Ga naar inhoud

zwd : 29 oktober 2016 : Dr. Hupkens : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hallo leden ven het borsten forum. 

Ik ben lid geworden omdat ik heb besloten mijn borsten te laten vergroten. Na het krijgen van twee prachtige zoontjes zijn mijn borsten helaas een stuk kleiner en leger dan voor mijn zwangerschappen. Tot twee keer ben ik 40 kg aangekomen en heb borstvoeding gegeven.. gelukkig ben ik deze kilo's weer kwijt maar mijn borsten zijn niet meer zoals ze waren... 

Na lang te twijfelen heb ik nu besloten me te laten opereren. Dit doe ik via Diana Gabriels bij kliniek Amstelveen door dr.  P. Hupkens. Ik krijg hier 350cc of 375cc hp mentor protheses. De operatie zal plaats vinden op 29 oktober. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Ik heb je titel aangepast en topic verhuisd naar de categorie operatie verslagen borstvergrotingen, in dit topic kun je nu verder al je updates, vragen en als je het leuk vind na je operatie ook je verslag neerzetten, en heb je alles netjes in 1 topic bij elkaar staan.

Nu nog maar heel even aftellen,

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎12‎-‎10‎-‎2016 om 21:09 zei zwd:

Hallo leden ven het borsten forum. 

Ik ben lid geworden omdat ik heb besloten mijn borsten te laten vergroten. Na het krijgen van twee prachtige zoontjes zijn mijn borsten helaas een stuk kleiner en leger dan voor mijn zwangerschappen. Tot twee keer ben ik 40 kg aangekomen en heb borstvoeding gegeven.. gelukkig ben ik deze kilo's weer kwijt maar mijn borsten zijn niet meer zoals ze waren... 

Na lang te twijfelen heb ik nu besloten me te laten opereren. Dit doe ik via Diana Gabriels bij kliniek Amstelveen door dr.  P. Hupkens. Ik krijg hier 350cc of 375cc hp mentor protheses. De operatie zal plaats vinden op 29 oktober. 

Hoihoi

 

Mijn operatie bij dr hupkens staat gepland voor 19 november

Zoals het er nu naar uitziet 450cc HP dual plane ik kan niet wachten en ben heel benieuwd naar het uiteindelijke resultaat! Ik vind het jammer dat ik niet echt foto's van zijn werk tegenkom haha maar vertrouw er aoor alle verhalen wel op dat hij kundig is

Krijg jij ook cohesive 2 gel siliconen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Ja dat klopt, ik krijg ook cohesive 2. dat doet hij omdat hij denkt dat je anders plooivorming ziet bij mij omdat ik een te dunne huid heb.

Fijn Loeloe. Begin een beetje nerveus geworden, twijfel tussen 350 en 375 CC wat zal me het beste staan? ik ben 175m en 70 kg. heb nu een 80 A/lege B. Ik doe via Diana Gabriels en die heeft zelf ook haar borsten door hem laten doen. Ze gaf aan dat hij heel mooie natuurlijke borsten maakt en dat hij zelf ook bepaalde eisen stelt aan zijn patiënten, hij wil niet dat ze roken en moeten een gezond BMI hebben. Of dat echt zo is dat weet ik niet.

groet 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei zwd:

Hallo dames,

Ja dat klopt, ik krijg ook cohesive 2. dat doet hij omdat hij denkt dat je anders plooivorming ziet bij mij omdat ik een te dunne huid heb.

Fijn Loeloe. Begin een beetje nerveus geworden, twijfel tussen 350 en 375 CC wat zal me het beste staan? ik ben 175m en 70 kg. heb nu een 80 A/lege B. Ik doe via Diana Gabriels en die heeft zelf ook haar borsten door hem laten doen. Ze gaf aan dat hij heel mooie natuurlijke borsten maakt en dat hij zelf ook bepaalde eisen stelt aan zijn patiënten, hij wil niet dat ze roken en moeten een gezond BMI hebben. Of dat echt zo is dat weet ik niet.

groet 

 

Ooh wat spannend!! Ik wordt volgende week zaterdag door hem geopereerd! Ik krijg 400 cc dual plane cohesive 2. Ik las hier ergens dat hij je niet opereert als je rookt want dat schijnt de genezing te verstoren. Hoe heb je je consult met hem ervaren? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Mavo216:

Ooh wat spannend!! Ik wordt volgende week zaterdag door hem geopereerd! Ik krijg 400 cc dual plane cohesive 2. Ik las hier ergens dat hij je niet opereert als je rookt want dat schijnt de genezing te verstoren. Hoe heb je je consult met hem ervaren? 

