zwd

zwd : 29 oktober 2016 : Dr. Hupkens : Kliniek Amstelveen

Recommended Posts

Hallo leden ven het borsten forum. 

Ik ben lid geworden omdat ik heb besloten mijn borsten te laten vergroten. Na het krijgen van twee prachtige zoontjes zijn mijn borsten helaas een stuk kleiner en leger dan voor mijn zwangerschappen. Tot twee keer ben ik 40 kg aangekomen en heb borstvoeding gegeven.. gelukkig ben ik deze kilo's weer kwijt maar mijn borsten zijn niet meer zoals ze waren... 

Na lang te twijfelen heb ik nu besloten me te laten opereren. Dit doe ik via Diana Gabriels bij kliniek Amstelveen door dr.  P. Hupkens. Ik krijg hier 350cc of 375cc hp mentor protheses. De operatie zal plaats vinden op 29 oktober. 

Hoi meis,

Ik heb je titel aangepast en topic verhuisd naar de categorie operatie verslagen borstvergrotingen, in dit topic kun je nu verder al je updates, vragen en als je het leuk vind na je operatie ook je verslag neerzetten, en heb je alles netjes in 1 topic bij elkaar staan.

Nu nog maar heel even aftellen,

xx

Hoihoi

Mijn operatie bij dr hupkens staat gepland voor 19 november

Zoals het er nu naar uitziet 450cc HP dual plane ik kan niet wachten en ben heel benieuwd naar het uiteindelijke resultaat! Ik vind het jammer dat ik niet echt foto's van zijn werk tegenkom haha maar vertrouw er aoor alle verhalen wel op dat hij kundig is

Krijg jij ook cohesive 2 gel siliconen?

Hoi ik ben ook door hem geopereerd. Nu 7 weken geleden en geloof me hij maakt hele mooie tetten!!

Gaat echt goedkomen.

Heel veel succes.

Groetjes loeloe

Hallo dames,

Ja dat klopt, ik krijg ook cohesive 2. dat doet hij omdat hij denkt dat je anders plooivorming ziet bij mij omdat ik een te dunne huid heb.

Fijn Loeloe. Begin een beetje nerveus geworden, twijfel tussen 350 en 375 CC wat zal me het beste staan? ik ben 175m en 70 kg. heb nu een 80 A/lege B. Ik doe via Diana Gabriels en die heeft zelf ook haar borsten door hem laten doen. Ze gaf aan dat hij heel mooie natuurlijke borsten maakt en dat hij zelf ook bepaalde eisen stelt aan zijn patiënten, hij wil niet dat ze roken en moeten een gezond BMI hebben. Of dat echt zo is dat weet ik niet.

groet 

Ooh wat spannend!! Ik wordt volgende week zaterdag door hem geopereerd! Ik krijg 400 cc dual plane cohesive 2. Ik las hier ergens dat hij je niet opereert als je rookt want dat schijnt de genezing te verstoren. Hoe heb je je consult met hem ervaren? 

Ik ben ook door hem geopereerd 2 weken geleden.. 400 cc dual plane! Via Gabriels. Tot nu toe onwijs blij!!!

Ik ben gister door dokter hupkens geopereerd bij gabriels en vond het allemaal super lieve mensen en dokter hupkens erg kundig en lekker down to earth.. allemaal trouwens . Het is daar echt lopende band werk voor ze dus ik ga er vanuit dat ik ook tevreden ga zijn. Inderdaad  werkt hij alleen met. Gezonde mensen 

Oooh wauwie hetzelfde als ik krijg!! Heb je misschien foto's als ik zo brutaal mag zijn? En wat was je voor situatie?

Ohh heel fijn voor mij om te horen... moet zeggen dat ik het behoorlijk spannend vind. Mijn voor situatie is toch wel dat ik behoorlijk lege borsten heb vanwege twee zwangerschappen  en borstvoeding en gewichtstoename en afname.. ben zo benieuwd hoe het straks wordt. Hij adviseerde geen lift dus hij heeft er toch vertrouwen in dat het zo wel lukt... moest wel minimaal 350 cc...

Ik mag de 29e op controle ^_^ voor je het weet ben je een paar weken verder en heb je tieten, een aparte gewaarwording maar zo fijn :wub:

Ik heb twee weken geleden mijn eerste consult gehad en wordt 16dec geopereerd door dezelfde arts, ook via Gabriels. Ben ook erg benieuwd naar het resultaat. 12 nov tweede consult met Hupkens erbij. Ik ben nog niet uit aan de hoeveelheid cc. Advies was 250cc ivm smalle taille en smal van boven. 300cc kan wel maar dan ga je schijnbaar meer de randen van de implantaten zien. 275cc was ook nog mogelijk. 

Vindt het erg spannend maar heb er ook enorm veel zin in!!

Hoi

ja spannend allemaal hè , zoals je misschien al gelezen hebt werkt hupkens veel met cohesive 2 protheses deze zijn wat vaster waardoor de kans op plooien en deuken minder word 

ik heb mijn consult op 1 oktober gehad dit viel mij erg tegen , was gehaast en had idee niet al mijn vragen beantwoord waren. Toch had ik wel vertrouwen in de kundigheid van deze pc

ik heb inmiddels een beter contact gehad en ga nu helemaal met vertrouwen de operatie in , ben wel heel benieuwd maar moeilijk om de controle los te laten, ik heb natuurlijk een bepaald ideaalbeeld in mijn hoofd haha ik twijfel nog steeds hoeveel cc en ga zaterdag nog voor een 3D consult 

ik ben zelf de 19e aan de beurt