Ga naar inhoud

Bloem94 : 19 januari 2017 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

ik ben nieuw hier dus zal me even voorstellen. Ik ben 22 jaar en heb maatje 75A. 

Vandaag heb ik het eerste consult bij dokter verdonck gehad. Ik wil graag een volle C, daarom raad hij mij 300cc rond dual plane aan. Ik twijfel of 350cc misschien beter is. Ik ben 175m en weeg 62kilo. 

Iemand tips...

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh je bent geweest! Advies kan ik je nooit beter geven dan de arts die jou gezien heeft lijkt me. Hij heeft zoveel ervaring dat ik hem zou volgen denk ik. Ligt ook aan welk resultaat je wilt bereiken. Sommige dames kiezen bewust voor groter dan groot en andere willen een natuurlijke borst. Ik hoop op het tweede persoonlijk en ga voor 300cc. Ikzelf ben 1.68 en weeg 54 kg. Kom nu van een 75B/80a af ongeveer. (Zie foto's op mijn profiel) Succes met je keuze! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt inderdaad. Denk dat de twijfel komt door sommige verhalen die ik hier gelezen heb van dames die niet tevreden zijn. Ik ben heel erg benieuwd hoe het bij jou wordt, krijg jij ook duale plane? 

Ik weet niet hoe ik de foto's kan kijken. Het is voor het eerst dat ik op een forum zit

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Bloem94:

 

Ik weet niet hoe ik de foto's kan kijken. Het is voor het eerst dat ik op een forum zit

He meis,

Dat komt omdat je gelijk een topic hebt aangemaakt onder operatie verslagen ipv eerst een voorstel topic,ik heb even iets aangepast,en je bent nu in staat om foto's te zien. Ook heb je bij je aanmelding een prive bericht gehad, waarin ook alles staat uitgelegd.

En anders kun je altijd bij erge twijfel nog eens een extra consult plannen bij Verdonck om te passen, want het zou zonde zijn als je achteraf spijt krijgt van je keuze.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hallo dames,

 

Vandaag was het voor mij eindelijk zover; BOOBIEDAY!!! 

Vanmorgen ging om 06.00uur de wekker. Ondanks de zenuwen had ik heerlijk geslapen... Ik nam voor de laatste keer een uitgebreide douche, deed m'n makkelijk huispak aan, smeerde boterhammetjes voor mn vriend en toen gingen we opweg naar de wellness kliniek. Ik moest me om 7.50uur melden en na het ondertekenen van de laatste papieren mocht ik plaatsnemen in de wachtkamer. Ik stikte van de zenuwen en was blij dat ze me na 10 minuten al kwamen halen. Ik werd naar het bed gebracht waar ik na de operatie het roesje mocht uitslapen. Na het aandoen van een sexy operatie kleed en het maken van een paar foto's was het tijd om naar de operatiekamer te gaan. Hier heb ik het met dr. Verdonck nog even over het aantal cc's gehad. Het is uiteindelijk 330cc geworden, wat ik heel graag wilde. Hij zei dat dit wel het maximale voor mij is omdat ik een dunne strakke huid heb... 

Voor ik het wist werd ik wakker en had ik boobies, super blij! Ik mocht nog even kijken maar ik was zo moe dat m'n ogen gewoon dichtvielen. 

Helaas kreeg ik wel meteen pijn en ik lag te rillen en klappertanden van de kou. Na een kwartier was dit over en mocht ik naar mn uitslaapbed waar ook mn vriend was. Ik heb meteen familie en vrienden appjes gestuurd. Op dat moment voelde ik me super! 

Na een uur wilde ik graag gaan plassen alleen werd ik telkens duizelig als ik op wilde staan. Tot overmaat van ramp werd hierdoor ook mn vriend duizelig en zaten we met zn 2e te zweten haha... 

 

Ik ben inmiddels thuis, heb net lekker gegeten en pijnstillers gepakt. Als ik stil lig heb ik alleen last van mn rug maar als ik beweeg doet het toch wel veel pijn. Nu proberen lekker te gaan slapen. 

 

Ik wil nog even alle dames bedanken die op dit forum een verslag neerzetten. Het heeft mij echt goed gedaan om hier dagelijks op te lezen. Ik zal snel een voor foto plaatsen en een foto in het verband. 

 

Xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bloem94

 

He meis, gefeliciteerd met je nw boobs.

 

Ik heb je operatie verslag even in je topic gezet, zo heb je alles bij elkaar staan, en blijft het zowel voor jou als voor ons overzichtelijk, in dit topic kun je nu ook al je verdere updates neerzetten.

