Ga naar inhoud

Grotere cup


angel008

Aanbevolen berichten

ik ben 26 jaar en heb al lang gedacht over een borstvergroting.

wat me een beetje stopt zijn de reacties van de mensen... veel vragen waarom ik het zou laten doen, en dat het toch niet nodig is want de grootte van je borstn is toch niet belangrijk.

ik doe dit voor mezelf, en zou graag een beetje info hebben over de operatie, en hoe het is een paar dagen na de operatie

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@angel008

Hallo! Welkom op het forum ;) 

Je doet zoiets als een borstvergroting inderdaad voor jezelf. Als anderen het niet zint dan is dat hun probleem. Het is jouw lichaam en beslissing. Bij veel mensen rust er nog een taboe op dit soort operaties. Ik zou zeggen niet teveel van aantrekken en doen waar jij je goed bij voelt!

Kijk lekker rond op het forum. Er zijn veel verslagen van meiden die hun operatie al achter de rug hebben te vinden :) 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! 

Gewoon doen!! Ik wilde het ook heel lang en heb me nooit laten tegenhouden door eventuele reacties van anderen.
En die reacties vallen ook super mee! Verbaas me er zelfs over hoe positief de meesten zijn! 

Maar dan nog, je doet het voor jezelf en voor niemand anders. :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doen! Zoals je zelf al aangeeft 'ik doe dit voor mijzelf'. Mensen zullen altijd iets hebben om over te praten, is het niet om je borsten dan is het straks wel weer om iets anders wat jij wilt, doet of beslist.

Laat je je daar zeker niet door tegenhouden hoor. Jouw eigen geluk ligt toch in jouw handen meid..pak die!

Ik zeg leef je eigen leven zoals jij dat wilt. 

Heel veel succes :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bibi'ke je moet je dat idd niet aantrekken.  Ik draag nu ook maximizers met een extra opvulling erbij, dan valt het daarna ook niet zo op :D ik word in februari geopereerd. 

Gewoon doen wat je gevoel zegt, commentaar hebben de mensen altijd hoor. 

Veel succes 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hey meiden,

Ik heb een bv laten doen 3 weken geleden. Ik had de pc gezegd dat ik een heel natuurlijke look wou, niet te groot en niet te klein, maar dat ze er natuurlijk uit zouden zien. Hij heeft me helemaal gegeven wat ik heb gevraagd, maar nu vind ik het toch te klein. Ik heb 315 motiva dual plane. 

Ik weet dat het nog kan veranderen maar als het niet zo is zou ik toch terug gaan voor een grotere maat.

Heeft er iemand ervaring met dit? Terug gaan omdat je ze te klein vind? Iedereen zegt dat ze goed zijn zo maar ik voel me er zelf toch niet helemaal goed bij. Tips?

Ik weet dat ik in ieder geval eerst minstens 6 maanden moet wachten.

Bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, 

Ik heb even je topic verhuisd naar een andere categorie, omdat die daar meer thuis hoort dan bij operatie verslagen.

Meis je loopt veel te hard op de zaken vooruit, je bent nog maar zo kort po, en er gaat nog zo ontzettend veel veranderen , dat je er nu echt nog niets over kunt zeggen.

Mocht het uiteindelijk toch niet worden wat je voor ogen had, ja dan kun je terug voor weer een nieuwe operatie, en het ligt geheel aan de pc hoelang hij vind dat er tussen moet zitten, de 1 zegt 6 maanden, de ander zegt een jaar.

Ook kost het natuurlijk weer een hoop geld.

Voor nu denk ik echt dat je nog geduld,moet hebben, maak iedere week een foto en kijk dan eens hoe je borsten veranderd zijn,qua vorm maar ook qua grote, en wacht eerst eens af hoe je borsten zijn over 3 en 6 maanden.

xx

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.