Ik ben ook door hem geopereerd 2 weken geleden.. 400 cc dual plane! Via Gabriels. Tot nu toe onwijs blij!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben gister door dokter hupkens geopereerd bij gabriels en vond het allemaal super lieve mensen en dokter hupkens erg kundig en lekker down to earth.. allemaal trouwens . Het is daar echt lopende band werk voor ze dus ik ga er vanuit dat ik ook tevreden ga zijn. Inderdaad  werkt hij alleen met. Gezonde mensen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh heel fijn voor mij om te horen... moet zeggen dat ik het behoorlijk spannend vind. Mijn voor situatie is toch wel dat ik behoorlijk lege borsten heb vanwege twee zwangerschappen  en borstvoeding en gewichtstoename en afname.. ben zo benieuwd hoe het straks wordt. Hij adviseerde geen lift dus hij heeft er toch vertrouwen in dat het zo wel lukt... moest wel minimaal 350 cc...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op ‎12‎-‎10‎-‎2016 om 21:09 zei zwd:

Hallo leden ven het borsten forum. 

Ik ben lid geworden omdat ik heb besloten mijn borsten te laten vergroten. Na het krijgen van twee prachtige zoontjes zijn mijn borsten helaas een stuk kleiner en leger dan voor mijn zwangerschappen. Tot twee keer ben ik 40 kg aangekomen en heb borstvoeding gegeven.. gelukkig ben ik deze kilo's weer kwijt maar mijn borsten zijn niet meer zoals ze waren... 

Na lang te twijfelen heb ik nu besloten me te laten opereren. Dit doe ik via Diana Gabriels bij kliniek Amstelveen door dr.  P. Hupkens. Ik krijg hier 350cc of 375cc hp mentor protheses. De operatie zal plaats vinden op 29 oktober. 

Hoi !

Ik was benieuwd hoe het gegaan is..

Gr Anna-Marie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb twee weken geleden mijn eerste consult gehad en wordt 16dec geopereerd door dezelfde arts, ook via Gabriels. Ben ook erg benieuwd naar het resultaat. 12 nov tweede consult met Hupkens erbij. Ik ben nog niet uit aan de hoeveelheid cc. Advies was 250cc ivm smalle taille en smal van boven. 300cc kan wel maar dan ga je schijnbaar meer de randen van de implantaten zien. 275cc was ook nog mogelijk. 

Vindt het erg spannend maar heb er ook enorm veel zin in!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Sonja1985:

Ik heb twee weken geleden mijn eerste consult gehad en wordt 16dec geopereerd door dezelfde arts, ook via Gabriels. Ben ook erg benieuwd naar het resultaat. 12 nov tweede consult met Hupkens erbij. Ik ben nog niet uit aan de hoeveelheid cc. Advies was 250cc ivm smalle taille en smal van boven. 300cc kan wel maar dan ga je schijnbaar meer de randen van de implantaten zien. 275cc was ook nog mogelijk. 

Vindt het erg spannend maar heb er ook enorm veel zin in!!

Hoi

ja spannend allemaal hè , zoals je misschien al gelezen hebt werkt hupkens veel met cohesive 2 protheses deze zijn wat vaster waardoor de kans op plooien en deuken minder word 

ik heb mijn consult op 1 oktober gehad dit viel mij erg tegen , was gehaast en had idee niet al mijn vragen beantwoord waren. Toch had ik wel vertrouwen in de kundigheid van deze pc

ik heb inmiddels een beter contact gehad en ga nu helemaal met vertrouwen de operatie in , ben wel heel benieuwd maar moeilijk om de controle los te laten, ik heb natuurlijk een bepaald ideaalbeeld in mijn hoofd haha ik twijfel nog steeds hoeveel cc en ga zaterdag nog voor een 3D consult 

 

ik ben zelf de 19e aan de beurt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja en wat is nu precies het verschil met cohesieve 1? Want bij de eerste intake is mij verteld ( geloof ik )  dat ik 1 krijg. 

