Mau

Hoi! Even mezelf voorstellen (lipofilling)

Recommended Posts

Hoi!

Ik heet Mau (schuilnaam ;) ) en ben 18 jaar. Ben al sinds begin af aan ontevreden over mijn borsten maar had nooit een borstvergroting overwogen. Ik vond het resultaat van implantaten prachtig, maar het idee dat er iets in mijn lichaam zou zitten niet. Toen kwam ik achter lipofilling/lipostructure en direct was ik enthousiast! Ben nu al weken aan het kijken maar eerlijk gezegd schiet het niet op. Ook hier heb ik gekeken en daar kwamen namen van pc op die ik nooit eerder had gezien in mij zoektocht. Mijn vraag was dus eigenlijk, hoe moet je zoeken en kunnen jullie misschien iets afraden/aanraden? Ben zelf woonachtig in Nederland maar eventueel in een ander land zou geen probleem zijn mocht dat daar beter zijn.

(Ik wil trouwens 1 of op zijn max 2 cupmaten groter en ben me er van bewust dat hier waarschijnlijk meerdere behandelingen voor nodig zijn)

Gr!

@Mau

Hoi meis,

Lipofilling is inderdaad een manier om 1 tot 1.5 cup max erbij te krijgen,maar dit ligt er ook aan in hoeverre jouw huid opgerekt kan worden, dus het hangt er vanaf hoeveel cc ze dus in kunnen spuiten, en het resultaat is onvoorspelbaar.

Maar er zitten ook wel haken en ogen aan, want het is onderhevig aan gewicht schommelingen,er zijn meerdere behandelingen nodig, je hebt uiteraard op andere plekken voldoende vet zitten, heel soms kunnen er in de borsten cystes en of litteken weefsel ontstaan door het ingespoten vet,en het is een hele dure aangelegenheid.

Er zijn wel een aantal klinieken die deze ingreep doen,bijv de Bergman Kliniek, Boerhaave Kliniek, Jan van Goyen Kliniek, en dan in Belgie de Wellness Kliniek  ( en waarschijnlijk nog wel een paar andere) 

Als je gewoon kijkt op internet voor borstvergroting d.m.v. lipofilling dan kom je best wel het e.e.a. tegen.

Je kunt ook zoeken op borstvergroting lipofilling en brava systeem.

Maar gaat het erom dat je echt niets vreemds in je lichaam wilt, of gaat het om siliconen, want als het om het laatste gaat dan kun je ook eens kijken voor Monobloc Hydrogel, die hebben geen siliconen vulling.

Ik zou als ik jou was eens een aantal consulten plannen bij een paar van de klinieken die ik hierboven heb vermeld, en je dan eens daar door een pc laten adviseren, denk dat je dan de meeste informatie gaat krijgen.

Heel veel succes met je zoektocht.

xx