Ga naar inhoud

krissie33 : 3 augustus 2016 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

goedenavond allemaal,

Ik ben ook nieuw hier, ik zag deze site gisteren en vond het erg fijn om dit allemaal zo te lezen!

Ik zit er werkelijk al jaren mee in mijn hoofd, maar durfde het niet echt uit te spreken, was erg jaloers op vrouwen met mooie grote borsten.

Vandaag dan echt een afspraak gemaakt bij Diana gabriel, Al zie ik wel veel negatieve reactie,s.  Dus schrok er wel een beetje van.

Ben zeer benieuwd! Ik vind het fijn dat het hier allemaal gezegt word

Super!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei krissie33:

goedenavond allemaal,

Ik ben ook nieuw hier, ik zag deze site gisteren en vond het erg fijn om dit allemaal zo te lezen!

Ik zit er werkelijk al jaren mee in mijn hoofd, maar durfde het niet echt uit te spreken, was erg jaloers op vrouwen met mooie grote borsten.

Vandaag dan echt een afspraak gemaakt bij Diana gabriel, Al zie ik wel veel negatieve reactie,s.  Dus schrok er wel een beetje van.

Ben zeer benieuwd! Ik vind het fijn dat het hier allemaal gezegt word

Super!

 

:viannen_01:

Diana Gabriels is gewoon een tussen persoon die jou verwijst naar een PC waar zij een contract mee heeft.

En wat je hier gelezen hebt is haar advies niet altijd de juiste.

Hier is meestal het advies ga bij meerdere PC op consult.en als je wens is voor mooie grote borsten moet je bij Dr.Nio of Dr.Plovier zijn.

Succes met je keuze meis maar maak geen overhaaste beslissing ;)

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo krissie

ik had precies hetzelfde de twijfels over Diana gabriels

 

maar ik ben toch op consult geweest 31 mei

en heb dit toch als positief ervaren

mijn consulente was niet Diana zelf maar desiree 

voelde me gelijk op mijn gemak bij haar en ging met een goed gevoel weg

ik heb tot nu toe nog geen negatieve ervaring gehad afspraak was netjes optijd

zo wel bij Diana als bij dr schiettecate

ik kreeg bij kliniek Amstelveen  te horen ik alleen een financieel contract heb met praktijk gabriels

en ik voor alle dingen met betrekking tot de operatie vragen complicaties etc met de kliniek zelf te maken heb

mijn operatie staat gepland op 3 augustus

en een consult kan opzich geen kwaad mocht het niet goed voelen kun je altijd nog ergens anders op gesprek

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

ik ben een tijdje niet op de site geweest. maar ik heb inmiddels mijn borstvergroting gehad. ik zou graag de ervaringen allemaal willen lezen. heb er al aardig wat gezien. maar het zit zo, ik zou voor de 450cc ( tussen de spier) gaan. uiteindelijk voor de operatie toch voor 400cc gegaan. omdat ik zo vreselijk bang was. dat het gelijk zo groot zou zijn. eenmaal ontwaakt keek ik naar mijn borsten en was zo duf als wat, dat wel. maar ik zag bijna het verschil niet :o. het eerste wat ik dacht. hebben ze überhaupt wel iets gedaan? weet het klinkt raar. maar nu 11 dagen later. nogsteeds het idee dat ik gewoon met bh met vulling loop. wat ik jaren gewend was. maar echt mooi zijn ze niet.

iemand hier ervaring mee?

liefs krissie

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je voor je reactie. weet dat het zo raar klinkt. maar het voelt gewoon zo. had na mijn operatie een meid naast me liggen. die had een a cup. vroeg aan haar hoeveel cc heb jij. ze zei 350. ff gespiekt. en die waren mooi:rolleyes:. toen dacht ik ahumm ik heb 400cc hoe kan dat:o ik hoop idd dat het nog moet rekken. maar omdat ik zoveel had gelezen. dat het resultaat gelijk er is. en hier nog niet:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

@krissie33 wat was jouw voorsituatie?

