Ga naar inhoud

Advies nodig over wissel, nu 700cc wil groter.


Aanbevolen berichten

Hoi Dames,

Ik zou heel graag jullie advies willen hebben, verleden jaar heb ik een BV gedaan bij dr. Nio ik heb 700cc extra high profile van Eurosilicone.

Was er heel erg blij mee maar of ze zijn gekrompen of ben er zo erg aan gewend hahaha! ik heb in bh een 75G maar zonder bh ogen ze meer als een D maar dat komt omdat nepboobies natuurlijk anders ogen dan echte 75G. 

Ik wil niet absurd groot maar wel wat groter, eurosilicone gaat volgens mij maar tot 800 cc en die 100cc zullen denk niet zo veel verschil uit gaan maken.

Kwa projectie wat ik nu heb ben ik wel aardig tevreden dus dat hoeft niet heel veel meer te worden dus ik denk dat ik meer naar de breedte moet gaan kijken ?

Nou ik hoop dat iemand mij kan helpen, alvast bedankt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis, 

Toch weer terug om meer cc te gaan halen bij Nio :)

Als je van de 700 naar de 800 gaat scheelt het niet zo gek veel in de breedte, en ga je het niet halen om het effect te bereiken wat je graag wilt.

700 cc - 13.4 breed - 7.1 projectie

800 cc - 13.6 breed - 7.7 projectie

De Motiva,  als je dus rond de dezelfde projectie wilt gaan zitten kom je op de Corse ( High profile) 

825 cc - 14. breed  - 7.2 projectie

925 cc - 14.5 breed - 7.5 projectie

1050 cc - 15 breed - 7.8 projectie

Je moet maar eens topic Martietje lezen zij heeft pas de 1050 gekregen bij Nio

Ik zou gewoon zeggen, maak een afspraak bij Nio en ga kijken wat mogelijk is in jouw situatie.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Desert-Rose:

Hoi meis, 

Toch weer terug om meer cc te gaan halen bij Nio :)

Als je van de 700 naar de 800 gaat scheelt het niet zo gek veel in de breedte, en ga je het niet halen om het effect te bereiken wat je graag wilt.

700 cc - 13.4 breed - 7.1 projectie

800 cc - 13.6 breed - 7.7 projectie

De Motiva,  als je dus rond de dezelfde projectie wilt gaan zitten kom je op de Corse ( High profile) 

825 cc - 14. breed  - 7.2 projectie

925 cc - 14.5 breed - 7.5 projectie

1050 cc - 15 breed - 7.8 projectie

Je moet maar eens topic Martietje lezen zij heeft pas de 1050 gekregen bij Nio

Ik zou gewoon zeggen, maak een afspraak bij Nio en ga kijken wat mogelijk is in jouw situatie.

xx

 

Hahah indd toch meer cc halen bij Nio.

Ik had motiva al voorbij zien komen de 700cc is dacht ik uit me hoofd 13.1 breed en 7.1 projectie dus ik denk dat ik dan voor motiva 925 of 1050 zou moeten gaan.

Weet iemand ook of er een verschil in zachtheid zit van de motiva en eurosilicone ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei sabjee:

Hahah indd toch meer cc halen bij Nio.

Ik had motiva al voorbij zien komen de 700cc is dacht ik uit me hoofd 13.1 breed en 7.1 projectie dus ik denk dat ik dan voor motiva 925 of 1050 zou moeten gaan.

Weet iemand ook of er een verschil in zachtheid zit van de motiva en eurosilicone ?

Motiva is toch wel een stukje harder omdat de cohesie hoger is, dan de eurosilicone, en over het algemeen doet een wissel minder pijn, maar als je dus inderdaad een stuk groter zou gaan, dan moet je spier dat toch weer opnw verwerken, dus het zal zeker niet geheel pijnloos zijn.

Het herstel blijft echter geheel hetzelfde als een eerste bv.

Ja ik snap dat je nu van tevoren al een hoop info wilt inwinnen, zo ga je ook beter het gesprek in, en ik denk ook dat als het mogelijk is , dat je voor de 925 of 1050 zou moeten gaan,

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei sabjee:

Ooh een stuk harder ja ? Dat wil ik eigenlijk niet dan worden het voor mijn idee 2 harde basketballen :blink:

Nee hoor meid, je krijgt absoluut geen harde basket ballen,de gel is anders van substantie dan bijv. de eurosilicone, en voelen daarom ook heel erg natuurlijk aan,dus na herstel krijg je gewoon zachte borsten, er zijn redelijk veel meiden hier die Motiva hebben en allemaal tevreden.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei Desert-Rose:

