Ga naar inhoud

Ongelijke borsten


Aanbevolen berichten

Ik ben nu ongeveer 2 weken geleden geopereerd van een cup aa naar een d cup ongeveer ik heb 600 cc dual plane tussen de spier ronde prothese ben van niks naar iets gegaan had ze wel groter gewild maar ben hier ook tevreden mee alleen is de linker borst voller groter en zit lager dan de rechter borst je ziet duidelijk verschil heb hiermee al de arts gebeld en die zijn dat ze voor de operatie al wat scheelde van elkaar maar dat was voor mij niet opvallend terwijl ik dat nu wel vind ik erger mij er zo erg aan zijn er andere die dit ook hebben trekt t nog wat bij de dokter zegt dat ik zoiezo drie maanden moet wachten voor t eindresultaat dus probeer er maar niet te veel bij stil te staan maar het stoort mij wel 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha meid! allereerst welkom..

600 cc is niet niks, en als je DP hebt (Achter de spier) dan worden ze met de tijd nog groter, dus geduld.. ook al is dat moeilijk!

 

het zijn 2 aparte wonden, welke ook apart herstellen, in de ene zit misschien iets meer vocht, of ze zakt sneller dan de ander.. je bent nog maar zo kort PO, helaas is geduld het sleutelwoord.. echt naar je arts luisteren, het veanderd nog zoveel, ik vond de mijne pas bij 8 maanden PO mooi, en heb ot die tijd ook van alles aan mijn borsten gezien hoor...xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoihoi!

 

Ik herken mijzelf helemaal in jouw verhaal. Ik ben inmiddels 4,5 week PO en ik had ook vóór de operatie al ongelijke borsten, maar vrij minimaal. Bij alle twee de consulten waar ik geweest ben, sprake zij niet van verschillende cc's omdat het te minimaal was. Maar net zoals jij, erger ik me nu dood aan het verschil (wat nooit opviel met mini borsten). De van mij hangen net zoals jou, ook niet op gelijke hoogte.

 

Heb het aangekaart bij mijn chirurg en uiteraard word mij ook verteld "geduld". Ik probeer het los te laten tot ik 3 maanden PO ben en kijk dan verder.

 

Hoe gaat het nu met je boobs?:)

 

Ik voel je frustratie! En wie weet trekt het bij ons nog bij.

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Tuesday, October 18, 2016 om 09:33 zei Mamiiadam:

Ik ben nu ongeveer 2 weken geleden geopereerd van een cup aa naar een d cup ongeveer ik heb 600 cc dual plane tussen de spier ronde prothese ben van niks naar iets gegaan had ze wel groter gewild maar ben hier ook tevreden mee alleen is de linker borst voller groter en zit lager dan de rechter borst je ziet duidelijk verschil heb hiermee al de arts gebeld en die zijn dat ze voor de operatie al wat scheelde van elkaar maar dat was voor mij niet opvallend terwijl ik dat nu wel vind ik erger mij er zo erg aan zijn er andere die dit ook hebben trekt t nog wat bij de dokter zegt dat ik zoiezo drie maanden moet wachten voor t eindresultaat dus probeer er maar niet te veel bij stil te staan maar het stoort mij wel 

 

Hee Meid,

 

Ik heb net een berichtje op het forum gezet en zie nu de jouwe verschijnen. Ik ben net terug gekomen van me bv en ik had altijd al ongelijke borsten dus in de ene zit dan ook 385 en de ander 305. Nu hangen ze gewoon echt ongelijk en ik hoop echt dat het weer bij trekt. 

 

Hoe is het met jou afgelopen? Is het mooi bijgetrokken?

 

Liefs,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.