Ga naar inhoud

Dr. Nio versus Dr. van der Weij


samanthadani123

Aanbevolen berichten

Hai,

 

Ik ben Samantha en ben eindelijk tot de beslissing gekomen om een borstvergroting te laten doen. Na een consult bij Boerhaave, Dr.van der Weij, wist ik het zeker; dit wilde ik. Operatie datum stond vast tot ik ging googelen en dacht... die 340 cc die van der Weij mij adviseert gaat mij nooit de volle D cup opleveren die ik wil. Op aanraden van een vriendin vandaag bij Dr.Nio geweest en dat voelde zo goed! Hij raadde mij alleen 500cc aan en ik ben zo bang dat dat te groot word. Ik ben 1.65 en 58 kg.

 

Dames ervaring? Wil graag vergelijking qua foto's maar ben nog geen premium :(

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha Meid,

 

allereerst welkom! je moet eerst een 5tal berichten volgens mij posten, voor je bij meiden kan kijken, en veel meiden hebbe nde foto's prive staan. de 340 cc, je zult versteld staan welke bh maat sommige meiden daarmee krijgen.

het zit namelijk zo, nepborsten hebben een grotere maat nodig.. ik heb 425 CC, 75F als BH Maat ,voor zicht een Grote D.

een tip van mij, veel meiden waaronder ook ik, zeggen achteraf dat ze graag groter hadden gewillen, dus als ik je mag adviseren zou ik bij NIO Gaan, deze man staat ook hier bekend als DE tietenman!

vele plezier met inlezen x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey voor wanneer staat jouw bv gepland en heb je al besloten of je voor Nio gaat?

Ik wist gelijk dat ik voor hem wilde gaan nadat ik bij de andere klinieken minder kon krijgen. En leuke bijkomstigheid is dat het veel geld scheeld (niet dat ik daar mijn keuze op zou basseren).

En voor welke prothese wil je gaan? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

 

Bedankt voor jullie berichtjes! Ik ben inderdaad helemaal om en ga voor Dr.Nio..!! Ik twijfel alleen nog over de 500 cc. Dit lijkt me zo enorm... ik wil niet dat mensen eerst mijn borsten zien en dan pas mij! Verder hou ik wel van een beetje een natuurlijke vorm. Ik ga voor de 85 % dual. Ik kom van niks.. lege beetje tubulaire botsten en denk dat ik mij prettiger voel bij 450 cc...

 

Wat een dilemma dit vreselijk!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Leuk je gaat voor onze tietenmaster Nio. Goeie keus hoor daar ga je geen spijt van hebben. Het verschil tussen 500-450 is niet zo groot en denk zelfs dat dit niet eens echt opvalt. Het verschil zit hem in de projectie bij dit type implantaat

450 cc-12.5 cm- 5.3 cm

500 cc- 12.6 cm- 5.8 cm

Ik heb ze beiden omdat ik iets verschil in borsten had ( wat mij niet eens was opgevallen) Ben 1.68 en 53 kilo en vind ze prima staan bij me maar groter had ook best gekund. Dit type heeft niet echt een aanwezige bolling bovenaan zoals de extra high profile. Had je foto's van voorbeeldboobs bij je? En komt de projectie ( hoever je borsten naar voren staan) van je passessie ook overeen met de projectie van je Push-up? Je kunt gerust op Nio vertrouwen hoor als hij 500cc aangeeft bij je lichaam. Volg je gevoel in deze en let niet op de CC's maar kijk wat JIJ mooi vindt :) 

En als je die 450 cc kiest, ook prima want dat zijn ook volle borsten hoor ;) 

Succes met je beslissing en heb je ook een datum?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.