik ben benieuwd. Het enige waar ik me enigszins druk over  maak is de vorm van de borst omdat hij vooral werkt met extra hoge profiel protheses. Ik ben fan een beetje bang dat ze te rond en te hoog komen maar blijkbaar moet dat meevallen omdat ze achter de spier komen. Nog 4 nachtjes slapen... :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 13-11-2016 at 9:48 AM, Guusje78 said:

Ik zal as donderdag geopereerd worden door dr. Damen. Ook ik was erg te spreken over hem. Gewoon recht voor zijn raap inderdaad. Hij houdt niet van tè grote borsten en vertelde over hoe zonde het was je lichaam te vernielen door er te grote inplanten in te stoppen. Ook dat het beeld van de vrouwen nu op "natuurlijke" borsten zo vertekend is door wat ze zien op tv enzo. Ik ben benieuwd. Het enige waar ik me enigszins druk over  maak is de vorm van de borst omdat hij vooral werkt met extra hoge profiel protheses. Ik ben fan een beetje bang dat ze te rond en te hoog komen maar blijkbaar moet dat meevallen omdat ze achter de spier komen. Nog 4 nachtjes slapen... :D

Ohh spannend Guusje78!! Ik ben erg benieuwd naar t resultaat en hoe je je voelt. 
Het enige waar ik me druk om maak is de sedatie. De rest laat ik het gewoon op me afkomen, het duurt me nu alleen te lang haha :44:
Krijg je ze ook achter de spier geplaatst?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, Chrisje088 said:

Ohh spannend Guusje78!! Ik ben erg benieuwd naar t resultaat en hoe je je voelt. 
Het enige waar ik me druk om maak is de sedatie. De rest laat ik het gewoon op me afkomen, het duurt me nu alleen te lang haha :44:
Krijg je ze ook achter de spier geplaatst?

Ooh sorry zie nu dat ze idd achter de spier komen hihi:12:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Tuesday, November 15, 2016 om 14:17 zei Chrisje088:

Ooh sorry zie nu dat ze idd achter de spier komen hihi:12:

Idd ja, haha! Ben echt heel nerveus naar het resultaat. Kijk zoveel foto's dat ik haast geen tiet meer kan zien :D. Weet nog steeds niet of ik voor 300 of 330 moet gaan.. Pff... Morgen om deze tijd heb ik ze..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Net telefoon gehad mn datum is toch verplaatst naar vrijdag ipv zaterdag.. :o

dus nog 2 nachtjes slapen en dan is t eindelijk zover.. pff nu begin ik t toch wel erg spannend te vinden. 

 

Nu nog even de laatste wasjes draaien en de belangrijkste dingen doen en dan ben ik er klaar voor denk ik.

 

keep you posted! 

 

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Chrisje088:

Net telefoon gehad mn datum is toch verplaatst naar vrijdag ipv zaterdag.. :o

dus nog 2 nachtjes slapen en dan is t eindelijk zover.. pff nu begin ik t toch wel erg spannend te vinden. 

 

Nu nog even de laatste wasjes draaien en de belangrijkste dingen doen en dan ben ik er klaar voor denk ik.

 

keep you posted! 

 

Liefs x

Oh dat is heeeeeel dichtbij! Super toch!? Alvast heel erg veel succes! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minutes ago, Sonja1985 said:

Spannend!!! Ik mag zelf ook morgen, en heb er zoveel zin in :43:

 

succes morgen en ik lees je verslagje wel. Enne genietze van je nieuwe stel (.)(.) morgen ;)

Ooh toevallig! Jij ook heel veel succes en geniet er ook van! Ben ook erg benieuwd naar jou verslag. 

Hoeveel cc krijg je? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Sonja1985:

Spannend!!! Ik mag zelf ook morgen, en heb er zoveel zin in :43:

 

succes morgen en ik lees je verslagje wel. Enne genietze van je nieuwe stel (.)(.) morgen ;)

Succes vandaag Sonja! Spannend allemaal zeg, maar super leuk! Ik krijg over 2 weken wss toch ook 325 cc dus ik ben heel benieuwd naar jou resultaten ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Chrisje088:

Woehoeeee hello boobies:wub:

de eerste nacht heel goed doorgekomen en goed geslapen ondanks dat ik bijna niet kan bewegen. Wel na thuiskomst flink misselijk geweest maar daar heb ik gelukkig medicatie voor. 

Morgen probeer ik een uitgebreider verslag te plaatsen 

 

liefs x 

Fijndat je een goede nacht hebt gehad. Lekker uitrusten vandaag em van je boobs genieten ; )

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Chrisje088:

Kleine sneak peek :wub:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wauw!!! Ziet er super uit meid!

hier gaat het prima! Vandaag wat meer steken in mijn rechterborst, de prothese zit daar ook nog wat hoger dus dat zal wel meespelen. Dus mijn rechterarm krijgt vandaag wat meer verlof.

slapen gaat me echt prima af, wordt enkel wakker als het PCM tijd is en kan dan weer terug in slapen. Overdag ook nog lekker een power napje. Morgen gaan de kindjes weer naar school, zal ook een stukje meer rust geven. Al zijn ze superlief en helpen ze me waar ze kunnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.