shaanxo

shaanxo : 21 november 2016 : Dr. Bruekers : Bergman Clinics

Recommended Posts

Hallo Dames :)

Mijn naam is Shaan, niet mijn echte naam maar ik voel mij prettig met deze naam op het forum.
Ik ben 21 jaar en ik heb een heel slank postuur (maat 34/36) en ik heb bijna geen borsten van mijzelf.
Sinds mijn 16e denk ik al over een borstvergroting en nu heb ik eindelijk het geld om het te realiseren.
Ik ga volgende maand een borstvergroting laten doen bij Bergman Clinics in Bilthoven.
En ik ben heel blij dat het eindelijk zover is, al ben ik ook wel een beetje nerveus.
Ik heb mij aangemeld op dit forum zodat ik verslagen van andere dames kan lezen en zodat ik advies kan vragen.

Welkom! Wat leuk, voor je het weet is het zo ver hoor! Wat ga je laten zetten en waar start je mee? :)

@shaanxo

Welkom op het forum :) 

Spannend dat je nu de stap gaat zetten maar o zo leuk! Voor je het weet ben je aan de beurt!

Als je bovenin de zoekbalk de naam van de kliniek in jouw geval: Bergman Clinics intypt kom je verslagen tegen van meiden die je voor zijn gegaan :) 

Veel leesplezier en succes in november!

Groetjes

Ik ga starten met een 280 (kleine c cup) want die beviel mij het beste tijdens het passen. En ik ga het laten zetten bij Bergman Clinics.
Omdat ik een heel slank figuur heb stond dat het meest natuurlijke.
En ik ben heel benieuwd hoe het er straks uit gaan zien en hoe lang ik last ga hebben van de wond.

Welkom @shaanxo

Spannend zeg! Ik ga je even volgen, ik laat in januari 275cc plaatsen.

Wat voor protheses krijg je? 

Liefs koko

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

En wat spannend dat je volgende maand al aan de beurt bent.
Mag ik vragen wat je preciese datum is? Dan kunnen we je titel aanpassen, liefst met de pc erbij die jou opereert. Dan kun jij ook straks een verslag schrijven en hebben andere meiden daar ook weer iets aan :) 

De zoekbalk heb je misschien al gevonden rechtsboven? Je kunt daar meer vinden dan alleen maar verslagen over jouw kliniek uiteraard. Ook als je specifieke zoektermen ingeeft over vragen die je hebt, kun je die daar misschien vinden. Lees lekker wat verslagen en als je vragen hebt, mogen die gewoon in dit topic.

Alvast veel plezier op dit forum en heel veel plezier met aftellen!

xx BB

Hallo Koko,

Ik laat druppelvormige protheses achter de spier plaatsen.
Bij mijn figuur zou dit het meest natuurlijke staan.

20 november ga ik ze laten zetten door drs. Bruekers.

en bij de zoekbalk heb ik inderdaad al een aantal verslagen kunnen vinden.
echt fijn om te lezen wat andere dames hebben meegemaakt en ik heb ook al een aantal handige tips gevonden.

Hoi meis, 

Ik heb je titel aangepast en je topic verhuisd naar een andere categorie.

Fijn dat je al zo aan het lezen bent geslagen,zo krijg je inderdaad heel veel info en tips, altijd handig.

xx

ik ben ook echt heel blij dat ik op dit forum terecht ben gekomen.
op de website van klinieken lees je natuurlijk ook verslagen, maar hier weet ik tenminste dat het echt eerlijke meningen zijn van vrouwen die ook een vergroting hebben laten doen.