Ga naar inhoud

Westie mommy : 11 december 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo Dames,

Ik lees nu al een tijdje mee maar zelf ben ik er nog lang niet uit.

Ik ben een moeder/huisvrouw van 33 met 2 kinderen. Deze 2 zijn eigenlijk ook de schuldige. Al had ik altijd maar een kleine B, na 2x borstvoeding heb ik nu echt niks meer. En zeg nu zelf, veel kleding staat veel mooier als er toch wat vulling is.

Nu vind het wel moeilijk om ook echt te zeggen, ik doe het. Het blijft wel best wat geld en dat terwijl we nog best wel wat moeten verbouwen. We kunnen het geld nog zo goed voor andere dingen gebruiken maar ja, zo zal het nog wel een hele tijd blijven.

En dan nog dat herstel :(. Mijn vriend is zelfstandige (lees nooit thuis) dus met 2 kleine kinderen lijkt me dat niet ideaal. En dan ook nog, hoe vertel je zoiets tegen je familie... Ik vind het allemaal zo moeilijk.

Nu is mijn vriend er nogal makkelijk in (zoals gewoonlijk) en is voor het geval dat al maar gaan sparen. 

Ikzelf, ik weet het alleen zo net nog niet. Vind het allemaal maar een beetje eng.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! 

Ik denk dat een bv eigenlijk nooit echt goed uitkomt. Bij mij is het precieze wanneer met studie en werk ook een probleem. Ik wil het niet in de zomer laten doen (vanwege de warmte en eventuele herkansingen). Gelukkig heb ik nog geen kinderen, dat maakt het natuurlijk al een stuk makkelijker. Financieel komt het helemaal waardeloos uit vanwege een huis dat we net hebben gekocht. 

Maar dit is iets wat ik mijzelf echt gun na jaren onzekerheid. Mijn vriend begrijpt dat nu eindelijk ook. Dus wij maken hier geld en tijd voor vrij. Wat ontzettend lief dat je man nu al meedenkt en geld opzij zet. Ik zou gewoon een paar afspraken bij een aantal klinieken maken om je te oriënteren en ik raad je aan de namen op het forum op te zoeken om ervaringen met de artsen/klinieken te lezen (zodat je een selectie kan maken). Na het oriënteren en de consulten kan je pas een weloverwogen keus maken of je het wel of niet gaat doen. En zo wel waar en met welk protheses je het laat doen. 

Aan mijn familie vertel ik het ook niet. Van hen hoef ik namelijk geen begrip te verwachten, dus dan ga ik er ook niet om vragen.. Waarschijnlijk vertel ik het alleen aan mijn beste vriend en de rest van de wereld gaat het niets aan. Ik loop nu al met dik opgevulde bh's dus het valt toch niet op.. Maar goed ik weet niet hoe jouw familie is en de keus is geheel aan jou :)

Dus ik zou zeggen gun het jezelf en ga je oriënteren. Als jij er gelukkiger van wordt dan wordt je gezin dat uiteindelijk ook :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Westie mommy

Ik schoot wel even in de lach hoe je schrijft over  wie de "schuldigen" zijn en hoe blij je ook met ze bent, vaak hou je wel lege borsten over.

Natuurlijk is er altijd wel iets waar je geld voor nodig hebt, een verbouwing, nieuwe meubelen etc etc, maar ik denk wel dat je ook wel eens lief voor jezelf mag zijn,en jezelf eens een cadeautje moet geven.

Want de meeste zeggen achteraf, had ik het maar eerder gedaan.

Ook al ben je er nog niet uit of je het echt wilt, je kunt al wel met de voorbereidingen beginnen, verhalen lezen om zo een indruk te krijgen bij welke pc je een consult zou willen plannen ( wij raden hier wel altijd aan om bij een aantal verschillende pc's een afspraak te maken) foto's opzoeken van wat jij mooi vind, vragen opschrijven zodat je tijdens een consult niets vergeet.

Daarna kun je eens  een afspraak maken,en je laten adviseren, informeren, want een consult is geheel vrijblijvend,dus je zit nergens aan vast.

