Ga naar inhoud

Rimpel vorming na 12 weken


Aanbevolen berichten

Lieve meiden, 

Ik ben een tijd niet online geweest. Maar nu heb ik een probleem. Ik heb rimpel vorming aan de voorkant zijkant in het zicht. Ik ben onwijs verdrietig ik schaam me en het ziet er niet uit. 

Ik heb mentor silted round high profile gel breast implants Cohesive 1 350 cc dual plane. En gevoel dat het de verkeerde prothese zijn. 

Ik ben via diana Gabriel geweest. Heb een email verzonden en ze schepen me af dat het zo hoort omdat ik een laag vet percentage heb. Ik vind het belachelijk het is lelijk! 

Mijn vraag, ik heb recht op onderzoek en andere prothese lijkt mij? Heb 2600 betaald en nu schepen ze me af met een bizarre mail. Heeft iemand een antwoord wat mijn rechten zijn binnen deze 3 maanden? 

Hopelijk kan iemand me helpen ben zo ongelukkig :(

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey, 

Bah, dat ze jouw zo afschepen met een mail vind ik onterecht. Op zn minst had de PC hier naar moeten kijken en zn oordeel moeten geven. Weet natuurlijk niet in hoeverre hij hiernaar heeft gekeken? Ik snap het proces in die toko van haar nog steeds niet wanneer het mis loopt. 

Zou je adviseren om je PC rechtstreeks te benaderen en bij hem aan te geven dat je op zijn kennis en kunde hebt vertrouwd dmv de keuze in protheses. Indien je een laag vetpercentage hebt dan had je PC ( Dr Doornaerts ) je hierop moeten informeren mbt rimpels. Nu zit je binnen de 3 maanden in deze situatie en wil je  hiervoor een oplossing. Spreek ook duidelijk uit of een vastere cohesie/meer cc's in jouw situatie niet beter was geweest? Denk maar mee hoor :106:

Wil je nog sterker staan, dan kun je bijv een secon opinion bij Dr Straaten (zeer goed aangeschreven) aanvragen ( ook onder contract bij DG ) en zijn beoordeling meenemen in je gesprek met DG of PC. Tis maar net welk pad je wil kiezen. Hou in je achterhoofd dat de PC de hoofdverantwoordelijke is voor je boobs!! 

Laat je niet gek maken dmv een mail, misschien zit een of andere droppie achter de PC die geen verstand van zaken heeft. PC naar laten kijken en in gesprek gaan!!! Hou ons op de hoogte en gaan voor je boobs :53:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei BrownieG:

Hey hey, 

Bah, dat ze jouw zo afschepen met een mail vind ik onterecht. Op zn minst had de PC hier naar moeten kijken en zn oordeel moeten geven. Weet natuurlijk niet in hoeverre hij hiernaar heeft gekeken? Ik snap het proces in die toko van haar nog steeds niet wanneer het mis loopt. 

Zou je adviseren om je PC rechtstreeks te benaderen en bij hem aan te geven dat je op zijn kennis en kunde hebt vertrouwd dmv de keuze in protheses. Indien je een laag vetpercentage hebt dan had je PC ( Dr Doornaerts ) je hierop moeten informeren mbt rimpels. Nu zit je binnen de 3 maanden in deze situatie en wil je  hiervoor een oplossing. Spreek ook duidelijk uit of een vastere cohesie/meer cc's in jouw situatie niet beter was geweest? Denk maar mee hoor :106:

Wil je nog sterker staan, dan kun je bijv een secon opinion bij Dr Straaten (zeer goed aangeschreven) aanvragen ( ook onder contract bij DG ) en zijn beoordeling meenemen in je gesprek met DG of PC. Tis maar net welk pad je wil kiezen. Hou in je achterhoofd dat de PC de hoofdverantwoordelijke is voor je boobs!! 

Laat je niet gek maken dmv een mail, misschien zit een of andere droppie achter de PC die geen verstand van zaken heeft. PC naar laten kijken en in gesprek gaan!!! Hou ons op de hoogte en gaan voor je boobs :53:

 

 

Dankjewel voor je reactie! 

Ik ga zo doorneart mailen, want hij was op de hoogte van m'n lage percentage en heeft me 350 cc geadviseerd ipv 375cc omdat ik anders randen zou krijgen. Over rimpel vorming is geen woord gesproken ik dacht dat het alleen bij oude protheses zou voorkomen niet bij splinternieuwe :(

Ik vind dit zo erg ziet er gewoon niet uit een soort deuk er in. Rechts ook voelbaar niet zichtbaar...

