Ga naar inhoud

Open wondjes na borstverkleining


luuske

Aanbevolen berichten

Hoi, hoi,

allereerst wil ik me voorstellen mijn naam is luuske en ben 42 jaar.  ik heb op 3 oktober een borstverkleining gehad in de bergmann. Alles is prima verlopen en ben nu al tevreden over t resultaat. Alleen had ik bij t verwijderen van de knoopjes van de hechtingen een open wondje op t welbekende 3 landenpunt. Dit zou 2x pd met spoelen en gaasjes over moeten gaan. Al heel snel vond ik ook een open wondje aan de tepel. Nu ben ik inmiddels al 2 weken aan t klooien. Kan iemand mij vertellen wat je t beste kunt doen? Het broeit en t is een soort van brandende pijn. Als ik t laat luchten aan de lucht is t gewoon een opluchting maar waar doe ik nu goed aan en hoe ziet de wondgenezing eruit in fases?

Groetjes luuske

Link naar reactie
Delen op andere sites

@luuske

Hoi meis,

Helaas is dit een veelgehoord probleem na een bvk of lift,soms gebeurt het ook wel dat de wondjes veroorzaakt worden door de oplosbare hechtingen die naar buiten komen.

Hou het wel even in de gaten dat het niet rood of warm word, juist omdat je zegt dat het broeit en een brandende pijn geeft, want dan kun je beter even langs je pc gaan om het na te laten kijken.

Aan de lucht drogen mag wel,maar dit is natuurlijk maar voor korte tijd, omdat je toch daarna weer een bh en kleding aan moet,  wat je kunt doen is even aan je pc een recept vraagt voor Mesistran, dit zijn gazen met medicinale honing, dit helpt het herstel en is antibacterieel, verder inderdaad spoelen onder de douche en een gaasje erop.

Het herstel bij dit soort wondjes duurt iets langer, omdat er altijd spanning op de wonden staat en dan vooral op het drielandenpunt.

Als je via de zoekbalk rechts boven kijkt dan zul je ook zien dat heel veel meiden na een bvk of lift deze wondjes hebben.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.