Ga naar inhoud

Boobielicious~ : 27 december 2016 : Dr. Peters : MFIV


Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei Boobielicious~:

Mijn verslagje:

Gister ben ik geholpen in Vlaardingen. Daar werd nog wat informatie doorgenomen met de receptioniste, een toestemmingsformulier ingevuld zodat mijn vriend vaste de medicatie op kon halen tijdens m'n operatie en het wachten kon beginnen! Het was behoorlijk druk en de hele wachtkamer zat vol ;) Er werd verteld dat ik na ongeveer 1,5u opgehaald zou worden. 

Nog even snel plassen, mijn vriend een dikke kus geven en ik werd meegenomen. Uitkleden, spullen in het kluisje en door naar het volgende kamertje. Daar kwam Peters alles aftekenen en kon ik nog vragen stellen als ik wilde. Paar minuutjes later mocht ik mee naar de OK, werden alle controle vragen nog eens doorgenomen, infuus aangebracht en aan alle apparaten aangesloten. Hele lieve medewerkers allemaal :) Kreeg een zuurstofmasker op, kreeg een seintje dat de medicatie toegediend werd en weg was ik. 1,5u later werd ik wakker en ik voelde me gelukkig helemaal prima! Na eerder narcoses was ik nog wel eens heel moe, maar ik was fit en niet misselijk :) Even snel onder de dekens gespiekt natuurlijk en gezellig met de meid naast me en anesthesie medewerker gekletst. Ik kreeg een broodje, thee, bh werd aan getrokken en ik kon even naar het toilet. Omdat ik me al zo goed voelde duurde het uurtje dat ik daar nog moest liggen wel lang, maar gelukkig had ik intussen mijn telefoon gekregen dus toen vermaakte ik me wel hihi. Hierna werd ik geholpen met aankleden en mocht ik door naar de relax ruimte waar mijn vriend ook bij mocht en een kwartiertje later naar huis.

Tot nu toe valt het me allemaal heel erg mee. Ja, het doet pijn. Maar dat is natuurlijk logisch na een operatie :) Maar het is zeker dragelijk. Het voelt meer als hele erge spierpijn en bij een verkeerde beweging of na stil zitten wel behoorlijk scherpe steken. Het enig wat écht pijn doet is opstaan na het liggen :blink: Maar met wat hulp van mijn vriend gaat dat ook al beter! 

Vanmacht heb ik 5u aaneengesloten geslapen, dus dat lijkt me prima voor een eerste nacht :D Nu heb ik wel een behoorlijk hoge pijngrens, maar ook vandaag is de pijn echt wel uit te houden met enkel paracetamol en naproxen :) 

Heb alweer even gespiekt en ik ben helemaal blij met het formaat! Ik hoop wel dat ze nog iets meer naar elkaar toe groeien :36: Maar gelukkig zie je ze nog zo veel veranderen in de eerste weken. Nu zijn ze nog lekker hoekig en gezwollen.

I'm happy :01:

 

Super dat alles goed is gegaan! En de kliniek is ook super schoon en netjes daar en iedereen daar is echt aardig ik heb ook niks te klagen !! Begon je nie allemaal gek te praten enzo na de narcose? 

Mij had dat wel hahahaha.

de pijn word waarschijnlijk ietsjes erger nog maar verschild per persoon ik had na 9 dagen geen pijn meer hihi 

mar super dat alles goed is gegaan meid!!! 

Men Kevin peters nog een dikke kus van mij gegeven hahahahahhah?

veel succes met het herstel mop :wub::wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa ik heb het inderdaad als een heel fijne kliniek ervaren! 

Ik dacht vannacht zelf wel wakker te worden en dan even de medicatie in te nemen om mijn spiegel op pijl te houden, maar ik werd pas om half 9 wakker! :100: Had de nachtrust blijkbaar hard nodig, maar toen schrok ik wel even van de pijn die ik voelde als alle medicatie is uitgewerkt! Toch maar braaf die spiegel op pijl houden ;) Zit natuurlijk ook pas op 2 dagen 

@Bettyboob1993 haha nee gelukkig niet! Ik was echt gelijk helemaal helder :) Nee ik wist je naam niet dus ik dacht het is een beetje gek om de groetjes en een dikke kus Bettyboob te zeggen :154:

Bedankt @Brendax en @Sonja1985! Ik ga zo even de eerste foto van na de operatie erop zetten en zal jullie vast toevoegen aan het album! Kan echt niet wachten tot ze langzaam steeds meer veranderen :wub: Gelukkig heb ik van een heleboel meiden hier de vorderingen kunnen zien, anders had ik nu wel even geschrokken van oh neeee dit is toch niet het eindresultaat :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