Hoe dan ook, jouw voorsituatie plus 400 cc erbij, zal echt n wezenlijk verschil gaan zijn. Het is nu nog veel te vroeg, dus schrik niet, ze hebben nog tijd nodig!

Als je hier rondsnuffelt en bij foto's van andere meiden kijkt, zie je vaak ook dat ze naar verloop van tijd in volume toenemen. Dus wees gerust, het komt goed! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi @Chasingmydreams. fijn ook te horen. ik had van mezelf een 80B. er zit nu round moderate plus profile in. cohesive I .400cc ik zou eigenlijk voor de high gaan.  maar was veranderd net voor de ok. dus zit ook zo te denken..had ik maar toch:(... en echt praten kan alleen hier. met mensen met ervaring. daar ben ik heel blij mee. man lief word er inmiddels een beetje gek van:141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@krissie33 haha dat herken ik wel.. mijn vriend werd ook echt knetter van me.. maar ik had dan ook echt super veel pijn waardoor ik niet te genieten was en hij wist ook niet wat hij met me aan moest. Dus borsten forum is wat dat betreft ook echt n uitkomst om even je hart te luchten.

 

Ik had zelf voorheen 75a en ben met 400 cc naar een 75 D gegaan. Ik had wel eurosilicone dus wat betreft t merk verschilt t wel van elkaar.

Maar wist je al dat @best_boobie een glazen bol heeft? Zij kan een schatting doen op welke maat je uitkomt als je de gegevens van je protheses geeft! Maar die 80b is sowieso verleden tijd! Haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel herkenbaar.. de dokter vroeg mij ook waarom ik zo sip keek na de operatie, en dat kwam inderdaad omdat ik ze groter had verwacht :unsure: 

Ik wacht het maar rustig af tot de boel gezakt en op z'n plek zit/is .. kan er voor nu toch weinig aan doen.

Ik heb mentor high profile cohesive 2 , 425cc

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Chasingmydreams:

 

Maar wist je al dat @best_boobie een glazen bol heeft? Zij kan een schatting doen op welke maat je uitkomt als je de gegevens van je protheses geeft! Maar die 80b is sowieso verleden tijd! Haha.

:45:

Diegene die me een pb wil sturen voor een inschatting, dat mag!
Wel altijd even je huidige omtrek en cupmaat vermelden en de juiste prothese die je krijgt (dus zowel aantal cc, als merk als profile)
Dan wil ik wel eens in mijn glazen bol kijken haha

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@krissie33 

ik vond mijn borsten in het begin best huge, maar toen nam de zwelling af. Dat in combinatie met het dragen van een sport bh zorgde bij mij ook voor t gevoel dat ik ze klein vond. Nu, 10 weken po, ben ik echt blij met het resultaat! Zodra je gewone bhs aan kunt doen voel je je meteen een stuk fijner, omdat het niet zo wordt plat geduwd!

En als je ze dual planen hebt geplaatst, dan nemen ze sowieso nog in volume toe omdat de spier steeds iets losser wordt. Dus het wordt zeker een feestje straks!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei best_boobie:

:45:

Diegene die me een pb wil sturen voor een inschatting, dat mag!
Wel altijd even je huidige omtrek en cupmaat vermelden en de juiste prothese die je krijgt (dus zowel aantal cc, als merk als profile)
Dan wil ik wel eens in mijn glazen bol kijken haha

xxx

Okey ik wil wel:D ik heb nu maat 75c (maar zijn net theezakjes), ik krijg(omdat mijn borsten verschillen), de linkerborst 400 cc en de rechter 450 cc high profile cohesive mentor rond....nog een vraag, zoals je de passessie gehad hebt, komt het qua grootte er ook zo uit te zien of lijken ze kleiner nadat je ze hebt? Lfs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.