 

Nu heerlijk je rust gaan nemen, goed op tijd je pijnstilling nemen, en ik wens je een goed herstel.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19 januari 2017 om 14:46 zei Bloem94:

Hallo dames,

 

Vandaag was het voor mij eindelijk zover; BOOBIEDAY!!! 

Vanmorgen ging om 06.00uur de wekker. Ondanks de zenuwen had ik heerlijk geslapen... Ik nam voor de laatste keer een uitgebreide douche, deed m'n makkelijk huispak aan, smeerde boterhammetjes voor mn vriend en toen gingen we opweg naar de wellness kliniek. Ik moest me om 7.50uur melden en na het ondertekenen van de laatste papieren mocht ik plaatsnemen in de wachtkamer. Ik stikte van de zenuwen en was blij dat ze me na 10 minuten al kwamen halen. Ik werd naar het bed gebracht waar ik na de operatie het roesje mocht uitslapen. Na het aandoen van een sexy operatie kleed en het maken van een paar foto's was het tijd om naar de operatiekamer te gaan. Hier heb ik het met dr. Verdonck nog even over het aantal cc's gehad. Het is uiteindelijk 330cc geworden, wat ik heel graag wilde. Hij zei dat dit wel het maximale voor mij is omdat ik een dunne strakke huid heb... 

Voor ik het wist werd ik wakker en had ik boobies, super blij! Ik mocht nog even kijken maar ik was zo moe dat m'n ogen gewoon dichtvielen. 

Helaas kreeg ik wel meteen pijn en ik lag te rillen en klappertanden van de kou. Na een kwartier was dit over en mocht ik naar mn uitslaapbed waar ook mn vriend was. Ik heb meteen familie en vrienden appjes gestuurd. Op dat moment voelde ik me super! 

Na een uur wilde ik graag gaan plassen alleen werd ik telkens duizelig als ik op wilde staan. Tot overmaat van ramp werd hierdoor ook mn vriend duizelig en zaten we met zn 2e te zweten haha... 

 

Ik ben inmiddels thuis, heb net lekker gegeten en pijnstillers gepakt. Als ik stil lig heb ik alleen last van mn rug maar als ik beweeg doet het toch wel veel pijn. Nu proberen lekker te gaan slapen. 

 

Ik wil nog even alle dames bedanken die op dit forum een verslag neerzetten. Het heeft mij echt goed gedaan om hier dagelijks op te lezen. Ik zal snel een voor foto plaatsen en een foto in het verband. 

 

Xxx

 

Hoi meid!

 

hoe voel je je vandaag? (Behalve totale blijschap dag die voorgevel opeens is toegenomen is grootte hih) Zeker genoeg rusten en niet meer doen/vragen van je lichaam dan mogelijk is. Voel je aan dat iets niet kan, doe het dan ook niet en rust maar eventjes heel goed uit! Dikke proficiat met je nieuwe boobs !! 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei twijfelgeval92:

Hoi meid!

 

hoe voel je je vandaag? (Behalve totale blijschap dag die voorgevel opeens is toegenomen is grootte hih) Zeker genoeg rusten en niet meer doen/vragen van je lichaam dan mogelijk is. Voel je aan dat iets niet kan, doe het dan ook niet en rust maar eventjes heel goed uit! Dikke proficiat met je nieuwe boobs !! 

Xxx

 

Ik voel me eigenlijk super goed ! Het is super onwerkelijk dat er eindelijk borsten zitten, wel nog helemaal ingepakt maar in een vest ben ik niet meer plat, echt super leuk :D!!!

 

Het slapen vind ik als enige echt vervelend, ben blij als het rond 6.00/7.00 is zodat ik naar beneden kan. Ik merk wel dat ik overdag moe ben en doe dus ook niks anders dan een beetje slapen, lezen en netflixen :P..

 

Hoe gaat het met jou? Je borsten zijn echt prachtig geworden. Mag je trots op zijn ^_^

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Gast123:

@Bloem94 hoi!

ik lees net je verslagje en ben benieuwd hoe het gaat een paar daagjes na de operatie.. Ik ga ook over een maandje naar dokter Verdonck in de Wellnesskliniek! Alles goed bevallen daar?

 

Heyy! 

 

Het gaat super goed met me. Alles is me heel erg meegevallen. Heb concequent mn pijnstillers geslikt dus veel pijn heb ik niet gehad. Alles is een beetje ongemakkelijk. 

Het slapen is vervelend omdat ik door het in een houding slapen erge rugpijn krijg. Uit bed komen kon ik de eerste dagen niet dat gaat nu steeds een beetje beter. Ik ben wel erg moe dus slaap overdag veel.