 
@Anne de Lange Jaa hier ben ik ook heel blij mee! Vanochtend schrok ik dus wel even van de pijn zonder medicatie hihi. Maar dat is eigenlijk ook wel heel logisch natuurlijk! Hoop voor jou dat het begin ook zo soepel zal verlopen ^_^
 
Jij moet nog even geduld hebben las ik en dan doe je het ook gelijk goed ;) Heel goed dat je voor jezelf kiest meid! Heb ik (en volgens mij aardig wat ander meiden hier) ook gedaan :41:
Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update :48:

Ik ben nu 5 dagen po en het herstel valt me gelukkig nog steeds super mee! Dag 1, 2 en 3 had ik wel wat pijn, maar dit was prima uit te houden met mn medicatie. Ik slikte 6 paracetamol en 3 naproxen en heb de oxycodon niet aan hoeven raken :D Ik heb heerlijk wat series op de bank zitten en liggen kijken en bezoek gehad. Het enige wat ik echt pijnlijk vond was het omhoog komen vanuit liggen. Het hielp heel erg als mn vriend me rustig omhoog duwde, zodat ik niets aan hoefde te spannen. Ik kreeg dan nog wel een pijnlijk gevoel alsof de protheses wat bewogen oid en hun nieuwe plekje zochten door de zwaartekracht ;) Maar dat trok binnen een minuut alweer weg.

Dag 4 was mn pijn alweer heel erg gezakt. Ik kon het eigenlijk al niet echt meer pijn noemen, meer een vervelend of zeurend gevoel. Omdat het oudjaarsdag was heb ik voor de zekerheid toch maar de medicatie doorgeslikt omdat ik niet ineens een tegenvaller zou willen hebben 's avonds :) De hele avond praktisch pijnloos doorgekomen! 

Vandaag dag 5 en ben gestopt met de medicatie. And guess what.. eigenlijk gewoon helemaal geen pijn! :43: Mn ribben voelen wel heel beurs dus de band van mn bh irriteert wel behoorlijk maar ach.. als dat alles is! Ik heb 4 dagen op mn rug geslapen en afgelopem nacht voor het eerst ook af en toe op mn zij gelegen (advies hierin verschilt per chirurg, ik mocht al vanaf dag 1)

Het luxe probleem is dat ik heeeeel erg na moet denken om niet te veel te doen omdat ik me al zo goed voel. Dus ik dwing mezelf om nog veel rust te nemen.

Of ik veel geluk heb gehad en/of dat het met voorbereidingen te maken heeft weet je natuurlijk nooit, maar wat mij (misschien) geholpen heeft:

  • Een maand van te voren begonnen met de borstpier op te tekken. Oefeningrn zijn op het forum te vinden.
  • Twee weken van te voren begonnen met Arnica d6 tabletjes en de dosering romdom de operatie wat verhoogd
  • Multivitamine en magnesium slikken
  • Borsten ingesmeerd met arnica gel 3 x per dag
  • Kleine "oefeningen" om de borstspier niet te laten verstijven zonder hem te belasten
  • Tijgerbalsem voor de rugspiertjes die geirriteerd werden van het gekke zitten/liggen
  • Nachtrust is belangrijk voor je herstel, dus ik heb besloten om tabletjes te nemen voor het slapen.

Baat het niet dan schaadt het niet was hierin mijn gedachte, maar ga nooit zomaar andere dingen doen dan afgesproken zonder overleg met je arts! :80:

Ben onwijs blij met het resultaat, hoop aleen dat ze nog iets meer naar elkaar toe trekken :rolleyes: Ik heb natuurlijk nog een heel herstel voor me ^_^ Mn foto's staan prive, dus als je geinteresseerd bent kan ik je toevoegen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boobielicious~ wat fijn dat je het zo goed ervaren hebt nog steeds!! En fijn dat je ook blij bent! En dat na elkaar toe hoop ik ook nog steeds maar ineens is het al stuk beter bij mij!! Zal morgen ofso nieuwe foto's plaatsen ik word met de dag gelukkiger!

en dat irriteren van je bh randjes had ik al vanaf dag 1 ik heb hele dunne stoffe Zakdoekjes er tussen en elke dag poeder ik het in met mentol poeder (voor baby's) dit scheeld echt veel! 

Ben benieuwd naar je verdere dagen!

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boobielicious~, Na ons pb-tje ben ik je eens op gaan zoeken. Je bent dus idd al geopereerd, nu bijna twee weken geleden. Fijn dat het je allemaal is meegevallen, meis. Ben eigenlijk wel benieuwd naar het resultaat.... wil je mij toevoegen aan je album? Alvast bedankt. 

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.