Ik kan niks vinden over rechten of garantie... 

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

:( Zeker rottige situatie voor je!  

Ik snap alleen dat stukje niet dat er niet is gesproken over de nadelen van je bv want jij doet aan internationale bikiniwedstrijden en traint zwaar hiervoor. Nou ben ik een droppie in sport :P maar weinig/laag vetpercentage betekent in mijn ogen dat je eerder kans hebt op rimpels/deuken en randen?? Dus als jij je sport/dieet ( nogmaals geen verstand van) weer hebt opgepakt zou het zomaar kunnen zijn, dat dit nu mede daardoor zichtbaar is geworden? geen idee hoor..

https://www.dianagabriels.com/algemene-voorwaarden/

bovenstaand linkje mbt over algemene voorwaarden van de site van DG. Zitten een paar paragrafen tussen die interresant zijn voor haar BV maar of ze jouw helpen?? Zou echt proberen om met je PC in gesprek te gaan en naar een oplossing te kijken.

Goodluck!! Xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Het is heel jammer en teleurstellend dat je na zo korte tijd al rimpel/plooivorming hebt,en helaas kan dit gebeuren als je coh 1 hebt,soms word daarom bij een dunne huid en weinig eigen borstweefsel aangeraden om coh 2 te nemen.

Op zich zijn de protheses die je hebt absoluut niet slecht,er zijn genoeg meiden die ze hebben,maar soms in combinatie met een dunne huid/weinig weefsel ,is het niet de goede keuze.

Over een laag vetpercentage,daarom zijn de protheses al dual plane geplaatst,wat heel vaak het risico op het zien van de randen van de protheses, plooi of rimpel vorming iets wegneemt, maar je hebt nooit volledige garantie dat je het echt niet gaat zien.Ook heeft bijv gewicht schommeling ermee te maken of je rimpels gaat zien.

Rechten/garantie dat zal vermoedelijk in de papieren staan die je hebt moeten tekenen, dus ik zou die even goed doorlezen, en kijken of je iets terug kunt vinden.

Verder het enige wat je kunt doen is inderdaad met je pc gaan praten,en eerst eens gaan vragen wat er precies aan de hand kan zijn, en dan vragen of hij een mogelijkheid ziet dat dit opgelost kan gaan worden, en dan het liefst kosteloos, of dat jullie elkaar tegemoet kunnen komen.

Dus eerst praten,en kom je er niet uit ,dan kun je altijd besluiten tot een Second Opinion.

heel veel succes.

xx

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid

Hm... Ten eerste wil ik me aansluiten bij de anderen, dat dit natuurlijk een belachelijke manier van omgaan met klanten is. Zodra je geopereerd bent, is nazorg iets dat ze niet meer lijken te begrijpen bij Diana Gabriels. Van te voren hebben ze er de mond over vol, maar zodra het geld binnen is, kun je ernaar fluiten.. Ik heb dit helaas heel vaak gelezen en het lijkt steeds erger te worden.
Goed dat je contact op gaat nemen met je eigen pc, want hij is ook eindverantwoordelijke. Waarschijnlijk is hij niet eens op de hoogte gesteld door (het personeel van) Diana Gabriels.

Ten tweede twijfel ik of het zomaar een rimpel is tgv laag vetpercentage.. Het lijkt precies te zitten op de plek waar je spier eigenlijk 'ophoudt' als je je prothesen dual plane hebt, of vooral als je 'tussen de spier' hebt. Ligt er maar net aan welke methode je pc gekozen heeft of prefereert. 
Ik vind het er een beetje uitzien alsof de spier daar extra op je prothese drukt, waardoor deze 'plooi' ontstaat.. zeg maar alsof er een draadje te strak aangetrokken is (zoals bij een rollade, sorry voor het rare voorbeeld)

Ik zou haast denken dat het dus niet zo zeer te maken heeft met de soort prothese, maar eerder met de methode van snijden in je spier...

Maar goed, ook ik ben maar een leek... Bij rimpelvorming, zie je vaak meer dan 1 plooi lopen namelijk, maar evengoed is dit ook gewoon rimpelvorming hoor. Pin je niet vast op mijn oordeel :P 

Hoop dat je gauw op controle kunt bij je eigen pc en dat hij het netjes op gaat lossen voor je!
Wie weet is het een kwestie van spiertje iets verder insnijden, en het is verholpen...(?)

