Ga naar inhoud

krissie33 : 3 augustus 2016 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

10 uur geleden zei xxLucathxx:

Okey ik wil wel:D ik heb nu maat 75c (maar zijn net theezakjes), ik krijg(omdat mijn borsten verschillen), de linkerborst 400 cc en de rechter 450 cc high profile cohesive mentor rond....nog een vraag, zoals je de passessie gehad hebt, komt het qua grootte er ook zo uit te zien of lijken ze kleiner nadat je ze hebt? Lfs

pb graag ;) Zoals al in het stukje tekst staat dat je citeert :P
Evt kun je er dan een foto bij doen, want een lege c kan eruit zien als een b of als een a.. dat is heel verschillend, dus sowieso lastig inschatten als ik geen foto ervan heb :) 

Over passessies kan ik weinig zeggen.. Vind dat zelf niet altijd overeenkomen met de werkelijkheid

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei best_boobie:

pb graag ;) Zoals al in het stukje tekst staat dat je citeert :P
Evt kun je er dan een foto bij doen, want een lege c kan eruit zien als een b of als een a.. dat is heel verschillend, dus sowieso lastig inschatten als ik geen foto ervan heb :) 

Over passessies kan ik weinig zeggen.. Vind dat zelf niet altijd overeenkomen met de werkelijkheid

xxx

Okey dan zal ik dat deze week f doen, heb ook nog geen foto...dus zal die ook maken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 18/10/2016 at 7:18 PM, best_boobie said:

:45:

Diegene die me een pb wil sturen voor een inschatting, dat mag!
Wel altijd even je huidige omtrek en cupmaat vermelden en de juiste prothese die je krijgt (dus zowel aantal cc, als merk als profile)
Dan wil ik wel eens in mijn glazen bol kijken haha

xxx


Die van mij had je goed!

On 18/10/2016 at 7:58 PM, krissie33 said:

@Swiper. dat doe ik ook maar idd. vast houden wat iedereen zegt.;) ..ik ben die sport bh iig zat..haha. drukt t plat. en we moeten nog een paar weken..maar hopelijk over een paar weekjes wel blij..;)

En maak je niet druk hoor! Ik geruik nu wel eens mijn sport bh voor het sporten maar kan je zeggen dat die flink te klein is geworden en dat ik hem eigenlijk gewoon weg moet doen. Die van mij zijn flink in gaan dalen waardoor je echt een ander zicht krijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.