Er zijn hier op het forum genoeg meiden die kleine kindjes hebben,en ja in het begin zul je hulp nodig hebben met een aantal dingen, maar over het algemeen lopen dingen vanzelf, en een goede voorbereiding is dan ook hier wel van belang.

Het ligt er een beetje aan hoe je er zelf tegenover staat om het te vertellen tegen familie en/of vrienden, maar het is altijd wel prettig als een aantal mensen het weten zodat je hun kunt vragen om hulp na de operatie.

Denk er gewoon rustig over na meis, je hoeft niets te overhaasten.

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier al heel veel gelezen en volg nu enkele dames. Mijn voorkeur gaat sterk uit naar Dr. Straten. Dit vooral omdat dit toch de man van de natuurlijke borsten is. Nu is zijn kliniek in Nijmegen op een mooie afstand.

Vooral dat natuurlijke is voor mij een dingetje. Ben maar een klein iel vrouwtje en ik vind wel dat ze niet te mogen worden. Het is in mijn ogen gewoon niet mooi om als vrouw van nog geen 1.60 en maar 47 kilo er wel 2 meloenen aan te hebben hangen.

Eerlijk gezegd... ik wil een bv.

Nu nog even kijken hoe wat wanneer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr. Straten is zeker een hele goede keuze, en het is dan ook nog fijn dat de afstand te doen is voor je.

Het gaat er helemaal om wat jij zelf mooi vind,je gaat daar ook passen en dan kun je zelf aangeven van welke grote jij blij word.

Meis,als je het echt graag wilt, dan moet je er gewoon voor gaan, en gewoon die droom uit laten komen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat je toch de keuze hebt kunnen/durven maken! Het is ook niet niets, maar ik zou er zeker voor gaan als je het zo graag wilt. Dr. van Straten heb ik inderdaad ook hele goede dingen over gelezen. Heb je al een consult ingepland?

Heel veel succes met het hoe, wat en wanneer! 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Dat treft, een paar maanden geleden komt mijn broer aanzetten met een nieuwe vriendin. En zij is deze maand onder het mes gegaan voor een full upper body lift. Dat maakt alles echt ineens heel makkelijk bespreekbaar. Het moment maar gelijk aangegrepen om mijn moeder in te lichten over mijn wens. 

Nu nog even sparen en dan maar hopen dat het volgend jaar rond deze tijd kan gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden zei Westie mommy:

Dat treft, een paar maanden geleden komt mijn broer aanzetten met een nieuwe vriendin. En zij is deze maand onder het mes gegaan voor een full upper body lift. Dat maakt alles echt ineens heel makkelijk bespreekbaar. Het moment maar gelijk aangegrepen om mijn moeder in te lichten over mijn wens. 

Nu nog even sparen en dan maar hopen dat het volgend jaar rond deze tijd kan gebeuren.

Ooh wat fijn! Zou fijn zijn als ik ook zo iemand in mijn familie had die dat taboe alvast zou willen doorbreken.. Ga je je wel alvast oriënteren? Dus op consult en daar alvast je wensen bespreken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...

Gefeliciteerd @Westie mommy !!!! Ik mag 22 december bij dr nio! We hebben ook een club alle kerstballen verzamelen. 

Mijn kids zijn ook de "schuldigen" en dat ik 13 kilo ben afgevallen hielp ook niet mee :45:  ik heb er enorme zin in om eindelijk eens een mooie bikini aan te kunnen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de herfstvakantie na een zwempartijtje mijn bikini weggegooid. De volgende keer zwemmen ga ik echt een andere nodig hebben :43:

 

Zie alleen een beetje op tegen de feestdagen. Niet kunnen bakken kokerellen :unsure: en dan ook nog mezelf niet op kunnen tutten :25:.

Maar goed dan volgend jaar maar dubbel op.

 

Nog even een paar drukke weken hier, dus gelukkig weinig tijd om me druk te maken en mezelf alvast op te fokken. De zenuwen mogen nog even wegblijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb echt zoveel over mee heen gekregen die dag dat ik even een weekend nodig had om alles te laten bezinken. Alle mensen daar waren echt super lief en meedenkend. 

