Ga naar inhoud

Fieleke : 12 januari 2017 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Fieleke

Aanbevolen berichten

Ik had meer last van een soort schurende pijn onder mijn borsten dan van de lift en vergroting leek wel! de plek waar de band van de sportbeha zat. Echt heel vervelend. Nu heb ik in mijn rechterborst nog wel eens een soort onbestemd gevoel, ik wil er dan meteen aanzitten en dan trekt het weer weg. Links heb ik dat totaal niet, die voelt meer eigen zeg maar :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Fieleke:

Ik had meer last van een soort schurende pijn onder mijn borsten dan van de lift en vergroting leek wel! de plek waar de band van de sportbeha zat. Echt heel vervelend. Nu heb ik in mijn rechterborst nog wel eens een soort onbestemd gevoel, ik wil er dan meteen aanzitten en dan trekt het weer weg. Links heb ik dat totaal niet, die voelt meer eigen zeg maar :).

De band van de bh vind ik ook echt vervelend. En de Buikband trouwens helemaal, dat ding irriteert me mateloos, vooral als k rustig op de bank zit, het jeukt  en irriteert me vreselijk in mijn zij. Ben daar echt heel gevoelig voor. 

Hoe zit het met jou Buikband eigenlijk? De mijne breken alle elastieken<_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben een halve week eerder gestopt met het dragen van de beha en band. Ik werd er knettergek van !  Jeukte erg inderdaad en als ik zat, zat die band vanzelf veel te hoog waardoor ie een soort van " sneed" onder mijn borsten. Ik merk wel dat wanneer ik lichamelijk actiever ben, er wat vocht ontwikkeld net boven het litteken. Na een nachtje rusten is het ook weer weg dus ik maak me daar geen zorgen om maar het geeft wel aan dat het gewoon nog niet helemaal is zoals het ooit is geweest, er gebeurd stiekem heel veel in je lijf.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Fieleke:

Ik ben een halve week eerder gestopt met het dragen van de beha en band. Ik werd er knettergek van !  Jeukte erg inderdaad en als ik zat, zat die band vanzelf veel te hoog waardoor ie een soort van " sneed" onder mijn borsten. Ik merk wel dat wanneer ik lichamelijk actiever ben, er wat vocht ontwikkeld net boven het litteken. Na een nachtje rusten is het ook weer weg dus ik maak me daar geen zorgen om maar het geeft wel aan dat het gewoon nog niet helemaal is zoals het ooit is geweest, er gebeurd stiekem heel veel in je lijf.

 

Dat heb ik dus ook, als ik zit. Loop de hele dag dat ding naar beneden te trekken. Dat vocht dat ken ik, dat heb ik ook als ik hem savonds even een uurtje af heb gedaan. Wil hem wel proberen zolang mogelijk door te dragen. En een corrigerend hemd ofzo of onderbroek, zou dat niet mogen? Toen ik in de verkoeverkamer zat voor de operatie hoorde ik een verpleegster tegen een meisje wat al naar huis ging zeggen dat ze na een paar weken wel een corrigerend hemd mocht gaan dragen, want deze was zo stug zei ze. Ik ga het toch eens vragen denk ik na 4 weken. Ben dat ding zooooo zat  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik de eerste week na het afdoen van de band ook gedaan maar die pijpjes van die broekjes kruipen ( bij mij ) altijd omhoog dus dat vond ik ook geen succes. Nu draag ik vrijwel iedere dag van die strakke hemdjes, dat helpt ook heel behoorlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.