 

Verder kan ik alleen maar lovend spreken over de wellness kliniek. Iedereen is super vriendelijk en duidelijk. Dokter Verdonck is echt super aardig en geduldig en een echte vakman. Ik heb al heel veel prachtige resultaten van hem gezien.  Aankomend maandag gaat mijn verband eraf, ik kan niet wachten om eindelijk mn boobies te bewonderen !

 

Heb je over een maandje je operatie gepland bij dr Verdonck? 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Bloem94:

 

Ik voel me eigenlijk super goed ! Het is super onwerkelijk dat er eindelijk borsten zitten, wel nog helemaal ingepakt maar in een vest ben ik niet meer plat, echt super leuk :D!!!

 

Het slapen vind ik als enige echt vervelend, ben blij als het rond 6.00/7.00 is zodat ik naar beneden kan. Ik merk wel dat ik overdag moe ben en doe dus ook niks anders dan een beetje slapen, lezen en netflixen :P..

 

Hoe gaat het met jou? Je borsten zijn echt prachtig geworden. Mag je trots op zijn ^_^

 

xxx

Ooh dankje :68:! Blij dat je niet teveel afziet! Ik kwam

om de 2u wakker snachts van de pijn ... Zal zoooo leuk zijn om het verband af te doen heh. Zelf durfde ik wel niet te kijken naar mijn eigen littekens haha . X

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei twijfelgeval92:

Ooh dankje :68:! Blij dat je niet teveel afziet! Ik kwam

om de 2u wakker snachts van de pijn ... Zal zoooo leuk zijn om het verband af te doen heh. Zelf durfde ik wel niet te kijken naar mijn eigen littekens haha . X

 

Ik vind het sws super spannend om ze te zien. In hert verband zien ze er super groot uit haha :P..

 

Slaap je inmiddels wel al beter? Ik kan niet wachten tot ik weer op mn zij kan slapen! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bloem94,

 

Wat goed om te lezen dat je zo enthousiast bent over de geslaagde keuze. En wat fijn dat het zo goed gaat. Voor welk merk protheses heb je gekozen en waarom? 

 

Aankomende dinsdag ga ik ook naar Dr Verdonck. Ben erg benieuwd, lees hier allemaal goede verhalen over. Of ik wordt 24 feb daar geopereerd of door Hupkens in Vlaardingen. Even mijn gevoel afwachten na het gesprek in België. 

Voor nu staat 375 of 400cc hp rond (dual plane) van mentor op de planning, waarvan ik nog een beetje bang ben dat het wat onnatuurlijk groot er uit gaat zien. Heb nu een lege B75, ben 1.72 m lang en weeg ongeveer 66 kg. Dus ik kan nog fijn een maandje twijfelen ;-) Maar ik kan ondertussen ook niet wachten tot het zo ver is! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Mia '82:

Hoi Bloem94,

 

Wat goed om te lezen dat je zo enthousiast bent over de geslaagde keuze. En wat fijn dat het zo goed gaat. Voor welk merk protheses heb je gekozen en waarom? 

 

Aankomende dinsdag ga ik ook naar Dr Verdonck. Ben erg benieuwd, lees hier allemaal goede verhalen over. Of ik wordt 24 feb daar geopereerd of door Hupkens in Vlaardingen. Even mijn gevoel afwachten na het gesprek in België. 

Voor nu staat 375 of 400cc hp rond (dual plane) van mentor op de planning, waarvan ik nog een beetje bang ben dat het wat onnatuurlijk groot er uit gaat zien. Heb nu een lege B75, ben 1.72 m lang en weeg ongeveer 66 kg. Dus ik kan nog fijn een maandje twijfelen ;-) Maar ik kan ondertussen ook niet wachten tot het zo ver is! 

 

Heyy Mia,

 

Ik ben in de wellness kliniek geopereerd en daar gebruiken ze alleen de monobloc soft one high profile (geloof dat het zo heet ), ik had dus geen keus. In zijn eigen kliniek; Belgian breast clinic gebruikt hij verschillende soorten prothese. Eerlijk gezegd heb ik geen idee wat het verschil is tussen alle prothese. Ik heb wel nog een tijdje getwijfeld om voor hydrogel te gaan, dit schijnt een soort zoutoplossing te zijn wat minder schadelijk is voor het lichaam maar de andere kant daarvan was weer dat de kans op lekken groter is.. 

 

Heb jij de afspraak in zijn eigen kliniek? Ik vind hem een hele prettige man. Hij streeft naar een heel natuurlijk resultaat. Ik heb getwijfeld tussen 300cc en 330cc, uiteindelijk is het 330cc geworden. Hij zei dat dit wel het grootste is wat natuurlijk blijft bij mij. Het scheelde naar 1/4 cupmaat zei hij maar dat zorgt er hopelijk voor dat ik achteraf niet denk: "had ik maar groter gepakt" ...