Nee hoor meid, je krijgt absoluut geen harde basket ballen,de gel is anders van substantie dan bijv. de eurosilicone, en voelen daarom ook heel erg natuurlijk aan,dus na herstel krijg je gewoon zachte borsten, er zijn redelijk veel meiden hier die Motiva hebben en allemaal tevreden.

xx

Ooh oke hahah dat is weer wat geruststellender, ik ga op zoek naar de meiden die motiva hebben om te vragen hoe hun het ervaren. en als iemand die dit leest en motiva heeft ik hoor graag jullie mening erover hoe jullie boobies aanvoelen:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ik wilde je niet laten schrikken hoor meis, ik weet dat bijv bigbooblover  en Martietje motiva 1050 hebben, maar Martietje is nog maar heel kort po,maar als je zoekt op motiva komen er een heleboel hits tevoorschijn, 

De cohesie van deze protheses is hoger,en daardoor is de gel dus vaster.

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei sabjee:

Ooh oke hahah dat is weer wat geruststellender, ik ga op zoek naar de meiden die motiva hebben om te vragen hoe hun het ervaren. en als iemand die dit leest en motiva heeft ik hoor graag jullie mening erover hoe jullie boobies aanvoelen:D

Hey sabjee

Vraag eens aan Elvira123 en aan Barb wire hoe ze voelen. Elvira heeft motiva 825 en Barb heeft 1050.
Deze twee dames reageren nog op pb en hebben de prothesen al wat langer, dus je hebt iets aan hun antwoorden..

Waarom denk je dat je in projectie niet meer hoger wilt gaan zitten? Je vind je volume naar voren genoeg? Maar ook als je borsten breder worden? Het gaat er natuurlijk van voren ook anders uitzien als je breder gaat. Niet om je onzeker te maken, maar denk daar wel ff over na...

Er is namelijk ook nog een mogelijkheid om Sebbin te nemen.. Bijvoorbeeld 1138 cc.. Die heeft 10 cm projectie en is 14 cm breed..  Stuur Marjon_nl eens een pb anders, die heeft deze prothesen. Altijd goed om iets breder te orienteren misschien?
De Sebbin prothesen worden niet door Nio geplaatst trouwens.. De enige waarvan ik weet die ermee werkt, is Plovier....

Niet om de verwarring groter te maken, enkel om even iets breder in te gaan op de mogelijkheden :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei best_boobie:

Hey sabjee

Vraag eens aan Elvira123 en aan Barb wire hoe ze voelen. Elvira heeft motiva 825 en Barb heeft 1050.
Deze twee dames reageren nog op pb en hebben de prothesen al wat langer, dus je hebt iets aan hun antwoorden..

Waarom denk je dat je in projectie niet meer hoger wilt gaan zitten? Je vind je volume naar voren genoeg? Maar ook als je borsten breder worden? Het gaat er natuurlijk van voren ook anders uitzien als je breder gaat. Niet om je onzeker te maken, maar denk daar wel ff over na...

Er is namelijk ook nog een mogelijkheid om Sebbin te nemen.. Bijvoorbeeld 1138 cc.. Die heeft 10 cm projectie en is 14 cm breed..  Stuur Marjon_nl eens een pb anders, die heeft deze prothesen. Altijd goed om iets breder te orienteren misschien?
De Sebbin prothesen worden niet door Nio geplaatst trouwens.. De enige waarvan ik weet die ermee werkt, is Plovier....

Niet om de verwarring groter te maken, enkel om even iets breder in te gaan op de mogelijkheden :)

xxx BB

Hoi BB,

Dankjewel voor je berichtje, ik wil wel wat hoger in projectie maar ik denk dat de projectie van bijvoorbeeld de 1050cc 7,8 wel zat is. Omdat als ik mijn zelf bekijk van de zijkant is het wel oke mag wel wat meer maar niet al te gek meer. Ik wil ze zowiezo graag wat breder omdat ik ze best smal vind en naar mijn idee daardoor ook kleiner ogen of klinkt dat nou raar wat ik zeg haha.

je heb indd gelijk als ze breder worden gaan ze van voren natuurlijk ook anders ogen hmm maar hoe moet ik me dat voorstellen dan? pfoe toch wel lastig weer allemaal, ik denk wel dat ik bij Nio wil blijven is vlakbij ook voor mij. Is het trouwens zo dat hoe breder de prothese hoe dichter de borsten bij elkaar gaan staan ? ze staan nu wel een eindje uit elkaar zonder BH dus dat zou mooi meegenomen zijn 

ik zal Elvira123 en barb wire een berichtje sturen, dankjewel.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi
 

Ik kan natuurlijk ook niet precies aangeven hoe het bij jou zal gaan zijn, maar stel je borsten worden anderhalve cm breder, dan lijkt het optisch idd waarschijnlijk groter, maar dan is het met een gelijke projectie misschien wel weer raar van de zijkant.. Dus die 1050 zou ik nog niet overboord gooien :P 

Of ze dichter bij elkaar komen, ligt eraan wat Nio gaat doen.. Dat moet je hem ff vragen.. Is voor mij lastig om aan te geven.

