Ga naar inhoud

Stropez : 10 oktober 2016 : Dr. Nio : OLVG-west


Aanbevolen berichten

Hoi afgelopen maandag 10 okt ben ik geopereerd voor een wissel , dit was de derde keer in anderhalf jaar tyd alleen ben nu bij nio geweest ,daarvoor bij een andere arts die ook goed aangeschreven staat ...maar waar ik na twee keer niet tevreden ben zo mijn bedenkingen bij had , ik had de eerste x moderate profile 445 rond ,daar had ik na weken ook rimpels bij en vond ze niet bij mij. Lichaam passen ik ben lang en smal en deze borsten waren plat en breed en maakte heel ouwelijk vond ik en dan ook nog die rimpels terwijl ze wel dual plane waren , dus na half jaar een wissel naar anatomisch ik dacht die zijn harder dus zullen wel minder rimpelen ook 445 cc na die operatie nog meer rimpels .... en eentje zat los die moest ik steeds terug op zijn plek draaien, en achteraf bleek dat je 2 soorten hardheid heb bij druppelvorm dus daarom had ik nog steeds rimpels ,gelukkig ben ik na veel zoeken op internet bij nio terecht gekomen ... na even te hebben gekeken zei die dat t niet achter mijn borstspier zat en als ik iets groter wilde dan naar 600 uhp moest gaan omdat die 100% gevuld zijn en dan mindér kans op rimpels had , dit was in februari .... na zoveel maanden ben ik toch nog gaan zoeken op internet en las dat als je coh 2 neemt nog iets minder kans op rimpels geeft dus wilde dat zelf heel graag aangezien nio niet zeker wist of mijn borstspier nog goed was na al die operaties , hij zei dat het heel nep aan voelt maar idd wel nog minder kans op rimpels geeft , dus ik wilde dit keer zekerheid en twIjfede ook nog heel erg over de maat pffff. Wat een slapeloze nachten ... dus wilde toch ietsje groter maar ook niet te dus we hebben besloten voor 650 te gaan, afgelopen maandag was t zover , ik was o, 7 uur in ziekenhuis en kon me meteen aankleden want ik was als eerste aan de beurt , nio kwam 10 min later om af te tekenen en toen zei die ja we gaan 600 doen ... ik zei u heeft toch 650 besteld ? Toen ging die zoeken en vond in zijn mail de 650 bestelde coh 2 terug, ik schrok al ik vond m wat warrig vanochtend , hij was te laat en was zijn pasjes kwijt om binnen te komen , ik dacht echt , dit heb ik weer dus was bang dat ie niet meer wist wat we besproken hadden en zei net voor de operatie , heb ik een goede keuze gemaakt ? Hij zei ja hoor heel goed en toen zei ik nog van sorry dat ik zooo lastig ben geweest .. toen moesten de narcotiseur en iedereen nog lachen en zeiden beter te veel vragen dan te weinig ,daarna liep nio weg en kreeg ik een kapje op ...en werd na mijn idee  10 later wakker ., nio kwam langs en zei dat ie achter mijn borstspier is gedaan ...daar was ik zo blij om .toen kreeg ik mijn bh aan van de zuster en toen ik goed wakker was werd ik naar boven gereden ,ik voelde me zo goed echt klaarwakker en had zin in eten  en koffie , dus dat kreeg ik ook meteen .,.na deze eerdere operaties weet ik precies wat ik wel en niet kan doen dus kon ook gelijk al veel zelf de zuster schrok ervan dat ik alles zo vlot deed ,en omhoog kwam met mijn buikspieren enzo  na twee uurtjes kon ik opgehaald worden om half 1 al kwam mijn dochter me halen. De eerste dagen vond ik het moeilijk om echt veel te rusten omdat nio dat echt nadrukkelijk had gezegd heb ik dat wel gedaan , maar woensdag ben ik al lekker even bij mijn vriendin op visite gegaan lopend hoor , en savond ook even rondje gewandeld moet echt frisse lucht hebben, donderdag heb ik al geen paracetamol meer ingenomen alleen antibiotica .. en voor de rest gaat t heel erg goed ik durf nog niet teveel te kijken ik heb gedoucht met bh aan maar vanmorgen heb ik m uitgedaan en gekeken en vind t nu al erg mooi ... ze zijn groot maar past wel bij mijn lichaam maar er zit nu nog wel zwelling in dus zullen nog wel ietsje kleiner worden denk ... als de zwelling weg is zal ik wel foto's plaatsen . Nu stop ik met mijn verhaal want ik ga lekker even de stad in .even van die bank af 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey hey,

Nou, je klinkt iig super optimistisch! Goed!

Ik had ongeveer dezelfde ervaring met Nio tijdens mijn consult. Hij leek wat afwezig en was niet bepaald gezellig. Ook geen lul of zo, maar gewoon erg kort van stof en heel druk op zn computer. Maar goed, ik vond het prima en ik was zelf ook al vrij kort en duidelijk in wat ik wilde - en ik dacht, een tweede consult/gesprek kan altijd nog - en uiteindelijk is IEDEREEN gewoon ontzettend positief over Nio. 

Wanneer je foto's hebt, zou ik wel heeel graag even willen meekijken, aangezien jij het aantal cc hebt, dat Nio voor mij ook heeft uitgekozen...

In ieder geval sterkte met de resterende helingstijd, en dat je er deze keer helemaal blij mee bent!

Yx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.