Ga naar inhoud

Eventjes voorstellen,wil een borstverkleining,graag tips welke arts/kliniek


Aanbevolen berichten

hoii, ik ben Madelon en ik wil graag een borstverkleining doen.

Ik hoor graag tips van jullie waar jullie je borstverkleining hebben laten doen en door welke arts.

ben nu 19 jaar en ben heel klein 1,46 en heb een cup 80G waar ik dus ook heel veel last van heb (hoofdpijn/nekklachten/rugklachten)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mdlxo

Hoi meis, en welkom, 

Ja dan kan ik me voorstellen dat je met de cup niet blij bent,en je heel graag van alle klachten af wilt.

Ik ben zelf niet bekend met een bvk, maar als je via de zoekbalk kijkt dan komen er wel topics uitrollen, of anders even zoeken in de categorie operatie verslagen borstverkleining, daar zie je ook verschillende pc's waar de dames zijn geweest.

Ik zal tevens even je titel een beetje aanpassen, en je topic verhuizen naar een ander categorie,zodat je hopelijk meer reacties krijgt van dames die een bvk hebben gehad of nog moeten krijgen, zij kunnen je ook het hele traject uitleggen, want vanaf een bepaalde cup krijg je ook vaak vergoeding.

Heel veel succes met je zoektocht.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Madelon, ik heb mijn verkleining 4 weken geleden laten doen door Dr Bauland bij Sanavisie in Mill. Ik heb gekozen voor een prive kliniek ipv ziekenhuis omdat zich alleen maar bezig houdt met dit soort dingen. Daarnaast heeft dr Bauland veel goede recencies. Bij het eerste gesprek voelde het ook goed. Want ook meespeelde is een kleiner litteken. Succes met het maken van je keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.