Ga naar inhoud

Advies nodig over wissel, nu 700cc wil groter.


Aanbevolen berichten

6 uur geleden zei bigbooblover:

Ik wil hier even op inhaken,

je kan ook bij motiva zelf kiezen hoe hard of hoe zacht je ze wilt hebben! 

Als je graag zachte en meer natuurlijke borsten wilt zou ik voor de ultima gaan en ik heb zelf de plus dat zijn de middelste qua stevigheid en je kan ook de contour nemen die zijn het stevigst.

Ik heb een foto bijgevoegd dan zie je wat ik bedoel :) .

liefs xx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ooh dat is fijn zeg ! ik heb het op me vragenlijstje neergezet haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In iedergeval fijn om te weten dat ook Nio aan custom made prothesen kan komen.

Ik ga geen extra risico's nemen om me borsten meer bij elkaar te brengen, ik dacht zo ja dan mooi meegenomen zo niet dan niet ! met de juiste bh heb ik nu ook gewoon een spleetje hihi.

Als ik bij Nio ben geweest dan laat ik wel weten wat hij heb gezegt heb nog geen datum, ga volgende week even bellen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 12 december 2016 om 15:22 zei sabjee:

even een kleine update heb 12 januari een consult bij Nio en hij heeft 23 januari alvast voor mij gereserveerd als operatie datum.

Hey @sabjee  heb effe je topic gemist maar zag deze update staan in een ander topic. Vlot allemaal en al een operatie datum!! Hoop dat je eruit komt qua protheses, ben benieuwd :) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...
  • 5 months later...

Ik haak ook even in. Ik ben laatst door Nio geopereerd met zo’n beetje dezelfde wensen. Ik was niet meer tevreden met mijn eurosilicone 500cc en wilde graag mijn borsten breder hebben en zo mogelijk dichter bij elkaar. Ik heb toen in overleg gekozen voor Mentor watergevulde protheses 800cc overvuld tot 900cc. (Geen idee wat de projectie etc is maar ik weet wel dat ze een stuk breder zijn :blush:) en voor zover ik kan beoordelen is dat zeker gelukt! Mijn borsten zijn dichter blij elkaar gekomen en door de bredere protheses heb ik de mooie volle boezem die ik graag wilde hebben. Geen idee hoe ik een album moet maken voor foto’s maar je kan de 900cc op mn profielfoto zien. 2weken po :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.