Ga naar inhoud

Debs1981 : 28 oktober 2016 : Dr. Mesters : St. Anna Ziekenhuis : Geldrop


Aanbevolen berichten

32 minuten geleden zei Debs1981:

Vriendin van mij die het ook heeft laten doem zei vanmiddag nog dat het er zo goed uitzag bij mij. Ik moet zeggen dat ik weinig pijn heb; ben wel nog heel erg moe.. maar morgen moet ik op controle bij chirurg dus ben ik benieuwd. Hou jullie op de hoogte. 

 

 

De moeheid blijft nog wel een tijdje. Ik heb er na 4 weken nog steeds last van. Dan ineens is het klaar alsof het lichtje uit gaat. Er gaat ook heel veel energie naar het herstellingsproces en je heb de narcose ook nog in je lijf zitten. Slaap je een beetje? ik in het begin hazenslaapjes. Kan gelukkig weer wat langer op mijn zij liggen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij valt het tot nu toe ook 100 % mee. Slaap ook goed en neem op tijd de pijnstilling.Hoop dat die drains er morgen uit mogen. Kan ik tenminste douchen . Goed herstel gewenst

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu een foto van een week na de operatie... genezing gaat tot zover goed... tevreden met dit resultaat.. wat vinden jullie??

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Debs1981:

Nu een foto van een week na de operatie... genezing gaat tot zover goed... tevreden met dit resultaat.. wat vinden jullie??

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ja mooi hoor ziet er al goed uit wordt alleen maar mooier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Wednesday, November 09, 2016 om 16:42 zei lovertje:

Hallo debs hoe gaat het met jou?

Ik zie je bericht nu pas. Ja het gaat eigenlijk best goed. Donderdag zijn de hechtingen eruit gegaan. Ik vind ze op dit moment wel heel gevoelig. Het is nu twee weken geleden. Ik ben aankomende week nog thuis en dan gaan we weer opbouwen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok ja ik moet over anderhalve week terug denk dan dat ze mijn pleisters eraf halen.Dacht dat de hechtingen bij mij uit zich zelf moeten oplossen maar weet ik eigenlijk niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Debs1981:

Ik zie je bericht nu pas. Ja het gaat eigenlijk best goed. Donderdag zijn de hechtingen eruit gegaan. Ik vind ze op dit moment wel heel gevoelig. Het is nu twee weken geleden. Ik ben aankomende week nog thuis en dan gaan we weer opbouwen. 

Dat hoor je vaker, omdat je toch weer meer gaat doen. Ik kreeg vorige week juist meer last van de borstspieren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei lovertje:

Ok ja ik moet over anderhalve week terug denk dan dat ze mijn pleisters eraf halen.Dacht dat de hechtingen bij mij uit zich zelf moeten oplossen maar weet ik eigenlijk niet.

Ja ze hebben de knoopjes losgeknipt. En de rest moet idd zelf oplossen, maar alles wat aan de buitenkant zit moet er dam zepf afvallen.hoe gaat het met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Debs1981:

Ja ze hebben de knoopjes losgeknipt. En de rest moet idd zelf oplossen, maar alles wat aan de buitenkant zit moet er dam zepf afvallen.hoe gaat het met jou?

Ja op zich goed ze zien er ook steeds mooier uit al zijn ze nog niet eigen. Ben alleen soms moe de eerste week had ik dat niet.Maar misschien ook dat ik nu ook echt weinig doe dat je daarvan steeds luier wordt. Het is ook allemaal wel dicht nu omdat ik echt wel rust heb genomen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei lovertje:

Ja op zich goed ze zien er ook steeds mooier uit al zijn ze nog niet eigen. Ben alleen soms moe de eerste week had ik dat niet.Maar misschien ook dat ik nu ook echt weinig doe dat je daarvan steeds luier wordt. Het is ook allemaal wel dicht nu omdat ik echt wel rust heb genomen .

Die moeheid heb ik nog steeds, de ene dag wat meer dan de ander. Vergeet niet de narcose, die kan nog steeds in je zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.