Debs1981

Debs1981 : 28 oktober 2016 : Dr. Mesters : St. Anna Ziekenhuis : Geldrop

Recommended Posts

Hallo allemaal. Mijn naam is Debbie. Ik ben 35 jaar en na heel wat jaren heb ik de knoop dan van de zomer doorgehakt. Ik wil een verkleining. Door mijn zwangerschappen en Ik ben in een jaar tijd 18 kg afgevallen zijn mijn borsten er niet beter op geworden. Afgelopen zomer bij de PC geweest en die vertelde me dat het een lift in combinatie met verkleining zal worden.. Aanstaande vrijdag gaat het gebeuren. Ik vind het doodeng. Maar dat is eigenlijk de narcose.. omdat ik dit nog nooit heb ervaren en de controle dus uit handen moet geven...ik heb dus flink wat positiviteit nodig! 

Guest LiaLa

Hallo Debbie,

Ik heb 3 weken geleden een lift met verkleining gehad. Ik herken het, de controle loslaten. Maar dat gaat vanzelf hoor. Mij is het allemaal reuze mee gevallen. Nu terug kijkend dan had ik jaren geleden al moeten doen. Het dubben en twijfelen erover heeft zoveel tijd meer in beslag genomen dan de uiteindelijke ingreep en herstel ervan. Ik weet zeker dat je hier geen spijt van gaat krijgen. 

Oooh wat een lief bericht! Fijn dat je wilde reageren! Naarmate het dichterbij komt wordt het natuurlijk ook spannender. Maar chirurg zei al dat het de meest dankbare ingreep was die ze kon verrichten. 

Guest LiaLa

Het is ook spannend. Ik heb ook wat nachtjes liggen draaien. Om mij heen zijn er ineens verschillende mensen die een verkleining ondergaan hebben en er is nog niemand die er spijt van heeft gehad. En je vind hier vast nog meer mensen die je steunen de komende tijd. Echt top trouwens dat je voor jezelf kiest! 

Hoi meis,

Ik heb je titel een beetje aangepast en je topic verhuisd naar een andere categorie, hier kun je dadelijk na je operatie ook je verslag neerzetten, Als je nog zou willen vertellen door welke pc en in welke kliniek of ziekenhuis je word geholpen dan kan ik dat nog in je titel vermelden.

Ik heb zelf geen ervaring met een bvk, maar wat ik hier heb gelezen van de dames die wel een bvk hebben gehad, is eigenlijk alleen maar opluchting,geen last meer met sporten, bh's, nek en rugpijn.

Narcose is iets waar je echt niet bang voor hoeft te zijn, ja je moet de regie uit handen geven,en je hebt er geen controle over, maar er word zo goed voor je gezorgd tijdens en na de operatie,de anesthesioloog is steeds bij je, en die laat je geen moment alleen,want op het moment dat jij lekker gaat slapen, neemt hij of zij de regie over,dus het gaat echt goed komen.

Focus je op mooie kleinere borsten,en laat alles maar gewoon over je heen komen.

xx

Oooh wat aardig!! Ik mag zometeen bellen hoe laat ik morgen geholpen wordt. Ik probeer nu me idd niet meer druk te maken om de narcose. Ik moet nog beetje puzzelen hoe forum werkt. Ik wordt door dokter Mesters geholpen in het st anna ziekenhuis in Geldrop. 

Guest LiaLa

Heel veel succes morgen!! Zal aan je denken. Het is echt zo voorbij. 

Heel veel succes morgen.:71::71:Je kan straks genieten van een prachtige nieuwe boobs ;)

ik ben nu 6 wkn po en ben er zo blij mee had het veel eerder moeten doen. Hier ook erg getwijfeld maar het is me dubbel en dwars waard geweest :D

Heel veel succes vandaag ik ben volgende week aan de beurt alleen krijg ik er prothese bij.. Misschien kunnen wij elkaar steunen in ons herstel.

Inmiddels is de operatie achter de rug.  Maar helaas kreeg ik complicaties en dus een nabloeding. Ik werd onwel en blieddruk daalde heel hard.Ik ben dus om 17 uur gisteren voor de tweede keer de OK opgereden en hebben ze me weer open moeten maken. Was behoorlijk heftig. Nu vannacht toch wat uurtjes geslapen en hopelijk toch vandaag naar huis.

Guest LiaLa

Ach meis, wat een tegenvaller. Dat is wel een flinke domper. Ik hoop dat je herstel spoedig gaat verlopen. Laat jezelf maar lekker verwennen. Heb je ze al gezien? Toen ik ze zag vond ik ze prachtig ondanks alle pleisters en hoekige vormen. 

Jeetje meid, dat is even schrikken, zoiets is inderdaad heftig.

Hopelijk mag je vandaag naar huis, kan je lekker in je eigen bedje.

Dadelijk thuis goed je rust pakken en op tijd je pijnstilling nemen.

Ik wil je een goed herstel wensen.

xx