Bereid je goed voor op je gesprek, zodat je daarna meer zekerheid hebt over wat je wilt :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel meiden voor deze informatie, ik heb ze beiden een berichtje gestuurd !

En ik wil zo goed voorbereid mogelijk naar Nio daarom ben ik alvast hier proberen informatie te winnen. 
Heb nog tijd zat wil de wissel dan ergens in januari doen :D maar denk dat het wel de motiva word alleen de 925 of 1050 weet ik niet dat wil dan nog even aan Nio overlaten wat zijn mening erover is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Desert-Rose:

Haha ik wilde je niet laten schrikken hoor meis, ik weet dat bijv bigbooblover  en Martietje motiva 1050 hebben, maar Martietje is nog maar heel kort po,maar als je zoekt op motiva komen er een heleboel hits tevoorschijn, 

De cohesie van deze protheses is hoger,en daardoor is de gel dus vaster.

xx

 

 

Ik wil hier even op inhaken,

je kan ook bij motiva zelf kiezen hoe hard of hoe zacht je ze wilt hebben! 

Als je graag zachte en meer natuurlijke borsten wilt zou ik voor de ultima gaan en ik heb zelf de plus dat zijn de middelste qua stevigheid en je kan ook de contour nemen die zijn het stevigst.

Ik heb een foto bijgevoegd dan zie je wat ik bedoel :) .

liefs xx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei bigbooblover:

Ik wil hier even op inhaken,

je kan ook bij motiva zelf kiezen hoe hard of hoe zacht je ze wilt hebben! 

Als je graag zachte en meer natuurlijke borsten wilt zou ik voor de ultima gaan en ik heb zelf de plus dat zijn de middelste qua stevigheid en je kan ook de contour nemen die zijn het stevigst.

Ik heb een foto bijgevoegd dan zie je wat ik bedoel :) .

liefs xx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Kijk dit is helemaal super, weer wat geleerd thanks

Dus eigenlijk ook wat de Mentor en andere hebben, alleen deze heeft dan 3 soorten gel/cohesie

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei best_boobie:

Hoi hoi
 

Ik kan natuurlijk ook niet precies aangeven hoe het bij jou zal gaan zijn, maar stel je borsten worden anderhalve cm breder, dan lijkt het optisch idd waarschijnlijk groter, maar dan is het met een gelijke projectie misschien wel weer raar van de zijkant.. Dus die 1050 zou ik nog niet overboord gooien :P 

Of ze dichter bij elkaar komen, ligt eraan wat Nio gaat doen.. Dat moet je hem ff vragen.. Is voor mij lastig om aan te geven.

Bereid je goed voor op je gesprek, zodat je daarna meer zekerheid hebt over wat je wilt :)

xxx

Ik had ook gedacht dat door bredere prothesen mijn borsten dichter bij elkaar zouden komen.. maar dat is niet helemaal waar, als je borsten al van nature uit elkaar staan zullen ze niet magisch dicht naast elkaar staan door bredere prothesen.. ik heb nu juist dat ze nog steeds op dezelfde positie zitten en juist meer richting me oksels gaan :P omdat ze zo breed zijn! En Nio kan ze niet meer dichter bij elkaar zetten de enigste wie dat kan en aandurft is Plovier vraag Tijgertje maar.

en wat betreft custom made prothesen levert Nio ook heb ik al na gevraagd via de mail.

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei bigbooblover:

Ik had ook gedacht dat door bredere prothesen mijn borsten dichter bij elkaar zouden komen.. maar dat is niet helemaal waar, als je borsten al van nature uit elkaar staan zullen ze niet magisch dicht naast elkaar staan door bredere prothesen.. ik heb nu juist dat ze nog steeds op dezelfde positie zitten en juist meer richting me oksels gaan :P omdat ze zo breed zijn! En Nio kan ze niet meer dichter bij elkaar zetten de enigste wie dat kan en aandurft is Plovier vraag Tijgertje maar.

en wat betreft custom made prothesen levert Nio ook heb ik al na gevraagd via de mail.

Liefs xx

Dat bedoelde ik idd. Nio is de enige die dat aan kan geven, hij kijkt naar de anatomie van je lichaam.

En klopt, de enige die hier verder in gaat dan de pc's die ik verder ken, is plovier...

JE moet dan echter wel op de hoogte zijn van de risico's die het met zich mee kan brengen ,  als je prothesen verder naar het midden geplaatst worden.

Thanks voor je aanvulling!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.