Alle voorwaarden met mijn eigen borsten waren in ieder geval perfect.  Op een klein deukje na, maar daarom worden ze achter de borst spier gezet. 

 

Bij eerste intake zijn we erg goed geholpen, er werd echt de tijd voor genomen, dus dat was al erg prettig. 

Welke hoeveelheid wordt bij jou misschien gezet? Of waar twijfel je tussen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Sonja1985:

Ja en wat is nu precies het verschil met cohesieve 1? Want bij de eerste intake is mij verteld ( geloof ik )  dat ik 1 krijg. 

Alle voorwaarden met mijn eigen borsten waren in ieder geval perfect.  Op een klein deukje na, maar daarom worden ze achter de borst spier gezet. 

 

Bij eerste intake zijn we erg goed geholpen, er werd echt de tijd voor genomen, dus dat was al erg prettig. 

Welke hoeveelheid wordt bij jou misschien gezet? Of waar twijfel je tussen?

 

Cohesive 1 is wat zachter volgens mij, bij mijn eerste intake bij consulente werd ook gewoon de 1 gezegd maar na consult met Dr Hupkens kreege ik factuur waraop stond cohesive 2, blijkt dat hupkens het vaak wel ter sprake brengt maar tijdens mijn consult niet waardoor ik er eerst niet veel van snapte. Nu blijkt dat hij daar liever mee werkt omdat hij kans op complicaties ( deuken, plooien enz ) wil beperken maar de keuze blijft uiteindelijk bij jou want er werd mij naderhand verteld dat als ik de 1 wil dat ook prima is . Maar omdat ik wat slappere huid heb door na mijn 3 zwangerschappen ga ik toch voor de 2

Cohesive 2 is wat vaster

Ik twijfel tussen 450cc en 500cc ga morgen de 3d laten maken kijken of het dan wat makkelijker beslissen word haha.

Ik ga voor dual plane dus er valt sowieso al 50 cc weg achter de spier

Ik ben 168 en 60 kg, bovenbreedte 78 cm

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Anna1982Marie:

Cohesive 1 is wat zachter volgens mij, bij mijn eerste intake bij consulente werd ook gewoon de 1 gezegd maar na consult met Dr Hupkens kreege ik factuur waraop stond cohesive 2, blijkt dat hupkens het vaak wel ter sprake brengt maar tijdens mijn consult niet waardoor ik er eerst niet veel van snapte. Nu blijkt dat hij daar liever mee werkt omdat hij kans op complicaties ( deuken, plooien enz ) wil beperken maar de keuze blijft uiteindelijk bij jou want er werd mij naderhand verteld dat als ik de 1 wil dat ook prima is . Maar omdat ik wat slappere huid heb door na mijn 3 zwangerschappen ga ik toch voor de 2

Cohesive 2 is wat vaster

Ik twijfel tussen 450cc en 500cc ga morgen de 3d laten maken kijken of het dan wat makkelijker beslissen word haha.

Ik ga voor dual plane dus er valt sowieso al 50 cc weg achter de spier

Ik ben 168 en 60 kg, bovenbreedte 78 cm

Had ik al ergens gelezen ja, dat hij liever met 2 werkt.

 

is dat zo ja, dat er 50cc achter de borstspier weg valt? Want dan vraag ik dat nog even na hoe dat zit. Anders een beetje zonde  Kan ik misschien net zo goed voor de 300cc gaan.

 

ik heb zo'n 3D wel eens opgevraagd bij Bergmann, apart zicht is dat hoor om je borsten ineens vergroot te zien 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dames,

Het is nog heel onwerkelijk wanneer in naar beneden kijk want ik heb gewoon Borsten!!! De dag zelf in Amstelveen verliep heel prima. Ik ben goed geholpen en ze stelden mij prima op mijn gemak. Ik moest half 8 aanwezig zijn en werd eigenlijk gelijk door dr Hupkens afgetekend en mocht al snel mee naar boven. Hier kreeg ik een infuus en voor ik het wist mocht ik mee naar de OK.

