Danish

Danish : 22 november 2016 : Dr. Nio : Park Kliniek

Recommended Posts

Hoi meiden,

Op 22 november word ik geopereerd door dr. Nio in de parkkliniek. Op dit forum is te lezen dat ik daar heel blij mee moet zijn! Ik lees bijna alleen maar positieve verhalen. 

Ik heb eigenlijk nog wel een vraag.. Ik vraag me af hoe soepel/zacht ze uiteindelijk worden en naar welke cup ik ongeveer ga? Ik ben 1,67 groot weeg 55 kilo en ik twijfel heel erg tussen 325 CC en 350 CC. Is er iemand die ervaring heeft met deze maat en/of toevallig foto's? 

Ik hoor heel graag van jullie! Ben ik hopelijk eindelijk van de twijfels verlost.. 

Liefs Daantje

Welkom Daantje

Het ligt er helemaal aan welke merk prothese's je krijgt en hoe deze geplaatst worden.

Stel je anders hier even voor http://www.borstenforum.com/forum/56-voorsteltopic/

Dan krijg je waarschijnlijk meer reactie's.

xx Ank

Hi @Danish

Nio werkt onder andere met Eurosilicone. Je kan dan kiezen voor 85% gevuld, die ogen erg natuurlijk. Ik ben zelf 4 weken geleden geopereerd. Mijn voorsituatie 75A nu kom ik op een 75D uit. Ik ben 174 en weeg 58 kg. Ik heb 350 cc 85%, dual plane geplaatst.

Mijn borsten beginnen sinds een paar dagen 'iets' soepeler te worden maar denk dat dat nog eventjes de tijd nodig heeft. 

Ook ik heb van te voren heeeeeel erg getwijfeld over de maat of 325 of 350 cc. Uiteindelijk heeft Nio tijdens de operatie besloten wat het dichtst in de buurt zou komen van de foto's die ik van te voren had laten zien. Hij heeft gekozen voor 350 cc. Ik ben hier heel erg blij mee. Het verschil tussen 325-350 is echt minimaal. Dus ik zou je aanraadde om voor de grotere maat te kiezen. Ook omdat het zo snel went. 

Veel succes met aftellen, voor je het weet is de grote dag! 

Liefs

Hoi meiden,

Ik ben Daantje en mijn operatie staat op 22 november gepland in de parkkliniek en ik word geopereerd door dr. Nio.
Afgelopen zomer ben ik op consult geweest bij de Velthuis kliniek en de Parkkliniek in Rotterdam. Mijn keuze is toch gevallen op de parkkliniek
doordat ze daar gebruik maken van de 'tussenmaat': Eurosiliconen 85% (volgens dr. Nio de meest soepele siliconen die er zijn?:))

Ik ben een lekkere twijfelaar.. zoals denk ik wel meer op dit topic. In de Velthuis kliniek paste ik maat 245 CCen 295 CC (sowieso dual plane) en in de Parkkliniek
kreeg ik 325 CC en 400 CC te passen. Ik twijfel nu tussen de maten 325 CC en 350 CC (alhoewel het verschil misschien wel minimaal zal zijn).

Ik heb nu een 70A cup en draag eigenlijk altijd maximalizers van de hunkermoller en durf echt niet naar buiten zonder.. Mijn wens is mooie borsten die bij mijn lichaam passen en verlost worden de onzekerheid! Verder vraag ik me af hoe "soepel" ze uiteindelijk zullen worden.

Al jullie tips zijn welkom! Ik hoor heel graag van jullie!

Groetjes,
Daantje

Dank voor jullie reacties!! ik heb me voorgesteld op het voorsteltopic, dank voor de tip!

@Ank ik heb me voorgesteld bij het voorsteltopic, dank voor je tip!

@Moonlight ooooh dat vind ik echt heel mooi een 75D. Ja ik snap dat daar wel even tijd voor nodig hebt.
Ik ben zelf 1,67 lang en ik weeg 55. Zou ik de foto's mogen zien die jij aan Nio hebt laten zien? Ik denk dat ik ongeveer hetzelfde wil namelijk haha..  Ja het gaat heel snel! Ik begin langzaam zenuwachtig te worden haha. Dank voor je berichtje!!

Hoi meis,

Ik heb even je topics samengevoegd, je titel aangepast en topic verhuisd naar een andere categorie, aangezien je je nu hebt voorgesteld en premium member bent, zodat je foto's kunt bekijken.

Hier in dit topic kun je nu verder al je updates, vragen en ook na je operatie je verslag neerzetten, zo heb je alles netjes bij elkaar staan en blijft het overzichtelijk.

xx

Bij je aanmelding heb je een prive berichtje gehad, daar staat alles in vermeld, ook hoe je dus zelf een foto album kunt openen,foto's bij andere kunt zien,etc.

xx

Ja ik zie het berichtje dank voor je reactie.

Hoelang duurt het ongeveer tot je weer kan werken? Auto rijden? Of is dit bij iedereen heel verschillend? Bij mij worden ze wel dual plane gezet.

Ik heb een kantoorbaan dus vraag me af hoelang ik vrij moet vragen.. :)

Liefs

Mooi, en in het begin is het hier een beetje zoeken, maar het went heel snel.

Autorijden word de eerste 2 a 3 weken afgeraden,ook om het feit, dat als er iets gebeurt waardoor je uit moet wijken en dat lukt niet, je niet verzekerd bent, en het voelt ook in het begin niet prettig,nu  is een automaat iets simpeler, maar schakelen is toch wel heel erg zwaar.

Het herstel is bij iedereen verschillend, maar ga er in ieder geval van uit dat je bij een kantoorbaan zeker 2 weken niet kunt werken, en het zou zelfs beter zijn, als je de mogelijkheid hebt om langer vrij te krijgen, die kans te pakken.

Er zijn wel meiden die eerder gaan werken, maar het is toch een behoorlijke operatie, en dat word nog wel eens onderschat.

Je moet er vanuit gaan dat de eerste 3 tot 5 dagen het pijnlijkst zijn,maar dit is met de juiste pijnstilling goed onder controle te houden, daarna zwakt het af , natuurlijk uitzonderingen daargelaten.

Er zit niet zoveel verschil tussen de cc waar je tussen twijfelt,en de praktijk leert dat je dan toch beter de grootste kunt nemen, want het zou zonde zijn als je achteraf spijt krijgt,ook kun je altijd nog eens een afspraak maken om nog een keer te passen, en dan op het moment dat je een smile op je gezicht krijgt, weet je dat dat de juiste maat is.

Maar ik zet hier even de verschillen op een rijtje:

325 cc - 11.4 breed - 4.5 projectie

350 cc - 11.7 breed - 4.7 projectie

375 cc - 11.7 breed - 4.9 projectie

xx

@Danish ik moet de foto's even opzoeken:) 

Ik had zelf 2 weekjes vrij van werk en mocht na 2 weken weer auto rijden van dr Nio. Al geeft hij niet iedereen hetzelfde advies.  Ik moet je eerlijk zeggen dat de eerste keer tegen viel voor namelijk de bochten met sturen. (rij automaat) 

Ik kon na 2 weken weer werken maar dit is voor iedereen anders... Zolang je maar goed naar je lichaam luistert..