Ga naar inhoud

Wie krijgt bij dr Straten meer dan 400 cc RONDE prothesen?


Aanbevolen berichten

Ik heb 8 november een operatie gepland staan en ik krijg 400 en 450 cc. Nu wil ik graag maar 50cc groter, maar hij zei dat dat niet verstandig is, nu ben ik nieuwsgierig naar wie daar ook een bv hebben gedaan die meer dan 400 cc hebben en daar foto's van hebben die ik mag zien. Of mensen die nu een grote  D hebben gekregen bij dr Straten.  En wat is je voorsituatie? 

Hoor het dan graag, twijfel zo ontzettend veel nu en moet morgen anders al het hele bedrag overmaken en anders moet ik het afzeggen...

Lfs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wilde 450 of 500 CC. Bij mij is er 425cc ingegaan. Groter zou niet mooi bij de rest van mijn lichaam zijn.
Toen baalde ik wel ,maar nu achteraf ben ik blij dat ie 'maar' 425 cc geplaatst heeft. Het staat inderdaad mooi bij de rest van mijn lichaam en ik vind ze heel natuurlijk ogen.

Qua bh maat zit ik op 70F/70G , voor het zicht denk ik een C/D cup.Ik kom van een Acup af
Mijn foto's staan openbaar dus die zou je zo kunnen zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis, 

Het ligt er maar net aan of de 50 cc meer gaat passen, want dan word de prothese ook breder, en als Dr. Straten dit niet verstandig vind zou ik wel naar zijn advies luisteren, want als de prothese te breed is voor je eigen borst ,dan kun je daar echt last van gaan krijgen.

Omdat er een verschil tussen je borsten zit, zou je dan natuurlijk komen op 450/500

Even op een rijtje waarbij je ook kunt zien dat de prothese ineens een stuk breder is.

400cc - 12.3 breed - 5.1 projectie

450 cc - 12.7 breed - 5.2 projectie

500 cc - 13.2 breed - 5.4 projectie

Als je blijft twijfelen kun je het beste nogmaals een afspraak maken met Dr. Straten en het nog eens met hem door nemen , en ook vragen waarom hij groter onverstandig vind, maar het zal waarschijnlijk met de breedte van de prothese te maken hebben tegenover de breedte van je eigen borst.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei pammetje:

Ik wilde 450 of 500 CC. Bij mij is er 425cc ingegaan. Groter zou niet mooi bij de rest van mijn lichaam zijn.
Toen baalde ik wel ,maar nu achteraf ben ik blij dat ie 'maar' 425 cc geplaatst heeft. Het staat inderdaad mooi bij de rest van mijn lichaam en ik vind ze heel natuurlijk ogen.

Qua bh maat zit ik op 70F/70G , voor het zicht denk ik een C/D cup.Ik kom van een Acup af
Mijn foto's staan openbaar dus die zou je zo kunnen zien.

Heb je foto's gezien, heel mooi! Ik heb nu een maat 75c maar zijn net b cup, zo leeg en klein. Ik zou graag wel dat het d/e 'oogt'. Maar ben namelijk bang dat het kleiner zal worden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Desert-Rose:

Hoi meis, 

Het ligt er maar net aan of de 50 cc meer gaat passen, want dan word de prothese ook breder, en als Dr. Straten dit niet verstandig vind zou ik wel naar zijn advies luisteren, want als de prothese te breed is voor je eigen borst ,dan kun je daar echt last van gaan krijgen.

Omdat er een verschil tussen je borsten zit, zou je dan natuurlijk komen op 450/500

Even op een rijtje waarbij je ook kunt zien dat de prothese ineens een stuk breder is.

