Ga naar inhoud

Help! zoveel keuze


Tigre

Aanbevolen berichten

Hi meiden,

Ben al al 4 jaar in mijn hoofd bezig over een bv en ben nu 34 jaar. Het gaat nu toch gebeuren!

Alleen na best wel wat zoeken en lezen weet ik niet meer wat/wie/waar het beste is, vandaar mijn aanmelding hier, ik ga het maar eens goed volgen bij jullie ;-)

Ik ben 1.64 lang en weeg 52 kg, iemand tips? (niet alleen qua CC maar ook welke kliniek? (ik heb al 3 PC die mij zeker wat lijken en dat zijn : Dr van Tits, Dr Schietecatte, Dr Nio)

Help! ;-)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf word ik aankomende woensdag geopereerd door dokter Tits. :)

Had er een goed gevoel bij. 

Ik ben zelf 1,57 en weeg 53 en ik heb nu 75AA en wil graag naar een mooie volle C.

Ik twijfel alleen nog tussen 350cc of 375cc (ik ga voor rond dual plane mentor) 

Over dokter Nio lees ik ook echt heel veel goeds inderdaad op dit forum! Hij zou de borstenkoning zijn haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geopereerd door dr schiettecatte, ik ben zelf 1.72, kwam van een 75B & 350/400 cc gekregen. Hij heeft het super netjes gedaan, had ze alleen graag een stuk groter gezien! Bij het passen van de protheses had ik een heel ander beeld. Bij jou zal het heel mooi zijn neem ik aan, omdat je een stuk kleiner bent. Eventueel foto's in mijn album als je wilt kijken! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Lilian:

Ik ben geopereerd door dr schiettecatte, ik ben zelf 1.72, kwam van een 75B & 350/400 cc gekregen. Hij heeft het super netjes gedaan, had ze alleen graag een stuk groter gezien! Bij het passen van de protheses had ik een heel ander beeld. Bij jou zal het heel mooi zijn neem ik aan, omdat je een stuk kleiner bent. Eventueel foto's in mijn album als je wilt kijken! 

Jammer dat het niet is zoals je precies wou! Daar ben ik ook bang voor ..

 

375cc is ook mijn maximum is het we slim om voor je max te gaan? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja denk het juist wel, is ook maar net wat je wilt voor resultaat maar dan weet je in iedergeval dat het niet in 1x groter had gekund en heb je er denk ik meer vrede mee mocht je alsnog denken van ze konden nog wel een maatje meer;) en het verschil tussen 350 en 375 is echt minimaal dus daar zal ik me niet druk om maken als ik jou was:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.