Ga naar inhoud

Zoek pc in Amsterdam of omstreken


Aanbevolen berichten

Lieve Dames,

Ik ben nog steeds op zoek naar een goede pc voor een borstverkleining.

Ik heb eerst een gesprek bij het OLVG gehad, waar ik geen goed gevoel bij had. In eerste instantie niet bij deze arts en ook niet bij het hele ziekenhuis (door een akkefietje op een andere afdeling).

Toen ben ik naar een prive kliniek gestapt, Boerhaave, alwaar een fijn gesprek met dokter Bakker plaatsvond. Ik kon alleen niets over deze pc vinden mbt een bvk en nu blijkt dat de verzekering ook maar een deel vergoed...

De verzekering werkt wel samen met de Lairesse klinieken en de jan van Goyen kliniek.

Zijn er dames die ervaringen hebben met artsen die hier werkzaam zijn, zowel positief als negatief?

Of die sowiso heel tevreden zijn over de bvk...

Ik heb weliswaar last van mijn bosrten bij sporten, kleding kopen ed, maar ze zijn best mooi en ik wil dan ook dat het resultaat prachtig wordt!

Bvd voor jullie reacties!

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Isa3

He meis, 

Ik weet dat Jeanette bij de Bergman Kliniek is geweest bij Dr. Maas en daar zeer tevreden over is, stuur haar anders even een pb, dan zal ze wel reageren.

Bergman werkt ook met verzekerdenzorg.

Haar topic kun je hier lezen.

http://www.borstenforum.com/profile/9384-jeanette/

Wellicht heb je hier iets aan

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hai Isa3,

Ik vroeg me af of je inmiddels een keuze hebt kunnen maken en hoe je ervaringen zijn geweest. Ik zit namelijk in hetzelfde schuitje momenteel. Ik zoek een chirurg en kliniek in de buurt van Amsterdam voor een bvk, maar man o man, hoe kies je :(

Liefs,

Marlien

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi,

 

Ik ben bij dr. Laura Moojen - Zaal geweest bij Velthuis Kliniek in Amsterdam en ben super tevreden over de behandeling en zeker ook over het resultaat! Ze heeft goed geluisterd naar wat ik wil en ik vind dat ze er heel natuurlijk uit zien!

 

Succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.