Houd ons maar op de hoogte meid!
Succes!!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei best_boobie:

Ik vind het er een beetje uitzien alsof de spier daar extra op je prothese drukt, waardoor deze 'plooi' ontstaat.. zeg maar alsof er een draadje te strak aangetrokken is (zoals bij een rollade, sorry voor het rare voorbeeld)

Zo gek voorbeeld is het niet want ik begrijp wat je bedoelt :35: ..klinkt ook logisch :) 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose dankjewel vvoor je reactie, en ja er is mij niks verteld over rimpel vorming. En ik heb duidelijk aangegeven dat ik op moment van operatie voller was dan normaal. En zo laag is mijn percentage nu nog niet eens. En bij andere meiden zie je dit dus niet :( behalve bij hele oude protheses. 

Ik heb de 28e een afspraak met m'n arts en ik hoop dat ze me series zullen nemen want m'n ene borst word met de dag vreemder er zitten 3 rimpels in nu. Ik wilde graag mooie natuurlijke borsten en nu zien ze er nog niet mooi uit. 

@best_boobie dankjewel voor je reactie, ja wat je zegt zou goed kunnen hoor! Als ik mm spier aanspan zie je links en rechts 3 exact de zelfde deuken. Dus qat je zegt klopt miss wel dat de spier er niet goed overheen zit of te strak. Ik wilde 375cc en de arts gaf me maximaal 350cc voor een natuurlijke look zonder randen. Snap niet dat ze geen Cohesie 2 hebben geplaatst wat veel mooier was geweest ivm de strakke borstspieren. Ik hoorde van mijn vriendin dat ze nu bijna alleen maar net 2 werken zo vreemd ze hebben mij en niet eens iets over gemeld :(

Ik hoop op een wissel of idd als het de spier is dat ze het voor me maken ben zo verdrietig nu en was dik gelukkig tot nu de afgelopen week. 

@BrownieG

Thanks girl ik ga dat eens even aandachtig door lezen! Hopelijk wordt ik er wijzer van. Ik heb al gevraagd of ze me de papieren willen sturen maar dat doen ze niet ivm certificering? Raar hoor allemaal...

Nou bedankt voor jullie lieve woorden en gerust stelling ik hou jullie op de hoogte :53:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Zet alles op papier wat je wilt vragen, probeer rustig te blijven tijdens het gesprek,zo neem je ook beter alle antwoorden in je op.

Zeg ook nogmaals tijdens je consult dat je traint en wedstrijden doet,en je gewicht en vetpercentage dus laag moeten blijven.

Wat je vriendin zegt dat coh 1 niet vaak meer word gebruikt is niet waar, en wordt nog steeds in verschillende klinieken gebruik gemaakt van Mentor coh 1, dus die informatie klopt niet, maar dit even terzijde.

Rimpel en plooivorming zie je vaker als dat je denkt,daarin ben je helaas geen uitzondering, ik zeg dit niet om alles te bagatelliseren, maar je ziet het het echt vaker, en heeft niets te maken met de "oudere protheses" het is soms echt een combinatie van verschillende oorzaken.

Met dual plane kan het inderdaad voorkomen dat als je je handen in je zij zet, en dus kracht zet, dat je ziet dat je borsten mee naar buiten gaan,en de borst gedeeltelijk strak gaat staan, en dat is echt een nadeel,en dat heeft er mee te maken in hoeverre de spier is ingesneden, maar ook hoe sterk en strak de spier is.

Meis, ik hoop dat alles netjes opgelost gaat worden.

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei MissyA:

Thanks girl ik ga dat eens even aandachtig door lezen! Hopelijk wordt ik er wijzer van. Ik heb al gevraagd of ze me de papieren willen sturen maar dat doen ze niet ivm certificering? Raar hoor allemaal...

Nou bedankt voor jullie lieve woorden en gerust stelling ik hou jullie op de hoogte :53:

Graag gedaan :) 

Welke papieren? Ach..maak je daar nu maar niet druk over en sla ze over en ga lekker in gesprek met je PC! Lijkt mij dat hij sowieso jouw de antwoorden dient te geven omdat hij verantwoordelijk is voor je boobs. Ga er positief in met als doel dat je antwoorden krijgt hoe dit nou is ontstaan bij je, hoe dit op te lossen is en wat hiervoor nodig is, of dit kosteloos kan etc etc 

Succes de 28ste x

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.