Ga naar inhoud

Roosje1310 : 13 februari 2017 : Dr. Vangenechten : Hasselt


Aanbevolen berichten

hey allemaal, 

ik ben nieuw hier op het forum omdat ik graag wat meer info en ervaringen wil.

ben 28 j 1m78 groot. momenteel heb ik een kleine b cup...maar door veel af te vallen en 2 zwangerschappen met borstvoeding zijn mijn borsten wat gaan hangen... graag zou ik ze terug op zijn plaats willen en groter... 

ik heb 3 consultaties gemaakt 

1) dr nelissen in de global care clinic  : hier ben ik reeds geweest, was meteen een goed gevoel. hij rade mij een borstlift aan met klassiek anker litteken met protese achter de spier motiva rond cc zoals gewenst. enkel bij het kiezen van de groote hoeveelheid cc liet hij mij wat in de steek hij gaf enkel de tip om een maat groter te kiezen als je in gedachten hebt 

2) dr verstrael in wilrijk of overpeltt : hier ben ik reeds geweest, was eerder een raar gevoel, moeilijk  te om schrijven ms ook omdat hij eerder een serieus man is, en rustig.niet slecht maar anders. hij zag wel meteen dan mijn linkse borst iets langer afhangde dan de rechter borst. hij had ook een andere visie zo stelde hij een borstvergroting voor 300 cc motiva rond of groter ( met medium of hoog profiel zoals gewenst) hij zij echter niet te liften met een klassiek anker litteken, volgens hem krijg ik best een mooi liftend effect door de vergroting, wel zij hij ms na de vergroting nog een liftende insecie ( minder zwaar aan de linker borst) maar hij zou dit in 2 stappen doen. dus 2 operaties.. hij zij ook ik zeg dit er ook maar eerlijkbij  voor het mooiste resultaat ! dit klinkt aanlokkelijk omdat ik dan bijna - geen littekens krijg maar is dit het juiste effect dat ik wil? volgens hem is de raad van dr nelissen niet de juiste , hij heeft ook pas een klant gekregen met bijna dezelfde borsten als mij zij was echter niet tevreden over dr nelissen want zij had na 3 maanden nog steeds hangborsten doordat de huid dan weer iets meer rekt ...is terug gegaan en moest voor een volgende ingreep 2000€ bij betalen en zij wordt nu door dr verstraelen geholpen.. hij zij ook je gaat voor het verhelpen voor een probleem dan moet je ineens bijbetalen, dit kan niet te bedoeling zijn, en zo is het . is dit gewoon praat of artsen die elkaar tegenspreken ... ik weet het niet ! 

 

3) dr vangenchten in hasselt : veel over gehoord! ik heb ik 2/11 een afspraak en dan maak ik een beslissing

 

ik heb nu 2 heel verschillende visies, ms maak ik het mezelf te moeilijk.! 

 

graag reacties

groetjes roosje 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Roosje1310

He meis, en welkom, 

Dat is zeker heel verwarrend als je 2 compleet verschillende adviezen krijgt,en misschien gaat Dr. Vangenechten je ook wat anders adviseren.

Mocht je nou heel erg twijfelen, dan kan ik je aanraden om ook eens een consult te plannen bij Dr. Plovier, deze arts staat bekend om het maken van hele mooie borsten, en als een lift niet nodig is zal hij dat ook echt niet doen.

Hij staat bekend als een pc die grote borsten maakt, MAAR als jij naar hem toegaat met een aantal voorbeeld foto's van wat jij mooi vindt, dan maakt hij die precies na. Je moet maar eens via de zoekbalk rechts bovenin naar topics en ervaringen zoeken over hem. Daar kun je overigens over verschillende items, artsen. klinieken ervaringen en info vinden.

Hij zit in BeClinic in Overijse Belgie

Denk er maar eens over na, want het is tenslotte een grote beslissing en je moet er toch wel 10 tot 15 jaar trots op kunnen zijn.

Heel veel zoek en lees plezier.

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

1 uur geleden zei Roosje1310:

Dankje voor advies.. ik had gehoopt er na 3 wijzer uit te komen... maar als ik na 3 nog zo twijfel ga ik deze optie zeker eens bekijken ... 

grtjs 

Graag gedaan, en deze arts is naar mijn idee een hele goede optie, en de meiden die door hem zijn geholpen zijn zeer tevreden.Denk dat dat ook een goed uitgangspunt is.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Lang niets gepost . Heb afgelopen maandag mijn operatie gehad bij dr vangenechten borstlift en vergroting. Alles gaat goed, de spierpijn verdwijnt stillaan... komende  maandag mag het verband tape eraf , dit lijkt me zo pijnlijk. En ik ben echt bang voor wat eronder zit, Dat gaat nog niet mooi zijn vrees ik ... 

 

 Wel blij dat het achter de rug is .

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Roosje1310

 

He meis, 

 

Gefelicteerd met je nw boobs, en fijn dat de ergste pijn achter de rug is, maar blijf wel heel rustig aandoen.

 

De eerste periode net na een lift/bv ziet het er meestal niet zo mooi uit, maar als je dadelijk iedere week foto's maakt dan ze je het ten goede veranderen.

 

Ik wens je een goed herstel.

 

Ik heb je titel aangepast en je topic verhuisd, nu kun je verder al je updates hier blijven doen.

 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-2-2017 om 16:30 zei Roosje1310:

Lang niets gepost . Heb afgelopen maandag mijn operatie gehad bij dr vangenechten borstlift en vergroting. Alles gaat goed, de spierpijn verdwijnt stillaan... komende  maandag mag het verband tape eraf , dit lijkt me zo pijnlijk. En ik ben echt bang voor wat eronder zit, Dat gaat nog niet mooi zijn vrees ik ... 

 

 Wel blij dat het achter de rug is .

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Het verwijderen van de tape doet geen zeer. Ik vond wat eronder zit heel erg meevallen. Heel veel beterschap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.