Ga naar inhoud

shaanxo : 21 november 2016 : Dr. Bruekers : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hallo Dames :)
 

Mijn naam is Shaan, niet mijn echte naam maar ik voel mij prettig met deze naam op het forum.
Ik ben 21 jaar en ik heb een heel slank postuur (maat 34/36) en ik heb bijna geen borsten van mijzelf.
Sinds mijn 16e denk ik al over een borstvergroting en nu heb ik eindelijk het geld om het te realiseren.
Ik ga volgende maand een borstvergroting laten doen bij Bergman Clinics in Bilthoven.
En ik ben heel blij dat het eindelijk zover is, al ben ik ook wel een beetje nerveus.
Ik heb mij aangemeld op dit forum zodat ik verslagen van andere dames kan lezen en zodat ik advies kan vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga starten met een 280 (kleine c cup) want die beviel mij het beste tijdens het passen. En ik ga het laten zetten bij Bergman Clinics.
Omdat ik een heel slank figuur heb stond dat het meest natuurlijke.
En ik ben heel benieuwd hoe het er straks uit gaan zien en hoe lang ik last ga hebben van de wond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

En wat spannend dat je volgende maand al aan de beurt bent.
Mag ik vragen wat je preciese datum is? Dan kunnen we je titel aanpassen, liefst met de pc erbij die jou opereert. Dan kun jij ook straks een verslag schrijven en hebben andere meiden daar ook weer iets aan :) 

De zoekbalk heb je misschien al gevonden rechtsboven? Je kunt daar meer vinden dan alleen maar verslagen over jouw kliniek uiteraard. Ook als je specifieke zoektermen ingeeft over vragen die je hebt, kun je die daar misschien vinden. Lees lekker wat verslagen en als je vragen hebt, mogen die gewoon in dit topic.

Alvast veel plezier op dit forum en heel veel plezier met aftellen!

xx BB
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎14‎-‎10‎-‎2016 om 17:57 zei KoKo:

Welkom @shaanxo

Spannend zeg! Ik ga je even volgen, ik laat in januari 275cc plaatsen.

Wat voor protheses krijg je? 

Liefs koko

 

Hallo Koko,

Ik laat druppelvormige protheses achter de spier plaatsen.
Bij mijn figuur zou dit het meest natuurlijke staan.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Bibi'ke:

Welkom hier.

Spannend he...

Ik ga je ook even volgen.

Ik ben van plan om in december een bv te laten doen... 295cc, wil ook dat het past met mijn lichaamsbouw en dat het niet te groot lijkt.

hier ga je zeker veel tips en info vinden.

Dankjewel :)

en ja het is zeker heel spannend, maar ik kijk er ook al echt naar uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei best_boobie:

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

En wat spannend dat je volgende maand al aan de beurt bent.
Mag ik vragen wat je preciese datum is? Dan kunnen we je titel aanpassen, liefst met de pc erbij die jou opereert. Dan kun jij ook straks een verslag schrijven en hebben andere meiden daar ook weer iets aan :) 

De zoekbalk heb je misschien al gevonden rechtsboven? Je kunt daar meer vinden dan alleen maar verslagen over jouw kliniek uiteraard. Ook als je specifieke zoektermen ingeeft over vragen die je hebt, kun je die daar misschien vinden. Lees lekker wat verslagen en als je vragen hebt, mogen die gewoon in dit topic.

Alvast veel plezier op dit forum en heel veel plezier met aftellen!

xx BB
 

20 november ga ik ze laten zetten door drs. Bruekers.

en bij de zoekbalk heb ik inderdaad al een aantal verslagen kunnen vinden.
echt fijn om te lezen wat andere dames hebben meegemaakt en ik heb ook al een aantal handige tips gevonden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op ‎5‎-‎11‎-‎2016 om 09:01 zei Sweetboobs16:

@shaanxo 

Ja! 

Nee.. Oefeningen voor je herstel waardoor het sneller gaat ofzo?

ja op het forum zag ik een aantal oefeningen voorbij komen.
maar in dat gesprek hebben ze mij aangeraden om contact op te nemen met mijn eigen arts om te overleggen of ik het mag doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.