Ga naar inhoud

JoonLara : 31 oktober 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Op 17-10-2016 om 23:09 zei JoonLara:
Op 17-10-2016 om 23:20 zei JoonLara:

Op maandag word ik geopereerd. Jammer dat niemand hier ook die dag word geholpen ! Wel leuk iig 1 dag later! Kunnen we elkaar op de hoogte houden :)

ik ga 2,5 wk niet werken daarna heeeeeeeel rustig aan. Heb zittend werk. Ben nagelstyliste en werk voornamelijk met een elektrische vijl. Heb extra tijd ingepland voor m'n klanten en doe de eerste 3dgn dat ik werk maar 2klanten per dag. Daarna weekend en dan die week. (Week 4 dan) ga ik 4 klanten ongeveer per dag doen verdeeld over 6 dgn met 2 uur per klant. Dus kan rustig aan doen :)

heb jij de sport bh ook al in huis?

ow das mooi dan kan je mooi rustig weer beginnen...ik ga twee weken opnemen en dan kijk ik wrl hoe het er voor staat.... Nee ik moest twee maten bestellen voor de zekerheid. Maat d en e en die waren bij wehkamp en daar is de retourtijd 14 dagen om weer iets terug te sturen dus ik bestel ze pas over twee weken. Ik wou ook wel groter maar ze zeiden dat dat dan niet mooi is bij mijn lichaam. Ik hoop niet dat bij de passessie het er groter uitziet dan hoe de operatie dan wordt? Weet iemand dat? Of bij de passessie het altijd groter lijkt als dan wanneer je ze hebt? Of komt het wel overeen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei xxLucathxx:

 

Ik heb laatst met 20% korting die sport bh gekocht bij livera. 2 maten. Ze heeft op de bon gezet dat er 1 begin nov terug mag. Heb 75D en E. Ik vind bij de passessie dat ze wel anders ogen dan in t echt. Dus je kan ze ook bij livera kopen die bh's. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei JoonLara:

Ik heb laatst met 20% korting die sport bh gekocht bij livera. 2 maten. Ze heeft op de bon gezet dat er 1 begin nov terug mag. Heb 75D en E. Ik vind bij de passessie dat ze wel anders ogen dan in t echt. Dus je kan ze ook bij livera kopen die bh's. 

Oke ga ik daar even kijken, thanx :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei JoonLara:

Ik krijg geen lift, wanneer krijg je dat dan eigenlijk ?? Spannend he!! Nog even geduld nog voor je. Ik heb afgelopen vrijdag m'n factuur betaald hihi 

De lift wordt gelijktijdig gedaan. Heel spannend! Succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hee

dank je!! 

Ging erg goed! Was niet zenuwachtig. Infuus lukte alleen bijna niet. Stugge huid dus kregen m er niet in ff naar. Maar verder viel t reuze mee!! Door t gehang half schuin in bed heb ik last van m'n rug. T liefst zit ik kaarsrecht. Kan nu ook niet slapen :( Slik elke 3  uur pijnstillers. Plat liggen geeft teveel druk. Maar het is goed te doen. Ze zijn super lief bij de kliniek! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hooii Joon,

Super mooie Boobs! Ik zag in je reactie dat jij ook nagelstyliste bent. Hoe ging jou herstel met dit beroep, want zag dat je rustig aan weer zou beginnen? Ik ben hiervoor toch behoorlijk benauwd voor met houding, bewegingen en alle klanten inplannen. 6weken niks kunnen is lang!! Haha. gemiddeld heb ik 3 tot 6 op een dag, meestal 2 uur per klant, al wordt dit beetje bij beetje sneller. Het terug vijlen van het oude product gaat bij mij wel met de frees, maar vorm vijlen grotendeels met de hand... al wil ik wel kijken of ik dit ook (meer) met de frees kan gaan doen..

Groetjes Anna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.