Ga naar inhoud

Debs1981 : 28 oktober 2016 : Dr. Mesters : St. Anna Ziekenhuis : Geldrop


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal. Mijn naam is Debbie. Ik ben 35 jaar en na heel wat jaren heb ik de knoop dan van de zomer doorgehakt. Ik wil een verkleining. Door mijn zwangerschappen en Ik ben in een jaar tijd 18 kg afgevallen zijn mijn borsten er niet beter op geworden. Afgelopen zomer bij de PC geweest en die vertelde me dat het een lift in combinatie met verkleining zal worden.. Aanstaande vrijdag gaat het gebeuren. Ik vind het doodeng. Maar dat is eigenlijk de narcose.. omdat ik dit nog nooit heb ervaren en de controle dus uit handen moet geven...ik heb dus flink wat positiviteit nodig! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Debbie,

Ik heb 3 weken geleden een lift met verkleining gehad. Ik herken het, de controle loslaten. Maar dat gaat vanzelf hoor. Mij is het allemaal reuze mee gevallen. Nu terug kijkend dan had ik jaren geleden al moeten doen. Het dubben en twijfelen erover heeft zoveel tijd meer in beslag genomen dan de uiteindelijke ingreep en herstel ervan. Ik weet zeker dat je hier geen spijt van gaat krijgen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei LiaLa:

Hallo Debbie,

Ik heb 3 weken geleden een lift met verkleining gehad. Ik herken het, de controle loslaten. Maar dat gaat vanzelf hoor. Mij is het allemaal reuze mee gevallen. Nu terug kijkend dan had ik jaren geleden al moeten doen. Het dubben en twijfelen erover heeft zoveel tijd meer in beslag genomen dan de uiteindelijke ingreep en herstel ervan. Ik weet zeker dat je hier geen spijt van gaat krijgen. 

Oooh wat een lief bericht! Fijn dat je wilde reageren! Naarmate het dichterbij komt wordt het natuurlijk ook spannender. Maar chirurg zei al dat het de meest dankbare ingreep was die ze kon verrichten. 

 
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Debs1981:

Oooh wat een lief bericht! Fijn dat je wilde reageren! Naarmate het dichterbij komt wordt het natuurlijk ook spannender. Maar chirurg zei al dat het de meest dankbare ingreep was die ze kon verrichten. 

 

Het is ook spannend. Ik heb ook wat nachtjes liggen draaien. Om mij heen zijn er ineens verschillende mensen die een verkleining ondergaan hebben en er is nog niemand die er spijt van heeft gehad. En je vind hier vast nog meer mensen die je steunen de komende tijd. Echt top trouwens dat je voor jezelf kiest! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Ik heb je titel een beetje aangepast en je topic verhuisd naar een andere categorie, hier kun je dadelijk na je operatie ook je verslag neerzetten, Als je nog zou willen vertellen door welke pc en in welke kliniek of ziekenhuis je word geholpen dan kan ik dat nog in je titel vermelden.

Ik heb zelf geen ervaring met een bvk, maar wat ik hier heb gelezen van de dames die wel een bvk hebben gehad, is eigenlijk alleen maar opluchting,geen last meer met sporten, bh's, nek en rugpijn.

Narcose is iets waar je echt niet bang voor hoeft te zijn, ja je moet de regie uit handen geven,en je hebt er geen controle over, maar er word zo goed voor je gezorgd tijdens en na de operatie,de anesthesioloog is steeds bij je, en die laat je geen moment alleen,want op het moment dat jij lekker gaat slapen, neemt hij of zij de regie over,dus het gaat echt goed komen.

Focus je op mooie kleinere borsten,en laat alles maar gewoon over je heen komen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Desert-Rose:

Hoi meis,

Ik heb je titel een beetje aangepast en je topic verhuisd naar een andere categorie, hier kun je dadelijk na je operatie ook je verslag neerzetten, Als je nog zou willen vertellen door welke pc en in welke kliniek of ziekenhuis je word geholpen dan kan ik dat nog in je titel vermelden.

Ik heb zelf geen ervaring met een bvk, maar wat ik hier heb gelezen van de dames die wel een bvk hebben gehad, is eigenlijk alleen maar opluchting,geen last meer met sporten, bh's, nek en rugpijn.

Narcose is iets waar je echt niet bang voor hoeft te zijn, ja je moet de regie uit handen geven,en je hebt er geen controle over, maar er word zo goed voor je gezorgd tijdens en na de operatie,de anesthesioloog is steeds bij je, en die laat je geen moment alleen,want op het moment dat jij lekker gaat slapen, neemt hij of zij de regie over,dus het gaat echt goed komen.

Focus je op mooie kleinere borsten,en laat alles maar gewoon over je heen komen.

xx

Oooh wat aardig!! Ik mag zometeen bellen hoe laat ik morgen geholpen wordt. Ik probeer nu me idd niet meer druk te maken om de narcose. Ik moet nog beetje puzzelen hoe forum werkt. Ik wordt door dokter Mesters geholpen in het st anna ziekenhuis in Geldrop. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Debs1981:

Oooh wat aardig!! Ik mag zometeen bellen hoe laat ik morgen geholpen wordt. Ik probeer nu me idd niet meer druk te maken om de narcose. Ik moet nog beetje puzzelen hoe forum werkt. Ik wordt door dokter Mesters geholpen in het st anna ziekenhuis in Geldrop. 

 

Ik heb de titel aangepast.

Heel veel succes morgen meis, en het gaat echt goed komen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes vandaag ik ben volgende week aan de beurt alleen krijg ik er prothese bij.. Misschien kunnen wij elkaar steunen in ons herstel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Thursday, October 27, 2016 om 15:09 zei Desert-Rose:

Ik heb de titel aangepast.