Vond het uitkleden en foto's maken even wat minder prettig maar goed. Ze kunnen niks zien als je je trui aan houdt.

Ik heb er nu alle vertouwen in dat het helemaal goed gaat komen.

Ik heb wel voor de optie 3 jaar nazorg gekozen onder dwang van mijn vriend. 

Spannend hoor. Laat het wel ff weten hoor, als je de 11de ook gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

moeilijk he! ik twijfel momenteel ook heel erg!~volgende week vrijdag ga ik nog een keer passen, maar dan moet ik

 de cc's doorgeven zodat ze besteld kunnen worden... Ik vind het ook doodeng! ik wil zeker niet te klein, maar te groot.... nee ook absoluut niet!

 

vertrouw op jezelf en je pc zou ik zeggen, maar vertrouwen en geduld is iets wat moeilijk is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Ik word 19 dec geholpen door de zelfde arts in Nijmegen. Ik vind het zo ontzettend spannend allemaal! Ik wil ook niet te groot en twijfel nu ook heel erg tussen 275 of 300. Ik snap jouw twijfels dus ook heel erg. Moeilijk he?! Ben heel benieuwd naar jouw resultaat. Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend hoor! Ze zijn daar ook super aardig.

Ik kon ook 11 december geopereerd worden door dr straten maar heb toch nog mooi een plekje kunnen krijgen op 4 december zodat ik er met de kerst hoop ik met wat minder pijn bij zit. :)

Ik krijg 440 cc dual plane high profile anatomisch. Een Dtje maar goed de exacte maat konden ze niet zeggen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Westie mommy, hier nog iemand met toekomstige dr. van Straten borsten! 

 

Wat goed van je dat je toch de stap nu durft en kan zetten!! Aan jezelf denken is belangrijk :35:

 

We hebben een clubje met meiden die allemaal in december geopereerd worden. Heel fijn want dan kunnen we elkaar steunen. Als je zin hebt om lid te worden, het heet de kerstballenclub!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Nou daar gaan we hoor mijn operatie verslag! 

We waren echt wel goed op tijd vertrokken door als dat slechte weer. Het laatste wat je wil is te laat komen.

Ik moest me om 9.15 melden maar we waren er voor half 9 al. Het verkeer zat super mee. Ik had geen idee hoe laat mijn operatie zou zijn maar dat bleek rond half 11. Ik moest wachten tot kwart over 10. Mega lang en dat dreef de zenuwen wel flink op. Achteraf bleek dus dat je standaard een uur na je meldtijd klaar gemaakt wordt.

Maar goed eenmaal aan de beurt in mijn jurkje geholpen stond er al een bed klaar meg een handschoen gevuld met warm water. Maar goed ook want man wat had ik het koud. Infuus prikken vond ik mega eng maar dat losten ze super op. Bijna doorgeprikt maar het was goed gegaan en pijn viel echt wel mee. Door de antibiotica kreeg ik mega koud, blauwe arm koud. Even aftekenen even wachten en toen mocht ik naar de ok.

Nog meer koud, super koud, klappertanden koud. Maar de mensen waren super aardig. Narcose nog kouder. Ik moest voor de droom zorgen en dan deden hun de rest. 

Toen werd ik wakker super moe wilde me het liefst op me zij draaien en slapen maar dat mag natuurlijk niet.

Vraagt er een langslopende dame, die gaat het. Eerste wat in me op kwam was ehum ik moet me baby want ik heb heel veel stuwing zo voelt het.

Een beetje suf naar lekker gedronken en broodje gegeten. Toen mocht ik even naar de wc en aankleden. Daarna mocht ik eigenlijk meteen naar huis. Door de sneeuw. 

Nu ik een eindje thuis ben gaat het best goed. Ik voel vooral een combi van die mega stuwing en spierpijn. Af en toe voel ik mijn ribben een beetje die beurs aanvoelen.

Al met al valt het mij tot nu echt enorm mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.