Ga naar inhoud

Ervaring a kliniek Groningen


Lenny

Aanbevolen berichten

Hallo 

Ik wil graag een bv en ben me aan het orienteren waar. Ik heb in november 3 gesprekken ingepland bij verschillende klinieken , Bergman, umcg en A kliniek. Van de laatste twee kan ik hier niet echt iets vinden. Wie is hier geweest en wil wat delen? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,en welkom,

Als je informatie wilt hebben over A klinieken moet je even zoeken op ACCZ, maar heel veel ervaringen zijn behoorlijk negatief , en ik zou je deze kliniek ook niet echt aanraden.

UMCG heb ik weinig ervaring mee,en Bergman de naam spreekt voor zich,hier kun je ook wel veel informatie vinden over verschillende pc's die daar werkzaam zijn.

Verder pc's die ik je ook zeker aan kan raden zijn Dr. Straten ( ga dan wel rechtstreeks via zijn eigen kliniek Heyendael, en niet via DG)  Dr. Nio OLVG, en Dr. van Selms, ook OLVG,  Dr. DeMeyere Artemedis, Dr. Verdonck, zowel Belgian Breast Clinic als Wellness Kliniek.Dr. Plovier BeClinic

Het is zeker altijd goed om meerdere pc's te raadplegen, maar laat het bijv niet van de afstand afhangen, kijk echt naar de kundigheid van de pc.

Veel zoek en lees plezier.

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Desert Rose,

Dank je wel voor je welkom en ook voor je tip. Ik zal anders zoeken. Wel goed dat je het nog even noemt van de afstand, want ik kijk momenteel toch echt in de buurt van Groningen. en inderdaad voor iets wat langdurig mooi  moet zijn, mag een paar keer rijden geen belemmering zijn.

groeten 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Lenny:

Hallo Desert Rose,

Dank je wel voor je welkom en ook voor je tip. Ik zal anders zoeken. Wel goed dat je het nog even noemt van de afstand, want ik kijk momenteel toch echt in de buurt van Groningen. en inderdaad voor iets wat langdurig mooi  moet zijn, mag een paar keer rijden geen belemmering zijn.

groeten 

Graag gedaan hoor meis, 

Ja precies, en zijn genoeg goede pc's en sommige zitten dan net iets verder weg, maar je hebt meer keuzes als je iets verder van huis gaat.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.