Ga naar inhoud

Het voelt gerimpeld/bobbelig


Aanbevolen berichten

Hoi ladies!

Ik ben nu 5 weken PO, dual plane, herstel gaat prima. Maar bij me linkerborst voelt het, als ik met me hand overheen voel, een beetje gerimpeld of bobbelig onder me huid (bij me rechter niet). Aan de buitenkant is er niks te zien, en als ik rechtop zit of sta is het ook minder dan als ik een beetje ingedoken zit.

Kan dit een spier of pees zijn die ik voel? Die er misschien strak overheen zit?? Ik hoop namelijk niet het implantaat wat opeens rimpelig is geworden ofzo...

Als ik bepaalde bewegingen maak met me arm trouwens, voelt het ook alsof er iets overheen schuurt ofzo.. Is dit gewoon nog steeds herstel proces en pezen en spieren die nog moeten wennen en rekken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Volgens mij is wat jij voelt heel normaal.. Daar waar de huid dunner is, kun je namelijk het implantaat voelen en dat kan wat gerimpeld of bobbleig aanvoelen. Als je een zakje water vult en dat bovenaan vasthoudt tussen duim en wijsvinger, dan is het zakje ook niet meer strak :)

Zolang je de rimpels niet ziet, is er niks aan de hand. er is toch iets IN je borst geplaatst he :)

Kan blijvend zijn, maar het gevoel kan ook minder worden, aangezien je prothesen nog zachter gaan worden.

Het schurende verdwijnt meestal ook, kan vocht zijn, of de spier die over de prothese schuurt. Heel vaak hoor ik dat dit na verloop van tijd mindert.

Je pc kun je uiteraard altijd contacteren als je ergens onzeker over bent. Daar is de nazorg voor :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.