 

Ben benieuwd wat hij je adviseert. Alvast veel succes en plezier dinsdag :-D !  xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Bloem94:

 

Ik vind het sws super spannend om ze te zien. In hert verband zien ze er super groot uit haha :P..

 

Slaap je inmiddels wel al beter? Ik kan niet wachten tot ik weer op mn zij kan slapen! xx

Hahah :D . Ik slaap al beter, maar nog niet zo goed als vroeger. Op me zij liggen gaag nog niet , ik kan het zo half doen om toch eventjes te knuffelen met me vriend. Maar dan terug op mijn rug. Ik was een zijslaper, maar had voor de operatie toch al veel geoefend om op mijn rug te slapen. X 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Bloem94:

 

Heyy Mia,

 

Ik ben in de wellness kliniek geopereerd en daar gebruiken ze alleen de monobloc soft one high profile (geloof dat het zo heet ), ik had dus geen keus. In zijn eigen kliniek; Belgian breast clinic gebruikt hij verschillende soorten prothese. Eerlijk gezegd heb ik geen idee wat het verschil is tussen alle prothese. Ik heb wel nog een tijdje getwijfeld om voor hydrogel te gaan, dit schijnt een soort zoutoplossing te zijn wat minder schadelijk is voor het lichaam maar de andere kant daarvan was weer dat de kans op lekken groter is.. 

 

Heb jij de afspraak in zijn eigen kliniek? Ik vind hem een hele prettige man. Hij streeft naar een heel natuurlijk resultaat. Ik heb getwijfeld tussen 300cc en 330cc, uiteindelijk is het 330cc geworden. Hij zei dat dit wel het grootste is wat natuurlijk blijft bij mij. Het scheelde naar 1/4 cupmaat zei hij maar dat zorgt er hopelijk voor dat ik achteraf niet denk: "had ik maar groter gepakt" ...

 

Ben benieuwd wat hij je adviseert. Alvast veel succes en plezier dinsdag :-D !  xx

Mijn afspraak is inderdaad in de Belgian Breast Clinic. Bij Diana Gabriels werken ze met Mentor, ook de vaste gel zoals Monoblock heeft. Daar gaat ook mijn voorkeur naar uit. 
Kan me goed voorstellen dat je uiteindelijk toch voor de 330cc bent gegaan. Precies zoals je zegt, bijna iedereen hoor je er over dat het zo snel went. Toch adviseren ze bij Diana Gabriels volgens mij groter dan bij dr. Verdonck, dus ben ook benieuwd. Laat het je wel even weten. Ben ook benieuwd hoe jouw ervaring straks is met 330cc. Succes met slapen, hopelijk kun je snel weer lekker liggen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Mia '82:

Mijn afspraak is inderdaad in de Belgian Breast Clinic. Bij Diana Gabriels werken ze met Mentor, ook de vaste gel zoals Monoblock heeft. Daar gaat ook mijn voorkeur naar uit. 
Kan me goed voorstellen dat je uiteindelijk toch voor de 330cc bent gegaan. Precies zoals je zegt, bijna iedereen hoor je er over dat het zo snel went. Toch adviseren ze bij Diana Gabriels volgens mij groter dan bij dr. Verdonck, dus ben ook benieuwd. Laat het je wel even weten. Ben ook benieuwd hoe jouw ervaring straks is met 330cc. Succes met slapen, hopelijk kun je snel weer lekker liggen. 

 

Oke, ik lees hier dat veel dames mentor hebben. Ik zou me goed laten adviseren door Verdonck. Hij is in ieder geval heel erg prettig in de omgang en neemt echt de tijd voor je. Zelfs voor de operatie heb ik nog uitgebreid over het aantal cc's gesproken met hem. Weet niet hoe ze bij Diana Gabriels in de omgang zijn. Meen me te herinneren dat ik op dit forum heb gelezen dat ze daar vrij gehaast zijn.. Maar dat zul je zelf wel ervaren ^_^..

 

Als het verband eraf is zal ik een voor en na foto plaatsen. Dan kun je zien hoe het eruit ziet.. Ben echt heel erg benieuwd, probeer al stiekem te spieken onder het verband maar dat gaat niet zo goed haha..

 

Het herstel gaat nog steeds goed. Heb vannacht op mn zij geslapen dat was echt geweldig. Ik durfde dat niet maar iemand vertelde dat dat gewoon mag, ik heb dus weer super goed geslapen! 

 

Laat je me iets weten als je op consult bent geweest bij dr Verdonck? Ben erg benieuwd! xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.