Heel veel succes morgen meis, en het gaat echt goed komen.

xx

Inmiddels is de operatie achter de rug.  Maar helaas kreeg ik complicaties en dus een nabloeding. Ik werd onwel en blieddruk daalde heel hard.Ik ben dus om 17 uur gisteren voor de tweede keer de OK opgereden en hebben ze me weer open moeten maken. Was behoorlijk heftig. Nu vannacht toch wat uurtjes geslapen en hopelijk toch vandaag naar huis.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach meis, wat een tegenvaller. Dat is wel een flinke domper. Ik hoop dat je herstel spoedig gaat verlopen. Laat jezelf maar lekker verwennen. Heb je ze al gezien? Toen ik ze zag vond ik ze prachtig ondanks alle pleisters en hoekige vormen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei, dat is schrikken zeg!!! Heftig zo een nabloeding.. Helaas komt zoiets een keer op de zoveel operaties voor..
Wel fijn dat je sowieso nog in het ziekenhuis was en ze je meteen weer konden opereren!

Ben benieuwd of je vandaag nog naar huis hebt kunnen gaan en hoe het met je gaat! Hopelijk niet te veel pijn?
Goed je pijnstillers nemen en je rust pakken.

Een heel goed herstel gewenst!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat erg, ben benieuwd hoe het nu met je gaat. Heel veel sterkte en rust maar goed uit. Hoop dat het het waard is geweest ondanks de tegenvaller. Veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei LiaLa:

Hoe gaat het nu met je? Ben je het weekend goed door gekomen?

Sorry voor de wat late reactie, maar het ging niet allemaal zonder slag of stoot. Heb een lekkende drain gehad daarvoor gisteren een extra ritje ziekenhuis gehad maar vandaag mochten ze er eindelijk uit!

Merk dat 2x op 1 dag onder narcose echt heel veel van me vraagt!! Verder wel erg tevreden over het eerste resultaat hoor! Ook al is mijn linkerborst nog wat blauwer vanwege de nabloeding. Ik ben. Ik slaap veel, maar heb nu steeds meer vertrouwen dat het goed gaat komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei Debs1981:
9 uur geleden zei LiaLa:

Sorry voor de wat late reactie, maar het ging niet allemaal zonder slag of stoot. Heb een lekkende drain gehad daarvoor gisteren een extra ritje ziekenhuis gehad maar vandaag mochten ze er eindelijk uit!

Merk dat 2x op 1 dag onder narcose echt heel veel van me vraagt!! Verder wel erg tevreden over het eerste resultaat hoor! Ook al is mijn linkerborst nog wat blauwer vanwege de nabloeding. Ik ben. Ik slaap veel, maar heb nu steeds meer vertrouwen dat het goed gaat komen!

Je hebt het we voor de kiezen gekregen dan. Pfff. Wel fijn dat je tevreden bent met het resultaat. Alsof je een rugzak hebt afgedaan he? Zoveel lichter op je rug. Ik bleef maar last houden van de narcose. We hebben het er net al over gehad in een andere topic. Een detox thee helpt je echt om de narcose snel het lijf weer uit te krijgen. Nou meis, pak lekker je rust en laat je de komende tijd maar flink verwennen. 

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach jee ook nog een lekkende drain,het heeft je allemaal niet mee gezeten,maar gelukkig ben je er nu van verlost, zal een hoop schelen in de pijn.

Neem echt op tijd je rust,wat extra vitamines nemen,het liefst uit voeding, en ook eiwitrijk eten, dit is goed voor je wondherstel.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei LiaLa:

Hoe gaat het nu met je? Ben je het weekend goed door gekomen?

Sorry voor de wat late reactie, maar het ging niet allemaal zonder slag of stoot. Heb een lekkende drain gehad daarvoor gisteren een extra ritje ziekenhuis gehad maar vandaag mochten ze er eindelijk uit!

Merk dat 2x op 1 dag onder narcose echt heel veel van me vraagt!! Verder wel erg tevreden over het eerste resultaat hoor! Ook al is mijn linkerborst nog wat blauwer vanwege de nabloeding. Ik ben. Ik slaap veel, maar heb nu steeds meer vertrouwen dat het goed gaat komen!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja je ziet goed dat je een nabloeding hebt gehad,dat zal ook nog wel blauwer gaan worden, de bloeduitstorting gaat dadelijk naar beneden zakken,er zit natuurlijk ook nog veel vocht,maar verder vind ik het er heel mooi uitzien, je littekens zien er rustig uit. hier mag je tot nu toe al heel erg blij mee zijn meis.

En inderdaad positief denken, dan gaat het allemaal goed komen, het is natuurlijk niet zomaar iets, is een behoorlijke operatie geweest die heel veel van je lichaam eist, dus lekker steeds slapen, je hebt het echt nodig.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ikzelf ben pas in maart aan de beurt... Dus nog even geduld en in tussentijd bereid ik mezelf een beetje voor!

Ondanks de tegenslag afgelopen week vind ik het mooi uitzien, Debs! Hopelijk ben je snel terug de oude! Heb je voor de rest veel last? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Joyce87:

Ikzelf ben pas in maart aan de beurt... Dus nog even geduld en in tussentijd bereid ik mezelf een beetje voor!

Ondanks de tegenslag afgelopen week vind ik het mooi uitzien, Debs! Hopelijk ben je snel terug de oude! Heb je voor de rest veel last? 

Vriendin van mij die het ook heeft laten doem zei vanmiddag nog dat het er zo goed uitzag bij mij. Ik moet zeggen dat ik weinig pijn heb; ben wel nog heel erg moe.. maar morgen moet ik op controle bij chirurg dus ben ik benieuwd. Hou jullie op de hoogte. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.