Ga naar inhoud

Even voorstellen...


Summer_86

Aanbevolen berichten

Ik ben 30 jaar en 9 mnd geleden bevallen van mijn 1e kindje. Altijd veel gesport en nu zou ik graag een BV laten doen. ik ben 1.75 m en weeg 66 kg. Omvang is 76 cm en borstomvang 81 cm. Ik wil graag een tweede kindje.
Is het verstandig te wachten met BV totdat je niet meer zwanger zult zijn omdat je borsten weer veranderen daarna?

Ik ben enthousiast geraakt over de ervaringen  met Bruno de Meyere en wil ook graag voor de borstspier, als dat kan bij mij. Ik wil uitkomen op ong. 70D

Nu even goed oriënteren en waarschijnlijk 2017 mooie vollere borsten.

Veel liefs Fanny  

Link naar reactie
Delen op andere sites

welkom op t forum. Zo gezellig hiero :P

Ik kan je eigenlijk alleen maar aanraden om te wachten tot je geen kinderwens meer hebt. Er word een pocket gemaakt tijdens de operatie voor de prothese. Deze kan door bv een zwangerschap groter worden waardoor de prothese kan zakken en je bv een double bouble krijgt. Je geeft zoveel geld uit aan een vergroting en als je dan na een zwangerschap opnieuw moet is doodzonde. Tis miss niet leuk om te horen dit maar ik bedoel het goed. Borsten veranderen ik een zwangerschap en door stuwing en dus daarmee dan ook je op maat gemaakte vergroting 

 

tenzij je genoeg €€€ hebt liggen zou ik wachten tot je geen kinder wens meer hebt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.