400cc - 12.3 breed - 5.1 projectie

450 cc - 12.7 breed - 5.2 projectie

500 cc - 13.2 breed - 5.4 projectie

Als je blijft twijfelen kun je het beste nogmaals een afspraak maken met Dr. Straten en het nog eens met hem door nemen , en ook vragen waarom hij groter onverstandig vind, maar het zal waarschijnlijk met de breedte van de prothese te maken hebben tegenover de breedte van je eigen borst.

xx

 

Oke dank je voor je reactie, ik zal je prive even mijn foto's sturen van hoe de situatie nu is en de passessie foto's.... ja ik zal hem iig een mail sturen waarom het niet verstandig is, maar toch zei hij dat hij ze wel extra klaar zou leggen....maar denk dat ik dan maar naar hem moet luisteren, hij zal het wel weten... maar ben zo bang dat ze te klein uitvallen.....o ja ik ben maar 1.55 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei best_boobie:

Gaat om ronde prothesen bij jou hè? 

De anatomische is niet te vergelijken qua breedte namelijk en dan krijg je dus een ander verhaal.

Xxx

Ja idd ik krijg ronde prothesen...xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei xxLucathxx:

Oke dank je voor je reactie, ik zal je prive even mijn foto's sturen van hoe de situatie nu is en de passessie foto's.... ja ik zal hem iig een mail sturen waarom het niet verstandig is, maar toch zei hij dat hij ze wel extra klaar zou leggen....maar denk dat ik dan maar naar hem moet luisteren, hij zal het wel weten... maar ben zo bang dat ze te klein uitvallen.....o ja ik ben maar 1.55 

Als hij ze toch klaar legt dan zal hij tijdens de operatie kijken of het gaat passen of niet,want met een te brede prothese is de kans ook groter dat je de randen gaat zien, en dat is echt zonde, hij heeft er kijk op, dus inderdaad dan vertrouwen op zijn expertise.

Precies gewoon even een mail sturen, dan weet je een beetje beter waar je aan toe bent.

Ik ga even je foto's kijken.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23 oktober 2016 om 11:37 zei pammetje:

Ik wilde 450 of 500 CC. Bij mij is er 425cc ingegaan. Groter zou niet mooi bij de rest van mijn lichaam zijn.
Toen baalde ik wel ,maar nu achteraf ben ik blij dat ie 'maar' 425 cc geplaatst heeft. Het staat inderdaad mooi bij de rest van mijn lichaam en ik vind ze heel natuurlijk ogen.

Qua bh maat zit ik op 70F/70G , voor het zicht denk ik een C/D cup.Ik kom van een Acup af
Mijn foto's staan openbaar dus die zou je zo kunnen zien.

Mag ik vragen hoe groot je bent en hoeveel je weegt? Ik wil ook graag 400 a 425 cc maar ik ben maar een meter 57 en weeg 56kg. Ik wil graag pronken maar t mag natuurlijk niet too Much worden dat je eerst borsten ziet aankomen en dan het vrouwtje haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei JESSICAD:

Mag ik vragen hoe groot je bent en hoeveel je weegt? Ik wil ook graag 400 a 425 cc maar ik ben maar een meter 57 en weeg 56kg. Ik wil graag pronken maar t mag natuurlijk niet too Much worden dat je eerst borsten ziet aankomen en dan het vrouwtje haha 

Ik ben 1.70 m en weeg 56 kg. Wel ietsjes groter dus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30 oktober 2016 om 09:34 zei pammetje:

Ik ben 1.70 m en weeg 56 kg. Wel ietsjes groter dus

Idd, scheelt toch wel een pak. Mss best toch max voor 375 gaan dan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-10-2016 om 13:29 zei JESSICAD:

Mag ik vragen hoe groot je bent en hoeveel je weegt? Ik wil ook graag 400 a 425 cc maar ik ben maar een meter 57 en weeg 56kg. Ik wil graag pronken maar t mag natuurlijk niet too Much worden dat je eerst borsten ziet aankomen en dan het vrouwtje haha 

Ik ben ook maar 1.55 en weeg 57 kg. Maar ik wil zeker niet te klein maar het moet ook bij mij passen. Met de passessie zou ik 400 en 450 krijgen, heel misschien als het kan en mooi staat 50 cc meer....hoop maar dat ze een beetje gelijk wordsn qua grootte aangezien er verschil in zit helaas....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.