Ga naar inhoud

Voorstellen - twijfel toegeslagen en neig naar Hydrogel


Kleine muis

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik heb 2 weken geleden een gesprek gehad voor een borstlift in MOOI kliniek in Maastricht.

Het was een prettig gesprek, en na 2 zwangerschappen werd toch wel duidelijk dat ik borstlift nodig heb met protheses wil ik krijgen wat ik had (DD).
Ik heb er goed over nagedacht en de knoop doorgehakt. Ik ga ervoor.
Maar nu begin ik toch wel erg te twijfelen aan Siliconen, zowel in de krant als op TV (Life is Beautifull) was afgelopen week een item rondom ASIA syndroom.

Ik neig nu wel heel erg naar Monobloc hydrogel protheses. Dit is ook de reden dat ik op dit forum terecht ben gekomen.

Ik ga nu eens lekker rondneuzen en op zoek naar informatie en vooral ervaringen.
Daarnaast moet ik vanavond terug naar de Professor en in feite gingen we het hebben over de maand, maar nu wil ik het toch graag gaan hebben over een ander type protheses.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga ook voor monobloc hydrogel! Wordt 28 okt geopereerd door dr. Kappel.... ik heb een operatieverslag geopend waar ik alles zal bijhouden :) kijk ff bij mn reacties, heb er wat websites over monobloc hydrogel in genoemd!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ps volgens mij zijn er maar 2 plastisch chirurgen die hier mee werken in NL, dr Visser en dr. Kappel

Maar ik kan er naast zitten hoor! Heb vorig jaar alles uitgezocht dus weet dat niet 100% zeker meer 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dr. Nio, in het olvg-west! 

Verder heb je dokter van Onselen, maar die vind ik niet aan te bevelen, te veel problemen bij gezien in de loop der tijd, en hij staat op de zwarte lijst.

Verder werken ze er in de wellnesskliniek in belgie mee.

Dan heb je ongeveer alle pc's gehad die ermee werken :)

Even ter aanvulling :)

Xxx BB 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.