Ga naar inhoud

Erg smal bovenlijf en twijfel over aantal CC


Aanbevolen berichten

Ik heb vandaag ( eindelijk ) mijn eerste consult gehad. Erg lang getwijfeld of ik de stap moest nemen, maar nu toch besloten om te gaan!! 

Het consult was erg prettig en eerlijk en open. 

Maar nu twijfel ik nog over het aantal cc. Ik wil graag natuurlijke borsten en geen overdreven neppe. Ik ben van boven erg smal, zou van bh eigenlijk omvangmaat 65 moeten hebben.

 

het advies was om te gaan voor 250cc onder de borstspier ivm een klein deukje in mijn borst. 300cc is ook mogelijk alleen dan gaan ze meer richting oksel en wordt de borst dus minder natuurlijk. 

 

Op de foto heb ik aan mijn rechterborst de 300 zitten en links 250.

Tussenoptie die ik ook kreeg was 275cc. 

Ik lees overal dat mensen achteraf meer wilden hebben dan wat geplaatst is en dat maakt me echt aan het twijfelen. 

 

Zijn er hier meer meiden die van boven erg smal zijn en welk aantal cc hebben jullie? Dan kan ik mezelf beter oriënteren. Tweede consult gesprek heb ik over twee weken met dr. Hupkens. 

 

Alvast bedankt meiden!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ongeveer hetzelfde. Mijn taille is 65 cm, omvang onder borst 69 cm. Ik heb nu cup AA. Ik heb volgende week donderdag pas mijn eerste consult, dus over mezelf heb ik nog niet zoveel informatie helaas.

Ik vond het zelf erg prettig om op onderstaande website te kijken. Hier staan heel veel resultaten van gelijksoortige borstvergrotingen met cc tussen 200 en 300. Ik vind ze persoonlijk erg mooi, misschien heb je er iets aan.

http://drleopetervanderweij.nl/fotogalerij/borstvergroting_fotos-voor-en-na/

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.