Ga naar inhoud

Bloed hechtingen na 6 dagen


Aanbevolen berichten

Hee girls,

ik ben 6 dagen geleden geopereerd. Alles gaat super goed echt heb zo bizar weinig pijn gehad, het voeld alsof ik even te heftig gesport heb en een enorme spierpijn heb. Ik had me er meer bij voorstelt haha, nou ben ik daar alleen maar blij mee natuurlijk! Kan ook zijn omdat ik maar van een aa naar een B ben gegaan met 230cc voor de bosrtspier. Dus weinig druk op de huid en tis niet zwaar.

Maar nu ineens na 6 dagen zo een vlot herstel en weinig klachten, zie ik ineens bloed door de pleistert/stickers komen. Maandag 17e ga ik al op controle en ik kan eventueel morgen even bellen! Heeft iemand dit ook wel gehad? Of moet ik me zorgen maken? Ik ben zo bang omdat ik zo weinig voel misschien te teveel beweeg met m'n armen ofzo.... ik bedoel maar, pijn helpt je daar aan te herinneren. Maar dan nog die ik niks geks voor mijn gevoel!

:48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@nervouslisa

Hoi meis,

Ziet het eruit als vers bloed, of is de plek in de pleister vrij donker?

Wat je even het beste kunt doen is de plek aftekenen en kijken of die groter word,zo kun je goed in de gaten houden of er dus iets aan het doorbloeden is.

Soms gebeurt het wel eens een hele enkele keer dat er een klein plekje bij een hechting zit wat een beetje door blijft sijpelen, dit kan op zich geen kwaad.

Mocht je ineens veel meer pijn gaan krijgen aan de wond,en word de aftekening heel snel groter, dan moet je vandaag bellen,blijft het na een aantal uur binnen de lijnen dan kun je wachten tot morgen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.