sabjee

Advies nodig over wissel, nu 700cc wil groter.

Recommended Posts

Hoi Dames,

Ik zou heel graag jullie advies willen hebben, verleden jaar heb ik een BV gedaan bij dr. Nio ik heb 700cc extra high profile van Eurosilicone.

Was er heel erg blij mee maar of ze zijn gekrompen of ben er zo erg aan gewend hahaha! ik heb in bh een 75G maar zonder bh ogen ze meer als een D maar dat komt omdat nepboobies natuurlijk anders ogen dan echte 75G. 

Ik wil niet absurd groot maar wel wat groter, eurosilicone gaat volgens mij maar tot 800 cc en die 100cc zullen denk niet zo veel verschil uit gaan maken.

Kwa projectie wat ik nu heb ben ik wel aardig tevreden dus dat hoeft niet heel veel meer te worden dus ik denk dat ik meer naar de breedte moet gaan kijken ?

Nou ik hoop dat iemand mij kan helpen, alvast bedankt !

@sabjee

Hoi!

Wat jammer dat je niet meer tevreden bent en ze te klein vind!

Als je weer terug zou gaan naar Nio.. die werkt ook met motiva.. die zijn breder maar met wel een hele mooie projectie :) van 700cc naar 800cc geeft te weinig resultaat waar je blijer mee gaat zijn denk ik ja.

Groetjes

Hoi meis, 

Toch weer terug om meer cc te gaan halen bij Nio :)

Als je van de 700 naar de 800 gaat scheelt het niet zo gek veel in de breedte, en ga je het niet halen om het effect te bereiken wat je graag wilt.

700 cc - 13.4 breed - 7.1 projectie

800 cc - 13.6 breed - 7.7 projectie

De Motiva,  als je dus rond de dezelfde projectie wilt gaan zitten kom je op de Corse ( High profile) 

825 cc - 14. breed  - 7.2 projectie

925 cc - 14.5 breed - 7.5 projectie

1050 cc - 15 breed - 7.8 projectie

Je moet maar eens topic Martietje lezen zij heeft pas de 1050 gekregen bij Nio

Ik zou gewoon zeggen, maak een afspraak bij Nio en ga kijken wat mogelijk is in jouw situatie.

xx

Hahah indd toch meer cc halen bij Nio.

Ik had motiva al voorbij zien komen de 700cc is dacht ik uit me hoofd 13.1 breed en 7.1 projectie dus ik denk dat ik dan voor motiva 925 of 1050 zou moeten gaan.

Weet iemand ook of er een verschil in zachtheid zit van de motiva en eurosilicone ?

Ohja en is een wissel minder pijnlijker dan een eerste bv ? Ik ga zowiezo nog langs nio maar ben alvast aan het orienteren hier dat ik er niet blanco heen ga.

Motiva is toch wel een stukje harder omdat de cohesie hoger is, dan de eurosilicone, en over het algemeen doet een wissel minder pijn, maar als je dus inderdaad een stuk groter zou gaan, dan moet je spier dat toch weer opnw verwerken, dus het zal zeker niet geheel pijnloos zijn.

Het herstel blijft echter geheel hetzelfde als een eerste bv.

Ja ik snap dat je nu van tevoren al een hoop info wilt inwinnen, zo ga je ook beter het gesprek in, en ik denk ook dat als het mogelijk is , dat je voor de 925 of 1050 zou moeten gaan,

xx

Ooh een stuk harder ja ? Dat wil ik eigenlijk niet dan worden het voor mijn idee 2 harde basketballen :blink:

@sabjee Om bij Nio groter te kunnen gaan dan 800cc moet je wel voor Motiva kiezen. Wil je dat niet dan is een andere optie dr. Plovier in België. Maar volgens mij gebruikt hij ook Motiva voor grotere aantal cc's..

Nee hoor meid, je krijgt absoluut geen harde basket ballen,de gel is anders van substantie dan bijv. de eurosilicone, en voelen daarom ook heel erg natuurlijk aan,dus na herstel krijg je gewoon zachte borsten, er zijn redelijk veel meiden hier die Motiva hebben en allemaal tevreden.

xx

Ooh oke hahah dat is weer wat geruststellender, ik ga op zoek naar de meiden die motiva hebben om te vragen hoe hun het ervaren. en als iemand die dit leest en motiva heeft ik hoor graag jullie mening erover hoe jullie boobies aanvoelen:D

Haha ik wilde je niet laten schrikken hoor meis, ik weet dat bijv bigbooblover  en Martietje motiva 1050 hebben, maar Martietje is nog maar heel kort po,maar als je zoekt op motiva komen er een heleboel hits tevoorschijn, 

De cohesie van deze protheses is hoger,en daardoor is de gel dus vaster.

xx

Hey sabjee

Vraag eens aan Elvira123 en aan Barb wire hoe ze voelen. Elvira heeft motiva 825 en Barb heeft 1050.
Deze twee dames reageren nog op pb en hebben de prothesen al wat langer, dus je hebt iets aan hun antwoorden..

Waarom denk je dat je in projectie niet meer hoger wilt gaan zitten? Je vind je volume naar voren genoeg? Maar ook als je borsten breder worden? Het gaat er natuurlijk van voren ook anders uitzien als je breder gaat. Niet om je onzeker te maken, maar denk daar wel ff over na...

Er is namelijk ook nog een mogelijkheid om Sebbin te nemen.. Bijvoorbeeld 1138 cc.. Die heeft 10 cm projectie en is 14 cm breed..  Stuur Marjon_nl eens een pb anders, die heeft deze prothesen. Altijd goed om iets breder te orienteren misschien?
De Sebbin prothesen worden niet door Nio geplaatst trouwens.. De enige waarvan ik weet die ermee werkt, is Plovier....

Niet om de verwarring groter te maken, enkel om even iets breder in te gaan op de mogelijkheden :)

xxx BB