Toen ik wakker werd vond ik dat m'n borsten mij toch wel echt behoorlijk pijn deden. Maar ik was ook heel misselijk en een bijwerking van die zware pijnstillers is misselijkheid dus besloten we in overleg mij dit niet te geven. Geloof mij, je wil ECHT niet moeten overgeven als je net nieuwe borsten hebt net zoals hoesten of niezen. 

Ik moest vanwege mijn misselijkheid en mij slecht blijven voelen blijven tot 4 uur en zag iedereen om mij heen komen en ook al weer gaan en het leek mij of ik meer last had. (maar dat kan ook omdat ik verder geen extra pijnstillers heb gekregen). Maar 4 uur mocht ik dan toch naar huis ruim 2 uur autorijden en met plastictassen tegen de misselijkheid ben ik gelukkig heel thuis aangekomen.

Pas na twee dagen heb ik mijn borsten bekeken want ik ban de hele zondag ook nog spuug misselijk geweest en veel pijn gehad maar maandag knapte ik gelukkig een beetje op. De protheses zitten nog wel wat hoog en hierdoor lijkt de tepel wat laag te zitten maar Hupkens gaf aan dat ik sowieso wat een lage tepelstand heb en dat de protheses nog wel zullen zakken en uiteindelijk hierdoor juist een erg natuurlijk resultaat krijg. 

Uiteraard ben ik erg nieuwsgierig naar het eindresultaat en moet zeggen dat het nu 10 dagen later al beter uit ziet.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, 

Nog gefeliciteerd met je nw boobs, niet fijn dat je zo misselijk en ziek bent geweest, dit is meestal een combinatie van narcose,en pijnstilling.

Harde borsten is normaal, dit is nog steeds vocht en dat duurt even eer dat wegtrekt, goed drinken, en echt op tijd je rust nemen, meer kun je er niet aan doen.

Als de protheses in gaan dalen zul je zien dat de vorm veranderend en ook de stand van je tepels ,dus nog even heel veel geduld hebben.

Maak iedere week foto's, zo kun je het verschil goed bijhouden.

Nog een fijn herstel meis.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 9-11-2016 om 08:47 zei zwd:

Hallo Dames,

Het is nog heel onwerkelijk wanneer in naar beneden kijk want ik heb gewoon Borsten!!! De dag zelf in Amstelveen verliep heel prima. Ik ben goed geholpen en ze stelden mij prima op mijn gemak. Ik moest half 8 aanwezig zijn en werd eigenlijk gelijk door dr Hupkens afgetekend en mocht al snel mee naar boven. Hier kreeg ik een infuus en voor ik het wist mocht ik mee naar de OK.

Toen ik wakker werd vond ik dat m'n borsten mij toch wel echt behoorlijk pijn deden. Maar ik was ook heel misselijk en een bijwerking van die zware pijnstillers is misselijkheid dus besloten we in overleg mij dit niet te geven. Geloof mij, je wil ECHT niet moeten overgeven als je net nieuwe borsten hebt net zoals hoesten of niezen. 

Ik moest vanwege mijn misselijkheid en mij slecht blijven voelen blijven tot 4 uur en zag iedereen om mij heen komen en ook al weer gaan en het leek mij of ik meer last had. (maar dat kan ook omdat ik verder geen extra pijnstillers heb gekregen). Maar 4 uur mocht ik dan toch naar huis ruim 2 uur autorijden en met plastictassen tegen de misselijkheid ben ik gelukkig heel thuis aangekomen.

Pas na twee dagen heb ik mijn borsten bekeken want ik ban de hele zondag ook nog spuug misselijk geweest en veel pijn gehad maar maandag knapte ik gelukkig een beetje op. De protheses zitten nog wel wat hoog en hierdoor lijkt de tepel wat laag te zitten maar Hupkens gaf aan dat ik sowieso wat een lage tepelstand heb en dat de protheses nog wel zullen zakken en uiteindelijk hierdoor juist een erg natuurlijk resultaat krijg. 

Uiteraard ben ik erg nieuwsgierig naar het eindresultaat en moet zeggen dat het nu 10 dagen later al beter uit ziet.

 

Hoihoi ik ben zaterdag geholpen en ook zoveel pijn en misselijkheid bah had niet verwacht zo beroerd te voelen

Had ook giga veel rugpijn

Nu gelukkig stukje beter. mijn borsten staan op knappen en ook best hoog k ben benieuwd naar het uiteindelijk resultaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.