Westie mommy

Westie mommy : 11 december 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael

Recommended Posts

Pffff en dan slaat ook bij mij de twijfel toe. De klinie gemaild en ze leggen ook nog een 325cc klaar. Kan ik op de dag zelf nog overleggen net dr. Straten en dan beslissen.

Dat is een hele geruststelling maar weet nu toch echt niet wat te doen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

moeilijk he! ik twijfel momenteel ook heel erg!~volgende week vrijdag ga ik nog een keer passen, maar dan moet ik

de cc's doorgeven zodat ze besteld kunnen worden... Ik vind het ook doodeng! ik wil zeker niet te klein, maar te groot.... nee ook absoluut niet!

vertrouw op jezelf en je pc zou ik zeggen, maar vertrouwen en geduld is iets wat moeilijk is...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind sat ook best een dingetje ja. Heb 1 keer gepast en was toen superblij met 300 en 325 vond ik echt net te. Dan lees je hier dat je altijd voor de grootste moet gaan en dat grote snel went.... moeilijk dan hoor.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi,

Ik word 19 dec geholpen door de zelfde arts in Nijmegen. Ik vind het zo ontzettend spannend allemaal! Ik wil ook niet te groot en twijfel nu ook heel erg tussen 275 of 300. Ik snap jouw twijfels dus ook heel erg. Moeilijk he?! Ben heel benieuwd naar jouw resultaat. Gr

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Spannend hoor! Ze zijn daar ook super aardig.

Ik kon ook 11 december geopereerd worden door dr straten maar heb toch nog mooi een plekje kunnen krijgen op 4 december zodat ik er met de kerst hoop ik met wat minder pijn bij zit. :)

Ik krijg 440 cc dual plane high profile anatomisch. Een Dtje maar goed de exacte maat konden ze niet zeggen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi @Westie mommy, hier nog iemand met toekomstige dr. van Straten borsten! 

Wat goed van je dat je toch de stap nu durft en kan zetten!! Aan jezelf denken is belangrijk :35:

We hebben een clubje met meiden die allemaal in december geopereerd worden. Heel fijn want dan kunnen we elkaar steunen. Als je zin hebt om lid te worden, het heet de kerstballenclub!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou daar gaan we hoor mijn operatie verslag! 

We waren echt wel goed op tijd vertrokken door als dat slechte weer. Het laatste wat je wil is te laat komen.

Ik moest me om 9.15 melden maar we waren er voor half 9 al. Het verkeer zat super mee. Ik had geen idee hoe laat mijn operatie zou zijn maar dat bleek rond half 11. Ik moest wachten tot kwart over 10. Mega lang en dat dreef de zenuwen wel flink op. Achteraf bleek dus dat je standaard een uur na je meldtijd klaar gemaakt wordt.

Maar goed eenmaal aan de beurt in mijn jurkje geholpen stond er al een bed klaar meg een handschoen gevuld met warm water. Maar goed ook want man wat had ik het koud. Infuus prikken vond ik mega eng maar dat losten ze super op. Bijna doorgeprikt maar het was goed gegaan en pijn viel echt wel mee. Door de antibiotica kreeg ik mega koud, blauwe arm koud. Even aftekenen even wachten en toen mocht ik naar de ok.

Nog meer koud, super koud, klappertanden koud. Maar de mensen waren super aardig. Narcose nog kouder. Ik moest voor de droom zorgen en dan deden hun de rest. 

Toen werd ik wakker super moe wilde me het liefst op me zij draaien en slapen maar dat mag natuurlijk niet.

Vraagt er een langslopende dame, die gaat het. Eerste wat in me op kwam was ehum ik moet me baby want ik heb heel veel stuwing zo voelt het.

Een beetje suf naar lekker gedronken en broodje gegeten. Toen mocht ik even naar de wc en aankleden. Daarna mocht ik eigenlijk meteen naar huis. Door de sneeuw. 

Nu ik een eindje thuis ben gaat het best goed. Ik voel vooral een combi van die mega stuwing en spierpijn. Af en toe voel ik mijn ribben een beetje die beurs aanvoelen.

Al met al valt het mij tot nu echt enorm mee.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden